Kodeks Dobrych Praktyk Marketingowych przemysłu farmaceutycznego, współpracy z przedstawicielami ochrony zdrowia i organizacjami pacjentów. 28.08.2014 r., Warszawa Opis: W szkoleniu znajdą Państwo odpowiedzi między innymi na pytania: - Jakie są różnice postanowień Kodeksu od zapisów prawa stanowionego ?
- O czym najczęściej zapominają sygnatariusze Kodeksu ?
- Jakie są inne - wskazane w Kodeksie - unormowania prawne, które obowiązują podmiot prowadzący reklamę produktu leczniczego ?
Zakres szkolenia obejmuje: - Zakres i cel Kodeksu.
- Adresat reklamy, jako podmiot który musi być nią zainteresowany.
- Ogólne zasady reklamy i promocji zawarte w Kodeksie.
- Materiał promocyjny zgodny z dokumentacją zatwierdzoną w procesie dopuszczenia do obrotu.
- Odpowiedzi na prośby pacjentów o poradę - ograniczenia zawarte w Kodeksie.
- Wytyczne co do zawartości stron internetowych sygnatariusza Kodeksu.
- Dowody naukowe przedstawiane podczas kongresów.
- Cytat w reklamie leków - najczęstsze błędy.
- Szczególne wymogi odnoszące się do określonych pojęć np. "lepszy niż", "skuteczniejszy niż", "tańszy od " "najczęściej przepisywany" "nowy", "bezpieczny" lub "skuteczny".
- Obowiązek udostępnienia danych uzasadniających twierdzenie zawarte w reklamie.
- Szczególne regulacje dotyczące reklamy porównawczej - o czym zapominamy ?
- Zasady przekazywania próbek produktów leczniczych według Kodeksu.
- Organizacja szkoleń naukowych - jakie są szczególne wymagania wynikające z Kodeksu ?
- Darowizny, prezenty, sponsorowanie według unormowań Kodeksu.
- Zatrudnianie konsultantów i współpraca z organizacjami pacjentów - regulacje szczególne.
- Odpowiedzialność za naruszenie postanowień Kodeksu
Prowadzący: Dr Piotr Białecki - wspólnik kancelarii H.Tuchołka, P. Białecki i Wspólnicy, radca prawny, doktor nauk prawnych. Autor licznych artykułów i książek z zakresu prawa reklamy, prawa autorskiego i nieuczciwej konkurencji. Od wielu lat współpracuje z agencjami reklamowymi i działami marketingowymi dużych korporacji międzynarodowych, w tym z firmami farmaceutycznymi. ZGŁOŚ SIĘ JUŻ TERAZ kliknij | Skuteczna strategia komunikacji w placówce ochrony zdrowia – jak zoptymalizować procesy wymiany informacji, przekazywania poleceń i weryfikowania efektów pracy personelu placówki medycznej? 15.09.2014 r., Katowice
Opis: Szkolenie pokazuje jak wykorzystać podstawowe narzędzia informatyczne aby zoptymalizować komunikacje w organizacji. Jak śledzić wykonywanie poleceń, budować ścieżki decyzyjne, raportowanie efektów pracy oraz zarządzanie wiedzą w placówce?
Zakres szkolenia obejmuje: Komunikacja - największe wyzwanie we współczesnych organizacjach. - Czym jest informacja? (podstawy teorii informacji i jej charakterystyki).
- Cechy skutecznego komunikatu.
- Budowa schematu obiegu informacji.
Zderzenie światów - komunikacja między personelem medycznych, specjalistami IT a menedżerem w placówce medycznej. Podstawy zarządzania projektami. - Charakterystyka komunikacyjna środowiska medycznego, słabe i mocne strony języka informacji.
- Charakterystyka komunikacyjna środowiska technologicznego, słabe i mocne strony języka informacji.
- Formułowanie zrozumiałych komunikatów.
Zespół interdyscyplinarny - hierarchia, kompetencje i zakresy działań. - Tworzenie wydajnej strategii komunikacyjnej w zespole interdyscyplinarnym.
- Optymalizacja mechanizmów przydzielania i raportowania zadań w zespole projektowym.
Weryfikacja efektów działań - raportowanie i proces decyzyjny. - Skuteczne raportowanie.
- Budowa harmonogramów działań w projekcie.
- Kontrola raportów, weryfikacja wiarygodności informacji o stanie zadań.
Narzędzia gromadzenia i analizy informacji. - INTRANET jako podstawowe narzędzie wspierające komunikację w organizacji.
- Organizacja funkcjonowania oraz procesy związane z funkcjonowaniem INTRANETu w placówce.
Archiwizacja przekazywania informacji, budowanie baz wiedzy. - Czym są i jak wykorzystywać bazy wiedzy?
- Jak i po co budować własne bazy doświadczeń, przypadków, wiedzy?
Prowadzący: Paweł Piecuch - konsultant i analityk rynków ochrony zdrowia i ITC, doradza w projektach wdrażania nowoczesnych technologii medycznych oraz informatycznych w placówkach ochrony zdrowia. Doświadczony szkoleniowiec i prelegent. Autor ponad 100 publikacji w najpopularniejszych magazynach branżowych. Zajmuje się również projektowaniem specjalistycznych systemów wymiany informacji w placówkach ochrony zdrowia. ZGŁOŚ SIĘ JUŻ TERAZ KLIKNIJ
|
Wiadomość została wysłana przez PTWP SA w imieniu CKL SA z siedzibą w Katowicach, ul. Ściegiennego 3, 40-114 Katowice, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Katowicach pod numerem KRS 0000183951, NIP 529-10-06-428, REGON 011205133, której kapitał zakładowy wynosi 911.020 zł; tel. 32 258 15 90, fax 32 258 15 98, e-mail: ckl@ckl.pl. CKL SA ponosi pełną odpowiedzialność za treść i formę rozpowszechnianych ogłoszeń reklamowych. W związku z art. 10 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204) PTWP SA informuje iż wiadomość została przesłana na niniejszy adres zgodnie z wyrażoną przez Państwa zgodą równocześnie z rejestracją w serwisach należących do grupy PTWP SA - wnp.pl, rynekzdrowia.pl, portalspozywczy.pl, dlahandlu.pl, rynekaptek.pl, portalsamorzadowy.pl, naszezyski.pl lub promocjada.pl. (.....) |
Jestem pod wrażeniem. Bardzo ciekawie napisany artykuł.
OdpowiedzUsuń