21 listopada 2010

Sing Sing Sing

Swing, Benny, Swing ; Sing Sing Sing - z godzinę łapałem z YouTube wersje tej wspaniałej melodii..
..i nie mogłem się zdecydować (!)

..ale osiągnąłem ideal ; poprawę nastroju ;

..czasy są genialne; Blaise Pascal - czemu akurat ja?

..w pełni doceniam, ale nie potrafię..(!)
..
..można w to nie wierzyć;
..wprawdzie wiedziałem, że LUDZIE -
..fachmani z Firmy Blogger ułożyli z ujęć
..publikowanych przy postach Web Album Picassa -
..ale dopiero dziś po raz pierwszy zajrzałem tam (!)
..po prostu ; nie z lekceważenia Co-Partnera;
.." po co miałbym oglądać ujęcia, które...etc"
..
..ach Blaise Pascal ; całkowity błąd ;
..ujęcia wybrane fachowo i zestawione;
..zaskoczyły - to coś innego..(!)
..
..wielkie dzięki dla Firmy Blogger & Google..
..to naprawdę jest TO ; i działa (!)
..
SIng, Sing, Sing ( with a Swing)
..ale spokojnie;
..pewna idea warta miliona (ujęć)
..jest w oczywisty sposób realna;
..wielki album Kielc ( i nie tylko);

http://picasaweb.google.com/pascal.alter/SpokojnieKielce04?authkey=Gv1sRgCPym8PD2z82OrgE#slideshow/5538757133448948722

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz