01 lutego 2019

Truman City



30 stycznia 2019

W Bibliotece nie ma już w ogóle Truman Show....; rozczarowanie.
..ależ tak na pewno było to wideo - lecz już nie ma.
..
To mnie speszyło i zastanowiło.

31 stycznia 2019

Niezwykły i złowrogi ewent  publiczny i osobisty.

Publiczny: wieczorem smog niesamowity - myślałem, że tylko na Osiedlu.
Lecz w mieście było jeszcze gorzej.

Osobisty

 Po chamsku, brutalnie i wulgarnie po wyjściu z MPK zostałem
wręcz zaatakowany. Facet był podpity, agresywny i  prowokował( do starcia w sposób oczywisty) znajoma pani zwróciła uwagę, że takich słów
nie używa się publicznie...(....)
- widząc, że mam świadka - odpuścił...Lecz gdy Znajoma odeszła przyczepił się znowu. Naprawdę rozważałem wezwanie Policji, ale miałem tyle spraw jeszcze i wcale nie uśmiechał się ciąg dalszy.
Pretekstem było jakobym zrobił zdjęcie jego córce..(....)
Problem jest przykry ; dzieci to temat tabu w " fotografii ulicznej"
dla mnie od zawsze.
To był ewent: trzeci, czy czwarty raz w ciągu dziesięciu lat.
 Tutaj facet przesadził: znam go przecież z widzenia..w 2016 na walnym zgromadzeniu
głosowałem za nim do rady nadzorczej Spółdzielni Mieszkaniowej (...) w Kielcach. -  wyglądał przyzwoicie...wręcz sympatycznie.
Chodziło też o to, żeby nasze Osiedle (...) - miało swojego przedstawiciela.
Fakt.

..
Mimo to byłem w Copy - Net - z płyty na papier przeniosłem - dokładnie 60 stron.
Korzystałem więc z ulgi i to znacznej. Co papier, to papier.
Odbiłem też dodatek z GW o depresji i kupiłem skoroszyt i "koszulkę"
..
O co chodzi? Wypadło do zapłaty dokładnie 20 zł! Równiutko.

..
1 lutego 2019

W Jagience wyjątkowo wcześniej. Miła niespodzianka: teraz 10 zł na posiłek.
Potem wędrówka prawie wokół całej  Karczówki ; smog jeszcze czuć, ale właśnie
dlatego, że powietrze nie było całkiem czyste, zobaczę, jakie będą zdjęcia.
Póki co, nie trzeba się starać o licencję na fotografowanie, ale jak będzie dalej?
Nie wiadomo ; trend nie jest korzystny - vide RODO  pod pretekstem ochrony
prywatności faktycznie wprowadzono licencję na ujęcia w sferze publicznej.
Manipulacja ; kamery mogą pracować coraz szerzej - fotografowie niezależni - już nie tak bardzo.
..
Wracam więc tutaj do notatek jakichś, lecz to ogromne ograniczenie i samocenzura.
Pisać jest dużo trudniej - choć technicznie ..
Lecz najpoważniejszy problem: łatwość niesłychana manipulacji tekstem z zewnątrz
- czego wiele razy doświadczyłem - porównując moje dywagacje.
Trzeba to jeszcze bardzo stopować.
..
Wciąż powtarzam: co papier, to papier.


..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz