19 listopada 2010

Debata

Po południu słuchałem debaty w Radiu Kielce - kandydatów na Urząd Prezydenta Miasta.
Była to trzecia debata; ale tym razem z udziałem urzędującego Prezydenta Miasta
Muszę przyznać rację Prezydentowi Lubawskiemu  ; to była szarpanina ; "huzia na Józia"
a Rzymianie określali dobitnie;

nec Hercules contra plures

...padały zarzuty - nie było żadnej dyskusji.
Tymczasem Kielce od  kilku lat ; kwitną.;
..całe centrum jest w gruntownej przebudowie;
pojawiło się mnóstwo nowych chodników;
także na "moich trasach."
Komunikacja miejska - europejska,
sporo inwestycji indywidualnych;
sporo komunalnych;
Hale Sportowe,Filharmonia, Amfiteatr,
Kościół Ewangelików,
cały rejon nad Zalewem;
dzielnica północna - wokół Warszawskiej
itd.itd
to zupełnie inne miasto (!)
i wymaga dokończenia tego co zaczęto
..i co planują ; szacuję, że to co najmniej 10 lat (!)
..
Nigdy bym się nie zdecydował na ujęcia 2008 r.
..jakby było nadal tak jak było ;
problem mam taki ; nie nadążam z rejestracją zmian.
Ujęcia to fakty, a z faktami nie ma dyskusji.
..
Jednak debata miała sens, i wybory mają sens;
bo sformułowano pewne problemy strategiczne Kielc
plan zagospodarowania przestrzennego, inwestorzy;
ucieczka rozmaitych dyrekcji, agonia PKS, ubytek ludności.
..i najgorsze: 11 % bezrobocie (!)
..
..wieczorem znów słuchałem Radia Kielce; transmisja meczu Korony z Górnikiem Zabrze
..prawie cudem przegranego różnicą tylko jednej bramki (!) 2:1
..
Potem znów słuchałem debat z Radia Kielce.
Naprawdę ciekawe ;
http://www.radio.kielce.pl/page,,Debaty-Radia-Kielce,b26b425920e3f6cf93b0afa043bed8e0.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz