05 lutego 2023

Pro domo sua

 Wieczór, 5 lutego 2223 - niedziela, Kielce

..

Problem jest dla mnie poważny - albo, albo!

Pytanie, czy można cokolwiek pisać on-line?

(już mam wizytację...22:04) - pauza)

Czy można zamieszczać ujęcia?

Jak to się ma praktyka wobec mnie - tutaj, do prawa autorskiego?

Do legalności?

Do zwykłej przyzwoitości wreszcie?

Moją sprawę opisałem dokładnie ; latami - na papierze.

..

...

...

Koncepcja bloga jako sposobu wyrażania opinii  poprzez innych, lub swoich poprzez kontekst,

jak też język obrazów - zachwiała się 21 lipca 2017 gdy usunięto mój blog Forum Pascala Pralnia

Nie otrzymałem jakiegokolwiek wyjaśnienia na liczne próby zorientowania się w sytuacji.

Jakiś czas wcześniej zauważyłem zmianę ustawień bloga, potem znikały uprawnienia - ale nie traktówałem tego serio.

Analizując sytuację poprzez notatki na papierze - zarejestrowałem bloga w Sądzie Okręgowym w Kielcach - jako wydawnictwo prasowe, którego jestem redaktorem.

(....)

Likwidacja bloga Forum Pascala Pralnia - na którym opublikowałem ca 16 tys. unikalnych ujęć przeważnie z uroczystości państwowych nastąpiła z dnia na dzień - bez jakiejkolwiek procedury prawnej.

Po daremnych próbach odzyskania bloga - w dniu 21 lub 22 listopada 2017 próbowałem zlikwidować w ogóle moje konto w Google - każde jakie miałem.

Podczas tej próby powstrzymano mnie sugestiami  (...)  odłożyłem sprawę.. kilkakrotnie.

W styczniu 2019 r Google narzuciło warunki nie do przyjęcia - zwłaszcza jeśli chodzi o ujęcia. których prawie 300 tysięcy opublikowałem na różnych blogach do tego czasu.

Moją odpowiedzią było natychmiastowe odrzucenie ksywy"Pascal Alter " - i posługiwanie się moim legalnym nazwiskiem. 

Muszę nadmienić, że nie czyniono przeszkód, ale zaprzestano przyjmować ode mnie wpłaty za przestrzeń dyskową....i przeniesiono moje ujęcia, także albumy nb sporządzone przez Google- nie wiadomo gdzie.?

..

Dlaczego piszę tutaj.

Ponieważ Spokojnie, Kielce miało być wyjątkowym portretem - kroniką miasta - głównie poprzez ujęcia, ale również teksty - nie tylko moje (!)

Zawirowania wokół moich tutaj poczynań rozbiły wszelkie plany,

Definitywnie zaprzestałem zamieszczać  ujęcia(od stycznia 2019) choć pracowałem jeszcze wydajniej - bez o RODO w asyście ani obaw

czy wynikną jakieś jakieś skargi etc.

Uważam, że ujęcie jest jak utrwalone spojrzenie - i właściwie nie chce prezentacji - nie potrzebuje jej po  prostu

To jest podobnie jak widzenie: - czy ktoś stara się zapamiętać co widzi? 

(chyba wyjątkowo)

..

. Dzięki takiemu podejściu Kielce mają kronikę całej przebudowy - i nie tylko.

Jednak blog Spokojnie, Kiece dryfuje od lat - nie wiadomo gdzie, ... - jeszcze nie wszystko stracone.

Andrzej Antoni Czerwiński


23:10


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz