31 maja 2010

Biblioteka i..(15)

 
..choćby pomnik Czwórki Legionowej..
..sprzed WDK..
..teraz wiernie odtworzony w otoczeniu zieleni, w tle budynki, ..
..tutaj pusto; trzeba to zobaczyć - postanawiam teraz
(najlepiej jakby pucścili do Sieci..
..wszystko jak leci - medytuję; każdy by sobie oglądał..)
.powoli..
".do woli.."
..ale znawcy wolą oryginały;najlepiej ze stemplami poczty i tekstem..
..
..teraz w realu sam wpadam w dywagacje; ileż pocztówek wysłałem (!)..
.."zapisanych."
..ale nie z Kielc; co teraz z nimi będzie?
..zbieranie pocztówek - zapisanych wydaje się bardzo ciekawym hobby;
..mam sporo - nigdy nie wyrzucałem..- pocieszam się..
..a nawet jak byłem gdzieś..
..to wysyłałem sobie samemu..
..pozdrowienia..
..potem czytałem i wzruszałem się..
..wzruszenia minęły, ale pocztówki zostały..
( dotyczy wszystkich pocztówek )
..".."..
..
Posted by Picasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz