07 czerwca 2012

Tylko dziś; Galeria Korona Kielce

Próbuję, lecz nie ..musiałbym się unieść z sześć metrów! Patrzę na Galerię Korona Kielce wciąż z niedowierzaniem. To wciąż pierwsze spotkania. ( gdy budowali widać było tylko górną część) Niepowtarzalne! 14:02 14:03 14:04 14:05 Ptak znów pojawił się. Dobry znak. Wczorajsze otwarcie Galerii Korona Kielce zrobiło na mnie wielkie wrażenie. Co-Partner miał sporo ujęć - a ja miałem sporo spotkań - niezwykłych. .. Pierwszy raz o tym myślałem serio; o luksusie, który niekoniecznie musi być zbytkiem ( jak dotąd sądziłem). 14:06 14:07 Rozglądałem się chwilę, lecz Ptaka już nie było. Avanti! - śmiało..- dodawałem sobie otuchy. Wczoraj było tak fajnie przecież! 14:08 Od razu kieruję się wiadomo; do sklepu Nikona (!) Już wczoraj typowałem, co bym wybrał spośród kilku cacek tam. .. Trzy obiektywy i dwa body plus lampa.. Trzeba by też porządny komputer. .. (jakbym miał w sumie ca 89 tys.zł!) .. Teraz w realu przejrzałem notatki. Nieco skorygowałem; nie wszystko musi być najlepsze (!) (choć lepiej, żeby było..) .. Po tour - siedzę oto w miłym towarzystwie i notuję. 14:40 Marzenia są fajne - czasami spełniają się! (podobno)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz