14 sierpnia 2014

Fwd: CKL Medical zaprasza



---------- Wiadomość przekazana dalej ----------
Od: RynekZdrowia.pl / CKL <newsletter@rynekzdrowia.pl>
Data: 13 sierpnia 2014 13:07
Temat: CKL Medical zaprasza
Do: pascal.alter@gmail.com



Kodeks Dobrych Praktyk Marketingowych przemysłu farmaceutycznego, współpracy z przedstawicielami ochrony zdrowia i organizacjami pacjentów.


28.08.2014 r., Warszawa


Opis:
W szkoleniu znajdą Państwo odpowiedzi między innymi na pytania:

  • Jakie są różnice postanowień Kodeksu od zapisów prawa stanowionego ?
  • O czym najczęściej zapominają sygnatariusze Kodeksu ?
  • Jakie są inne - wskazane w Kodeksie - unormowania prawne, które obowiązują podmiot prowadzący reklamę produktu leczniczego ?

Zakres szkolenia obejmuje:
  • Zakres i cel Kodeksu.
  • Adresat reklamy, jako podmiot który musi być nią zainteresowany.
  • Ogólne zasady reklamy i promocji zawarte w Kodeksie.
  • Materiał promocyjny zgodny z dokumentacją zatwierdzoną w procesie dopuszczenia do obrotu.
  • Odpowiedzi na prośby pacjentów o poradę - ograniczenia zawarte w Kodeksie.
  • Wytyczne co do zawartości stron internetowych sygnatariusza Kodeksu.
  • Dowody naukowe przedstawiane podczas kongresów.
  • Cytat w reklamie leków - najczęstsze błędy.
  • Szczególne wymogi odnoszące się do określonych pojęć np. "lepszy niż", "skuteczniejszy niż", "tańszy od " "najczęściej przepisywany" "nowy", "bezpieczny" lub "skuteczny".
  • Obowiązek udostępnienia danych uzasadniających twierdzenie zawarte w reklamie.
  • Szczególne regulacje dotyczące reklamy porównawczej - o czym zapominamy ?
  • Zasady przekazywania próbek produktów leczniczych według Kodeksu.
  • Organizacja szkoleń naukowych - jakie są szczególne wymagania wynikające z Kodeksu ?
  • Darowizny, prezenty, sponsorowanie według unormowań Kodeksu.
  • Zatrudnianie konsultantów i współpraca z organizacjami pacjentów - regulacje szczególne.
  • Odpowiedzialność za naruszenie postanowień Kodeksu


Prowadzący:
Dr Piotr Białecki - wspólnik kancelarii H.Tuchołka, P. Białecki i Wspólnicy, radca prawny, doktor nauk prawnych. Autor licznych artykułów i książek z zakresu prawa reklamy, prawa autorskiego i nieuczciwej konkurencji. Od wielu lat współpracuje z agencjami reklamowymi i działami marketingowymi dużych korporacji międzynarodowych, w tym z firmami farmaceutycznymi.


ZGŁOŚ SIĘ JUŻ TERAZ
kliknij


Skuteczna strategia komunikacji w placówce ochrony zdrowia – jak zoptymalizować procesy wymiany informacji, przekazywania poleceń i weryfikowania efektów pracy personelu placówki medycznej?

15.09.2014 r., Katowice

Opis:
Szkolenie pokazuje jak wykorzystać podstawowe narzędzia informatyczne aby zoptymalizować komunikacje w organizacji. Jak śledzić wykonywanie poleceń, budować ścieżki decyzyjne, raportowanie efektów pracy oraz zarządzanie wiedzą w placówce?

Zakres szkolenia obejmuje:

Komunikacja - największe wyzwanie we współczesnych organizacjach.

  • Czym jest informacja? (podstawy teorii informacji i jej charakterystyki).
  • Cechy skutecznego komunikatu.
  • Budowa schematu obiegu informacji.

Zderzenie światów - komunikacja między personelem medycznych, specjalistami IT a menedżerem w placówce medycznej. Podstawy zarządzania projektami.

  • Charakterystyka komunikacyjna środowiska medycznego, słabe i mocne strony języka informacji.
  • Charakterystyka komunikacyjna środowiska technologicznego, słabe i mocne strony języka informacji.
  • Formułowanie zrozumiałych komunikatów.

Zespół interdyscyplinarny - hierarchia, kompetencje i zakresy działań.

  • Tworzenie wydajnej strategii komunikacyjnej w zespole interdyscyplinarnym.
  • Optymalizacja mechanizmów przydzielania i raportowania zadań w zespole projektowym.

Weryfikacja efektów działań - raportowanie i proces decyzyjny.

  • Skuteczne raportowanie.
  • Budowa harmonogramów działań w projekcie.
  • Kontrola raportów, weryfikacja wiarygodności informacji o stanie zadań.

Narzędzia gromadzenia i analizy informacji.

  • INTRANET jako podstawowe narzędzie wspierające komunikację w organizacji.
  • Organizacja funkcjonowania oraz procesy związane z funkcjonowaniem INTRANETu w placówce.

Archiwizacja przekazywania informacji, budowanie baz wiedzy.

  • Czym są i jak wykorzystywać bazy wiedzy?
  • Jak i po co budować własne bazy doświadczeń, przypadków, wiedzy?


Prowadzący:
Paweł Piecuch - konsultant i analityk rynków ochrony zdrowia i ITC, doradza w projektach wdrażania nowoczesnych technologii medycznych oraz informatycznych w placówkach ochrony zdrowia. Doświadczony szkoleniowiec i prelegent. Autor ponad 100 publikacji w najpopularniejszych magazynach branżowych. Zajmuje się również projektowaniem specjalistycznych systemów wymiany informacji w placówkach ochrony zdrowia.

ZGŁOŚ SIĘ JUŻ TERAZ
KLIKNIJ

Rejestrację prowadzi oraz szczegółowych informacji udziela:

Dagmara Halama, menadżer ds. szkoleń
tel. kom. 509 870 939,
tel. 32 356 76 01
e-mail: d.halama@ckl.pl


Partnerzy medialni:


Pełen plan szkoleń oraz sylwetki prelegentów dostępne są na stronie internetowej: www.ckl.pl
Udział w szkoleniach jest płatny. Ilość miejsc ograniczona.
Dla zgłoszeń grupowych przewidujemy atrakcyjne rabaty.


Wiadomość została wysłana przez PTWP SA w imieniu CKL SA z siedzibą w Katowicach, ul. Ściegiennego 3, 40-114 Katowice, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Katowicach pod numerem KRS 0000183951, NIP 529-10-06-428, REGON 011205133, której kapitał zakładowy wynosi 911.020 zł; tel. 32 258 15 90, fax 32 258 15 98, e-mail: ckl@ckl.pl. CKL SA ponosi pełną odpowiedzialność za treść i formę rozpowszechnianych ogłoszeń reklamowych. W związku z art. 10 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204) PTWP SA informuje iż wiadomość została przesłana na niniejszy adres zgodnie z wyrażoną przez Państwa zgodą równocześnie z rejestracją w serwisach należących do grupy PTWP SA - wnp.pl, rynekzdrowia.pl, portalspozywczy.pl, dlahandlu.pl, rynekaptek.pl, portalsamorzadowy.pl, naszezyski.pl lub promocjada.pl

(.....)


1 komentarz: