18 listopada 2014

Fwd: Atak hakerski na serwery PKW. Wykradziono hasła / Za 5 lat wydatki na Facebooka i Twittera znikną z budżetów marketerów


---------- Forwarded message ----------
From: Wirtualnemedia.pl <mail@wirtualnemedia.pl>
Date: Wed, Nov 19, 2014 at 7:03 AM
Subject: Atak hakerski na serwery PKW. Wykradziono hasła / Za 5 lat wydatki na Facebooka i Twittera znikną z budżetów marketerów
To: pascal.alter@gmail.com


  Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 19 Listopada 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Dziennikarze krytykują PiS za niewpuszczenie reportera "Faktów" TVN na wieczór wyborczy

Jakubowi Sobieniowskiemu z "Faktów" TVN można zarzucać krytyczne nastawienie do PiS-u, ale niewydanie dziennikarzowi przez partię akredytacji na niedzielny wieczór wyborczy jest naruszeniem wolności mediów oraz zasad demokracji - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Jacek Czarnecki, Michał Szułdrzyński, Cezary Gmyz, Sławomir Jastrzębowski i Mikołaj Wójcik. więcej

 
Forrester Research: za pięć lat wydatki na Facebooka i Twittera znikną z budżetów marketerów

Facebook staje się coraz mniej efektywny pod względem reklamowym, marki powinny szukać innych platform do prowadzenia komunikacji z klientami - uważa Nate Elliot, analityk z Forrester Research. więcej

 
Polskie Radio Dzieciom gotowe do startu. ,,Ostatnie przygotowania programowe"

Polskie Radio kończy tworzenie oferty programowej nowego kanału cyfrowego Polskie Radio Dzieciom. W tym celu spółka nawiązała współpracę z ponad 40 instytucjami. Możliwe, że stacja rozpocznie nadawanie jeszcze w tym roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

TVN poszukuje osoby na stanowisko Starszy Specjalista ds. Kontroli Wewnętrznej Sprzedaży

Starcom MediaVest poszukuje osoby na stanowisko
Communications Planner

TVN poszukuje osoby na stanowisko Starszy Specjalista ds. Sprzedaży Agencyjnej TVN Online

XConcept poszukuje osoby na stanowisko
Myśliwego poszukujemy

XConcept poszukuje osoby na stanowisko
Kowala do agencji przyjmiemy

Wydawnictwo WAM poszukuje osoby na stanowisko
Szef promocji i marketingu

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager Advertiser

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Digital Marketing- Market Lead

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Content Manager

MEC poszukuje Junior Online Planner

Burda International poszukuje osoby na stanowisko
Group Sales Account

dodaj własne   więcej ogłoszeń
 
 
 
 
VoD.pl liderem, Player.pl przyciąga najdłużej, aplikacja Ipla traci na rzecz www (analiza serwisów VoD)

Zdecydowanie najpopularniejszymi serwisami VoD w Polsce są VoD.pl (Grupa Onet) - mający najwięcej użytkowników, Player.pl (Grupa TVN) - generujący najwięcej odsłon i najdłuższy czas korzystania przez odwiedzających, oraz Ipla (Cyfrowy Polsat) - działająca jako strona i aplikacja. Wśród mniejszych witryn wzrost zaliczył Kinoplex, a spadki - sekcja VoD na TVP.pl i Iplex.pl. więcej

 
TVN liczy na przyspieszenie tempa wzrostu przychodów

Grupa TVN spodziewa się, że w przyszłym roku spółka zanotuje wzrost przychodów w przedziale 1-3 proc., a w kolejnych dwóch latach o 5-9 proc. Skonsolidowana roczna EBITDA spółki ma w 2016 roku wynieść aż 630 mln zł. więcej

 
Atak hakerski na serwery PKW. Wykradziono loginy i hasła urzędników

Wczoraj późnym wieczorem portal Niebezpiecznik.pl podał, że otrzymał anonimowego maila z danymi pracowników Krajowego Biura Wyborczego i Państwowej Komisji Wyborczej. Zostały one wykradzione z serwisów internetowych KBW. - Poinformowano Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego o wykryciu incydentu - podaje w komunikacie PKW. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
,,Taniec z Gwiazdami 2" hitem Polsatu. 37 mln zł z reklam

Drugą edycję programu „Tańca z Gwiazdami" w Polsacie oglądało 3,66 mln widzów, czyli o 1,4 mln osób więcej niż pokazywany rok temu w tym paśmie „Tylko taniec". Stacja w czasie nadawania show była liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 36,90 mln zł. więcej

Nowa WP.pl z rekordem, liderem Onet, Gazeta.pl przed o2.pl (strony główne portali)

We wrześniu br. udostępniona w nowej wersji strona główna WP.pl zanotowała rekordowo dużo użytkowników i najwyższy jak dotąd średni czas korzystania przez odwiedzających. Zdecydowanym liderem pod względem liczby użytkowników i odsłon (a także krajowych odsłon mobilnych) pozostaje strona główna Onet.pl, natomiast spadek liczby odwiedzających zanotowała strona o2.pl. więcej

Marka Cyfrowy Polsat lub Plus może zniknąć z rynku
2,1 mln widzów ,,Kto poślubi mojego syna?". Będzie druga edycja
 
   
 
 
Telewizja  
 
Dziennikarze krytykują PiS za niewpuszczenie reportera "Faktów" TVN na wieczór wyborczy

Jakubowi Sobieniowskiemu z "Faktów" TVN można zarzucać krytyczne nastawienie do PiS-u, ale niewydanie dziennikarzowi przez partię akredytacji na niedzielny wieczór wyborczy jest naruszeniem wolności mediów oraz zasad demokracji - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Jacek Czarnecki, Michał Szułdrzyński, Cezary Gmyz, Sławomir Jastrzębowski i Mikołaj Wójcik. więcej

 
TVN liczy na przyspieszenie tempa wzrostu przychodów

Grupa TVN spodziewa się, że w przyszłym roku spółka zanotuje wzrost przychodów w przedziale 1-3 proc., a w kolejnych dwóch latach o 5-9 proc. Skonsolidowana roczna EBITDA spółki ma w 2016 roku wynieść aż 630 mln zł. więcej

 
Discovery Channel liderem kanałów dokumentalnych. Fokus TV na podium

W październiku 2014 roku pozycja lidera oglądalności wśród kanałów dokumentalnych należała do Discovery Channel. Na trzecim miejscu znalazł się nadający od maja br. Fokus TV, który wyprzedził National Geographic Channel. więcej

 
22 tys. widzów ,,Dziennika Telewizyjnego" w TVP Historia

Archiwalne wydania „Dziennika Telewizyjnego" z 1989 roku, nadawane w tym roku w TVP Historia, oglądało średnio 22 tys. widzów. Program miał zdecydowanie niższe wyniki od średnich dobowych udziałów stacji. więcej

 
Tour de Pologne w TVP przez pięć kolejnych lat

Telewizja Polska podpisała z firmą Lang Team umowę na pokazywanie transmisji z wyścigu kolarskiego Tour de Pologne przez kolejnych pięć lat. Będą one gościć na antenie publicznego nadawcy do 2019 roku. więcej

 
Kinga Rusin poprowadzi finał ,,Top model" w TVN

Kinga Rusin wraz z Joanną Krupą współprowadzić będzie finał czwartej edycji programu „Top model". TVN finałowy odcinek reality-show nada w najbliższy poniedziałek.   więcej

 
Karol Precht szefem działu grafiki w TV Puls

Karol Precht, w przeszłości szef działu grafiki w TVN, dołączył do zespołu Telewizji Puls. Objął tam nowoutworzone stanowisko menedżera ds. kreacji graficznej. więcej

 
"Świat Dzikiego Zachodu" nowym serialem HBO

Stacja HBO zamówiła cały sezon, po tym jak jej szefowie zobaczyli pilota serialu "Westworld". więcej

 
Koniec serialu "Rozpalić Cleveland"

Sitcom "Rozpalić Cleveland" zakończy się po szóstym sezonie. więcej

 
 
Radio  
 
Polskie Radio Dzieciom gotowe do startu. ,,Ostatnie przygotowania programowe"

Polskie Radio kończy tworzenie oferty programowej nowego kanału cyfrowego Polskie Radio Dzieciom. W tym celu spółka nawiązała współpracę z ponad 40 instytucjami. Możliwe, że stacja rozpocznie nadawanie jeszcze w tym roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
VOX FM podbija Kraków, tracą Jedynka i Złote Przeboje

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od maja do października 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Krakowie w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Forrester Research: za pięć lat wydatki na Facebooka i Twittera znikną z budżetów marketerów

Facebook staje się coraz mniej efektywny pod względem reklamowym, marki powinny szukać innych platform do prowadzenia komunikacji z klientami - uważa Nate Elliot, analityk z Forrester Research. więcej

 
CAM Media dzięki Nexbike wyszła na plus: 40,7 mln zł wpływów i 1,7 mln zł zysku

Zajmująca się głównie reklamą zewnętrzną i internetową firma CAM Media w trzech kwartałach br. zanotowała 40,67 mln zł przychodów ze sprzedaży, o 50,4 proc. więcej niż przed rokiem. Spółka osiągnęła też 1,68 mln zł zysku netto wobec straty rok wcześniej. więcej

 
Wpływy Grupy K2 urosły do 54 mln zł. 4,4 mln zł zysku dzięki sprzedaży Audioteki

W pierwszych trzech kwartałach br. Grupa K2 zanotowała 53,97 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, z czego większość zapewniły usługi e-marketingowe. Zysk netto spółki wyniósł 4,37 mln zł, głównie dzięki sprzedaży udziałów w Audiotece. więcej

 
Dębowe wraca z reklamami - ,,majstersztyk" zamiast ,,mocnego" (wideo)

Rusza pierwsza od czterech lat szeroko zasięgowa kampania reklamowa piwa Dębowe (produkowanego przez Kompanię Piwowarską), w którego identyfikacji produktowej nastąpiły spore zmiany. Akcję przygotowały i realizują firmy Mango Design, G7, OTO, Focus Advantage, IQ Marketing , Lubię To i MEC. więcej

 
Mateusz Mentlewicz przechodzi z Ogilvy & Mather do Mango Media, nowego klienta agencji

Mateusz Mentlewicz kończy pracę w agencji reklamowej Ogilvy & Mather i z początkiem grudnia obejmie funkcję dyrektora ds. marketingu w firmie Mango Media, która została nowym klientem Ogilvy & Mather. więcej

 
Neil Patrick Harris z mężem reklamuje odzież London Fog (wideo)

Aktorzy Neil Patrick Harris i David Burtka, prywatnie będący homoseksualnym małżeństwem, zostali ambasadorami marki odzieżowej London Fog. Po raz pierwszy wystąpili wspólnie w kampanii reklamowej. więcej

 
Nike parodiuje telewizję informacyjną w kampanii odzieży zimowej (wideo)

„Wybierz swoją zimę" - pod tym hasłem koncern Nike reklamuje serię sportowych strojów Hyperwarm, parodiując stylistykę telewizyjnych programów informacyjnych. więcej

 
Google, Lego i YouTube najsilniejszymi markami w Polsce

Google, Lego oraz YouTube to marki, które stanęły na podium w dziewiątej edycji projektu Superbrands. W zestawieniu TOP20 znaleźli się także przedstawiciele z polskim rodowodem - Allegro, Tymbark oraz E.Wedel. więcej

 
,,Pół miliona inspiracji" - zwierzęta w świątecznej kampanii Merlin.pl (wideo)

Rozpoczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa sklepu internetowego Merlin.pl. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Pół miliona inspiracji w Merlin.pl", przygotowały firmy Cheil Poland, Value Media i Telma Communications Agency. więcej

 
Barbara Gruchman: z GPD Advertising do Mniam.tv

Barbara Gruchman objęła stanowisko managing directora w studiu produkcyjnym Mniam.tv. Przeszła do niego z agencji GPD Advertising. więcej

 
,,Sztuka sprzątania bez VAT-u" w kampanii Bosch (wideo)

Żelazka i odkurzacze to bohaterowie nowej kampanii marki Bosch (z portfolio firmy BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego) prowadzonej pod hasłem „Sztuka sprzątania. Teraz bez VAT-u!". Akcja - autorstwa agencji Insignia, OMD, ACR Media i Prime Movers - potrwa do końca br. więcej

 
Rafał Muciński: z OMD do Performics w ZenithOptimedia Group

Do Performics, specjalistycznego zespołu w domu mediowym ZenithOptimedia Group, dołączył Rafał Muciński, obejmując stanowisko head of AOD (Audience On Demand). Poprzednio pracował w OMD. więcej

 
Małgorzata Markowska creative directorem w Kore Konnektiv

Małgorzata Markowska objęła funkcję creative directora w agencji Kore Konnektiv. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Kolman, Legend Group, Hager i TBWA. więcej

 
Isobar Poland ze srebrem w Epica Awards za ,,Photos for Life"

Projekt „Photos for Life" przygotowany przez agencję Isobar Poland dla fundacji Rak'n'Roll Wygraj Życie!, nagrodzono srebrem na międzynarodowym konkursie reklamowym Epica Awards. Jak dotąd jest to jedyna nagroda dla agencji z Polski. więcej

 
,,Rusz się po zdrowie!" w kobiecej kampanii DrWitt

Należąca do Agros Nova marka DrWitt soków i napojów funkcjonalnych rusza z akcją społeczno-wizerunkową pod hasłem „Rusz się po zdrowie!". W internecie i na łamach prasy kobiecej będzie zachęcać Polki do zmiany stylu życia. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Isuzu D-Max: The beast is hungry Cialis: Absent grandfathers, potent men. Front Food: Off with their heads! McDonald's: Milkshake Piwo Dębowe reklamowane jako majstersztyk
 
Prasa  
 
Reorganizacja w Media Impact Polska. Powstały makroregiony, odchodzi Maciej Gajewski

Z początkiem grudnia br. biuro sprzedaży Media Impact Polska połączy sześć oddziałów regionalnych w trzy funkcjonujące jako makroregiony. W związku z tym z firmy odejdzie Maciej Gajewski. więcej

 
Tylko ,,Fakt" notuje wzrost czytelnictwa wśród dzienników

Najchętniej czytanym dziennikiem w Polsce pozostaje „Fakt", który zwiększa przewagę nad „Gazetą Wyborczą" - wynika z badania PBC General za okres od kwietnia do września 2014 roku, zrealizowanego na zlecenie Polskich Badań Czytelnictwa. więcej

 
Wszystkie magazyny wnętrzarskie na minusie. ,,Cztery Kąty" liderem

W sierpniu 2014 roku wszystkie magazyny wnętrzarskie zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił, będący liderem zestawienia, magazyn „Cztery Kąty". więcej

 
Konfrontacja Sławomira Nowaka i naczelnego "SE" ws. zegarka: zostali przy swoim

Dziennikarz i redaktor naczelny tabloidu "Super Express" (Murator) zeznali we wtorek w sądzie, że minister Sławomir Nowak dzwonił do gazety prosząc, by nie publikować informacji o niewpisaniu drogiego zegarka do oświadczenia majątkowego. W konfrontacji Nowak zaprzeczył, by o to prosił. więcej

 
Magazyn ,,Joy" ma własny serwis internetowy

Wydawnictwo Marquard Media Polska uruchomiło kierowany do kobiet serwis internetowy Joy.pl, który jest rozszerzeniem wydawanego przez firmę miesięcznika „Joy". Redaktor prowadzącą witryny jest Magdalena Murawska. więcej

 
Jedynki  
 
 
Tygodnik Powszechny - 2014-11-19 Polityka - 2014-11-19 Joy - 2014-11-19 Magazyn Kosmetyki - 2014-11-18 To & Owo - 2014-11-18
 
Internet  
 
Forrester Research: za pięć lat wydatki na Facebooka i Twittera znikną z budżetów marketerów

Facebook staje się coraz mniej efektywny pod względem reklamowym, marki powinny szukać innych platform do prowadzenia komunikacji z klientami - uważa Nate Elliot, analityk z Forrester Research. więcej

 
VoD.pl liderem, Player.pl przyciąga najdłużej, aplikacja Ipla traci na rzecz www (analiza serwisów VoD)

Zdecydowanie najpopularniejszymi serwisami VoD w Polsce są VoD.pl (Grupa Onet) - mający najwięcej użytkowników, Player.pl (Grupa TVN) - generujący najwięcej odsłon i najdłuższy czas korzystania przez odwiedzających, oraz Ipla (Cyfrowy Polsat) - działająca jako strona i aplikacja. Wśród mniejszych witryn wzrost zaliczył Kinoplex, a spadki - sekcja VoD na TVP.pl i Iplex.pl. więcej

 
Atak hakerski na serwery PKW. Wykradziono loginy i hasła urzędników

Wczoraj późnym wieczorem portal Niebezpiecznik.pl podał, że otrzymał anonimowego maila z danymi pracowników Krajowego Biura Wyborczego i Państwowej Komisji Wyborczej. Zostały one wykradzione z serwisów internetowych KBW. - Poinformowano Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego o wykryciu incydentu - podaje w komunikacie PKW. więcej

 
IBM zapowiada Verse - nową usługę pocztową w chmurze

Koncern IBM przygotowuje usługę poczty elektronicznej o nazwie Verse. Platforma będzie konkurować z Gmailem Google'a i Outlookiem Microsoftu. więcej

 
home.pl zaoferuje Office 365 małym i średnim firmom

Microsoft i home.pl nawiązały współpracę na polskim rynku, w ramach której w ofercie home.pl znajdzie się pakiet Office 365, uzupełniając propozycję handlową usług hostingowych skierowaną do małych i średnich firm. więcej

 
Nokia Store zniknie w 2015 r., zastąpi go Opera Mobile Store

Internetowy sklep Opera Mobile Store zastąpi platformę Nokia Store, która w połowie 2015 r. zostanie zamknięta  poinformował koncern Microsoft. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Na odzież, obuwie i bieliznę wydajemy rocznie ponad 2200 zł. Blog Kasi Tusk najpopularniejszy

Polacy wydają rocznie średnio ponad 2200 zł na odzież, obuwie i bieliznę. Ponad połowa tej kwoty (1300 zł) to wydatki na odzież, 700 zł wydajemy na obuwie, a 500 zł na artykuły sportowe - wynika z badania GfK. więcej

 
Google, Lego i YouTube najsilniejszymi markami w Polsce

Google, Lego oraz YouTube to marki, które stanęły na podium w dziewiątej edycji projektu Superbrands. W zestawieniu TOP20 znaleźli się także przedstawiciele z polskim rodowodem - Allegro, Tymbark oraz E.Wedel. więcej

 
PO popiera 38 proc. Polaków, PiS z SP i PR - 27 proc.

Gdyby wybory parlamentarne odbywały się w listopadzie wygrałaby je PO z 38 proc. poparciem - wynika z najnowszego sondażu CBOS. Na Prawo i Sprawiedliwość (wraz z Solidarną Polska Zbigniewa Ziobry i Polską Razem Jarosława Gowina) chce głosować 27 proc. badanych. więcej

 
Polacy lepiej o stanie polskiej gospodarki

Ponad połowa Polaków twierdzi, że sprawy w kraju idą w złym kierunku i trudno jest znaleźć pracę, jednak lepiej oceniamy polską gospodarkę. O tym, że jest ona w kryzysie, w listopadzie mówiło 48 proc. badanych przez TNS Polska - o 9 pkt. proc. mniej niż w październiku. więcej

 
Public Relations  
 
Joanna Kółkowska odchodzi z Kolko, stawia na Prowly.com
 
Technologie  
 
Microsoft będzie wspierał technologicznie Real Madryt (wideo)
 
Aukcja na LTE objęta tarczą antykorupcyjną przez CBA
 
MS2401 Elegance - nowy telefon od Manty za 99 zł
 
Ferguson S8 - nowy tablet z Windowsem 8.1 i Office 365 za 560 zł
 
Apple udostępnia WatchKit, zestaw do tworzenia aplikacji na Apple Watch
 
Nowy Kalendarz Google na Androida do pobrania (wideo)
 
Nokia Store zniknie w 2015 r., zastąpi go Opera Mobile Store
 
W 2015 r. Samsung zacznie produkcję giętkich ekranów do smartfonów
 
Plus: bonusy dla przenoszących numer z mBank Mobile
 
Nokia prezentuje N1 z Androidem Lollipop
 
Gospodarka  
 
Polski rynek jest atrakcyjny dla inwestorów zagranicznych
 
W 2050 r. będzie 10 mln osób w wieku emerytalnym
 
Rosyjskie embargo wzmocni polskie rolnictwo
 
Nowe sklepy LPP powstaną w Niemczech i na Bałkanach. Rośnie sprzedaż na Ukrainie
 
W 2015 roku bezrobocie może spaść poniżej 11 proc., coraz więcej Polaków ma pracę
 
Eksport napędza polską gospodarkę. W 2015 roku wzrośnie rola inwestycji firm i konsumpcji wewnętrznej
 
Kultura/Rozrywka  
 
"Baby It's Cold Outside" - Idina Menzel i Michael Bublé na święta
 
"Tiberius" od The Smashing Pumpkins
 
Blog  
 
Wyborcze uroki... - Ada Kiryluk
 
Wściekłam się - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Czy wyborom samorządowym grozi unieważnienie lub sfałszowanie? Trudno przecież pojąć ten chaos, jeśli jego celem nie jest coś paskudnego. - Krzysztof Czabański
 
Apple story, czyli jak zostałem poddany reedukacji.* - Ewaryst Fedorowicz
 
,,Wyloguj się do życia... a robi się to tak!" jako kampania promująca wykluczenie cyfrowe - Zbigniew Brzeziński
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

(....)

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl

 
open

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz