29 maja 2015

Fwd: Wiceprezes PMPG Polskie Media zatrzymany przez CBA / Badanie internetu w Polsce czekają duże zmiany

RESPEKT!



---------- Forwarded message ----------
From: Wirtualnemedia.pl <mail@wirtualnemedia.pl>
Date: Thu, May 28, 2015 at 6:41 AM
Subject: Wiceprezes PMPG Polskie Media zatrzymany przez CBA / Badanie internetu w Polsce czekają duże zmiany
To: pascal.alter@gmail.com


  Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
   
  Czwartek, 28 Maja 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Wydawcy zapowiadają duże zmiany po zastąpieniu Megapanelu przez badanie GfK Polonia

- O zwycięstwie GfK Polonia w konkursie na badanie internetu dla PBI zdecydowały niuanse, a zmiana wykonawcy pomiarów może oznaczać dla obecnej sytuacji w polskim branży internetowej bardzo istotne zmiany - oceniają dla Wirtualnemedia.pl czołowi polscy e-wydawcy. więcej

 
Onet i RASP przed Wirtualną Polską w audio i wideo, serwisy radiowe przyciągają najdłużej (TOP10)

Serwisy Grupy Onet-RASP notują zdecydowanie najwięcej odtworzeń treści audio i wideo, wyprzedzając pod tym względem Grupę Wirtualna Polska i Grupę Allegro-GG. Wśród poszczególnych stron liderem jest Onet.tv przed WP.pl, a przez najdłuższy czas internauci korzystają z takich treści w serwisach stacji radiowych. więcej

 
Branża reklamowa o nowym badaniu internetu: szybciej, precyzyjniej i poza komputery

Badanie internetu w Polsce, które od początku przyszłego roku zamiast Gemiusa będzie realizować GfK Polonia, powinno precyzyjniej określać odwiedzalność wszystkich serwisów i aplikacji, także ruch na urządzeniach innych niż komputery, a wyniki należy udostępniać zdecydowanie szybciej niż obecnie - oceniają dla Wirtualnemedia.pl przedstawiciele sieci reklamowych i domów mediowych. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Redakcja ,,Rozmów w Toku" poszukuje osoby na stanowisko Dokumentalista

Interactions Europe poszukuje osoby na stanowisko
Senior Sales Executive

Grupa Onet-RASP poszukuje osoby na stanowisko
Mobile Product Manager

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Media Monitoring Analyst

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Senior Media Monitoring Analyst

Sales Manager poszukuje osoby na stanowisko
CreativeHarder Group

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

CreativeHarder Group poszukuje osoby na stanowisko stażysta do działu PR

Vizeum poszukuje osoby na stanowisko
Senior Communications Planner

Carat poszukuje osoby na stanowisko
Senior Communications Planner

Radio Merkury poszukuje osoby na stanowisko
Doradca ds. reklamy

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Senior Agency Sales Executive

dodaj własne   więcej ogłoszeń
 
 
 
 
Koniec serialu ,,Prawo Agaty". Ostatnia seria straciła 160 tys. widzów

Siódmą serię „Prawa Agaty" oglądało średnio 1,97 mln osób. Względem zeszłego roku serial stracił 160 tys. widzów. Produkcja zapewniła TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 16,22 mln zł. więcej

 
Fochy dzieci w reklamach sosów Winiary to promowanie niewłaściwych zachowań wobec rodziców (wideo)

Spoty marki Winiary (Nestle Polska) pod hasłem „Bez sosu nie jem" promują niewłaściwe wzorce zachowań dzieci, w agresywny, lekceważący sposób odnoszących się do rodziców, dlatego naruszają branżowy kodeks etyczny - orzekła Komisja Etyki Reklamy. więcej

 
Zmalały wydatki reklamowe w telewizji, gazetach, kinach i na outdoorze

W kwietniu br. polski rynek reklamowy w mediach pozainternetowych cennikowo wart był 2 proc. mniej niż rok temu. Cennikowo mniej zarobiły telewizja, gazety, outdoor i kina. Wzrosły wydatki w radiu, magazynach i na reklamę indoorową. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Tomasz Karolak zgodnie z planem reklamuje taryfy dla firm w Orange (wideo)

Nowa kampania reklamowa Orange Polska z udziałem Tomasza Karolaka, krytykowanego w zeszłym tygodniu za niefortunny udział w kampanii wyborczej Bronisława Komorowskiego, jest prowadzona zgodnie z planem. W akcji promowane są nowe taryfy dla firm. więcej

Media opiniotwórcze razem z Komorowskim przegrały w kampanii z internautami (opinie)

- Media mainstreamowe przegrały kampanię wyborczą z internetem, zwłaszcza użytkownikami portali społecznościowych. Sztab Komorowskiego zatrzymał się na komunikacji jednokierunkowej, a opiniotwórczość nie jest w kampanii niezbędna lub należy definiować ją inaczej - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Paweł Nowacki, Michał Kobosko, Tomasz Wróblewski, Mikołaj Nowak i Wojciech Surmacz. więcej

Duda przyciągnął młodych energią i prostotą, Komorowski niemrawy i butny (opinie o kampanii)
Prasa drukowana przetrwa, ale jako towar ekskluzywny i niszowy (opinie)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Koniec serialu ,,Prawo Agaty". Ostatnia seria straciła 160 tys. widzów

Siódmą serię „Prawa Agaty" oglądało średnio 1,97 mln osób. Względem zeszłego roku serial stracił 160 tys. widzów. Produkcja zapewniła TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 16,22 mln zł. więcej

 
CEO Discovery zarobił więcej od szefów Microsoftu, Yahoo! i GoPro (Top 20)

David M. Zaslav, szef Discovery Communications, był najlepiej zarabiającym CEO w USA w ub.r. W pierwszej dziesiątce rankingu branżę mediów i nowych technologii reprezentują też Satya Nadella z Microsoftu, Nicholas Woodman z GoPro oraz Lawrence J. Ellison z Oracle. więcej

 
,,Kuba Wojewódzki" zyskał widzów. 12 mln zł z reklam

Emitowany wiosną 18. sezon programu „Kuba Wojewódzki" oglądało 1,38 mln widzów. Było to więcej niż rok temu, chociaż tylko o 20 tys. osób, a TVN w paśmie emisji talk-show wygrywał z konkurencją. Wpływy z reklam wyniosły 11,8 mln zł. więcej

 
Będzie kolejna wspólna produkcja TVP1 i ZDF

Program 1 Telewizji Polskiej oraz drugi kanał niemieckiej telewizji publicznej ZDF rozszerzają współpracę w zakresie produkcji historycznych filmów dokumentalnych. Wkrótce ruszą zdjęcia do miniserialu o tysiącletniej historii stosunków polsko-niemieckich. więcej

 
Delegata przejmuje dystrybucję czterech kanałów SPI

Agencja Delegata zajmie się dystrybucją w Polsce kanałów tematycznych z portfolio SPI International. W pierwszej kolejności umowa dotyczyć będzie stacji FightBox, DocuBox, Erox i Eroxx. więcej

 
David Duchovny tropi Mansona w nowym serialu NBC ,,Aquarius". Cały sezon przez miesiąc w sieci

W czwartek 28 maja br. NBC wyemituje pilotowy odcinek serialu kryminalnego „Aquarius", w którym główną rolę gra David Duchowny. Trzynastoodcinkowy sezon tej produkcji zostanie udostępniony w internecie, m.in. w aplikacji na urządzenia mobilne. więcej

 
,,The Good Wife" powróci jesienią z 7. sezonem do CBS. Bez Archie Panjabi i Matthew Goode'a

W jesiennej ramówce amerykańskiej stacji CBS pojawi się ponownie serial prawniczy „The Good Wife" z Julianną Margulies w roli głównej. Z serialu odchodzą jednak Archie Panjabi i Matthew Goode. więcej

 
 
Radio  
 
Radio Pogoda z decyzją KRRiT, ale bez daty startu

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała o zmianie nazw trzech stacji należących do Grupy Radiowej Agory na Radio Pogoda. więcej

 
KRRiT chce zbadać społeczne koszty cyfryzacji radia w Polsce

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji chce poznać społeczne koszty cyfryzacji radia w Polsce. Szuka obecnie firmy, która na jej zlecenie przygotuje raport analityczny na ten temat. więcej

 
Radio ZET liderem w Częstochowie, rekordowy wzrost Radia Jura

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od listopada 2014 roku do kwietnia 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Częstochowie pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Branża reklamowa o nowym badaniu internetu: szybciej, precyzyjniej i poza komputery

Badanie internetu w Polsce, które od początku przyszłego roku zamiast Gemiusa będzie realizować GfK Polonia, powinno precyzyjniej określać odwiedzalność wszystkich serwisów i aplikacji, także ruch na urządzeniach innych niż komputery, a wyniki należy udostępniać zdecydowanie szybciej niż obecnie - oceniają dla Wirtualnemedia.pl przedstawiciele sieci reklamowych i domów mediowych. więcej

 
Fochy dzieci w reklamach sosów Winiary to promowanie niewłaściwych zachowań wobec rodziców (wideo)

Spoty marki Winiary (Nestle Polska) pod hasłem „Bez sosu nie jem" promują niewłaściwe wzorce zachowań dzieci, w agresywny, lekceważący sposób odnoszących się do rodziców, dlatego naruszają branżowy kodeks etyczny - orzekła Komisja Etyki Reklamy. więcej

 
Zmalały wydatki reklamowe w telewizji, gazetach, kinach i na outdoorze

W kwietniu br. polski rynek reklamowy w mediach pozainternetowych cennikowo wart był 2 proc. mniej niż rok temu. Cennikowo mniej zarobiły telewizja, gazety, outdoor i kina. Wzrosły wydatki w radiu, magazynach i na reklamę indoorową. więcej

 
Po doniesieniu prokuratura analizuje logo województwa pomorskiego

Gdańska prokuratura sprawdzi, czy przy przygotowywaniu i wyborze nowego logo województwa pomorskiego nie naruszono prawa. Postępowanie wszczęto po anonimowym doniesieniu, do którego dołączono ksero krytycznego artykułu o logotypie z „Dziennika Bałtyckiego". więcej

 
Małgorzata Potocka reklamuje Bioliq ,,skoncentrowany na skórze" (wideo)

Aflofarm Farmacja Polska prowadzi telewizyjną kampanię reklamową serii kosmetyków Bioliq dla dojrzałych kobiet. Produkt firmuje swoim wizerunkiem aktorka Małgorzata Potocka. więcej

 
Więcej skarg na reklamy internetowe niż telewizyjne w Wielkiej Brytanii

W 2014 roku po raz pierwszy w historii do Advertising Standards Authority (ASA), regulatora rynku reklamowego w Wielkiej Brytanii wpłynęło więcej skarg na reklamy internetowe niż na telewizyjne. więcej

 
Będzie kampania informująca turystów, jak zachowywać się w Tatrach wobec niedźwiedzi

Tatrzański Park Narodowy planuje kampanię edukacyjno-informacyjną na temat odpowiedniego zachowania turystów wobec niedźwiedzi. Na dwumiesięczne działania przeznaczy 300 tys. zł. więcej

 
Apple przed Google i Microsoftem. Facebook urósł najbardziej, Twitter i Samsung w dół (TOP100 najcenniejszych marek)

Apple wyprzedziło Google w rankingu najcenniejszych marek na świecie według Millward Brown. Wartość marki Facebook wzrosła w ciągu roku o 99 proc. Wszystkie 100 brandów z listy jest warte łącznie 3,3 bln dolarów, o 14 proc. więcej niż przed rokiem. więcej

 
Jacek Białkowski: z Gemiusa do Ad-Vice

Jacek Białkowski dołączył do zespołu internetowej sieci reklamowej Ad-Vice, obejmując stanowisko senior traffic managera. Wcześniej pracował m.in. w Gemiusie i Gruner+Jahr Polska. więcej

 
Tomasz Kot z ,,kotem" i wisienką na torcie reklamuje Jump proFirma w T-Mobile (wideo)

Zaczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej T-Mobile Polska z udziałem Tomasza Kota, promująca taryfy Jump proFirma. Akcję przygotowały agencja DDB & tribal i Starcom. więcej

 
Johnson & Johnson przegląda globalny budżet mediowy

Koncern Johnson & Johnson rozpoczął przegląd swojego globalnego budżetu na planowanie i zakup mediów. Obsługi marketer broni m.in. należąca do GroupM agencja Primus, pracująca dla niego również w Polsce. więcej

 
Toys"R"us reklamuje się na Dzień Dziecka

Z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka sieć sklepów Toys"R"us we współpracy z agencją Myled realizuje produktową kampanię reklamową na blisko 100 nośnikach LED w całej Polsce. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Samsung: Washing machine Mini : Like... Aspirin: Strong against pain Powner: Drill through the toughest barriers. Zyrtec: Back to being best friends.
 
Prasa  
 
Wiceprezes PMPG Polskie Media zatrzymany przez CBA ws. pracy jako syndyk

Tomasz Sadowski, wiceprezes PMPG Polskie Media (wydawcy tygodników „Wprost" i „Do Rzeczy") został zatrzymany przez Centralne Biuro Antykorupcyjne w sprawie przekroczenia uprawnień w czasie pracy jako syndyk masy upadłościowej w latach 2006-2009. Prezes PMPG podkreśla, że nie ma to nic wspólnego z pracą Sadowskiego w spółce. więcej

 
,,W Sieci Historii" liderem miesięczników historycznych, ,,Świat Wiedzy" popularnonaukowych

W lutym 2015 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy". Natomiast wśród tytułów historycznych na pierwsze miejsce awansował magazyn „W Sieci Historii". więcej

 
Edipresse Polska ze spółką Edipresse Mobile i aplikacją Kidla

Wydawnictwo Edipresse Polska powołało spółkę Edipresse Mobile zajmującą się aplikacjami mobilnymi. Pierwszą z aplikacji, w którą zainwestował wydawca, jest kierowana do rodziców Kidla. więcej

 
Wydawca ,,NTO" wprowadza do sprzedaży tygodnik ,,Fakty Nyskie"

„Fakty Nyskie" to nowy tygodnik lokalny, który w piątek 29 maja br. wprowadzi na rynek należąca do Polska Press Grupy spółka Pro Media, wydawca dziennika „Nowa Trybuna Opolska". więcej

 
,,Panorama Świdnicka" - nowy tygodnik Polska Press

W środę 27 maja br. ukazał się pierwszy numer „Panoramy Świdnickiej" - nowego tygodnika lokalnego wydawanego przez Polska Press Oddział we Wrocławiu. więcej

 
Jedynki  
 
 
GQ - 2015-05-27 Bravo Sport - 2015-05-27 Runner's World Polska - 2015-05-27 Świat & Ludzie - 2015-05-27 Życie na Gorąco - 2015-05-27
 
Internet  
 
Wydawcy zapowiadają duże zmiany po zastąpieniu Megapanelu przez badanie GfK Polonia

- O zwycięstwie GfK Polonia w konkursie na badanie internetu dla PBI zdecydowały niuanse, a zmiana wykonawcy pomiarów może oznaczać dla obecnej sytuacji w polskim branży internetowej bardzo istotne zmiany - oceniają dla Wirtualnemedia.pl czołowi polscy e-wydawcy. więcej

 
Onet i RASP przed Wirtualną Polską w audio i wideo, serwisy radiowe przyciągają najdłużej (TOP10)

Serwisy Grupy Onet-RASP notują zdecydowanie najwięcej odtworzeń treści audio i wideo, wyprzedzając pod tym względem Grupę Wirtualna Polska i Grupę Allegro-GG. Wśród poszczególnych stron liderem jest Onet.tv przed WP.pl, a przez najdłuższy czas internauci korzystają z takich treści w serwisach stacji radiowych. więcej

 
Branża reklamowa o nowym badaniu internetu: szybciej, precyzyjniej i poza komputery

Badanie internetu w Polsce, które od początku przyszłego roku zamiast Gemiusa będzie realizować GfK Polonia, powinno precyzyjniej określać odwiedzalność wszystkich serwisów i aplikacji, także ruch na urządzeniach innych niż komputery, a wyniki należy udostępniać zdecydowanie szybciej niż obecnie - oceniają dla Wirtualnemedia.pl przedstawiciele sieci reklamowych i domów mediowych. więcej

 
Google Play Publisher Program zamknięty wskutek piractwa i wirusów

Koncern Google zdecydował się zamknąć serwis Google Play Publisher Program, w którym użytkownicy mogli kupić elektroniczne książki oferowane przez niezależnych autorów oraz wydawców. Powodem jest wykorzystywanie platformy do publikowania pirackich treści i szkodliwych programów. więcej

 
Vox Media przejmuje serwis Re/code

Wydawca internetowy Vox Media przejął Revere Digital, właściciela serwisu technologicznego Re/code. - Serwis będzie tworzony nadal w tym samym składzie i pod tym samym kierownictwem - podkreślają przedstawiciele Re/code. więcej

 
Open.fm i Polskastacja.pl przejęte przez Grupę Wirtualna Polska

Grupa Wirtualna Polska za 4 mln zł kupiła serwisy Open.fm (dotychczas należał do Grupy Allegro-GG) i Polskastacja.pl udostępniające streaming stacji radiowych. - Konsolidacja rynku radia online i stworzenie nowego lidera w tym perspektywicznym obszarze jest naturalnym kierunkiem naszego rozwoju - tłumaczy prezes Grupy WP Jacek Świderski. więcej

 
Monster Media Group będzie sprzedawać reklamy w serwisach Grupy Nokaut

Biuro reklamy Monster Media Group będzie zajmować się sprzedażą powierzchni reklamowej serwisów Grupy Nokaut: Nokaut.pl, SklepyFirmowe.pl i Bazarek.pl. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Coraz popularniejsze płatności mobilne i beacony

Do końca 2015 roku prawie 1/3 sklepów w USA i 15-20 proc. w Wielkiej Brytanii zainstaluje beacony, które komunikując się z tabletami i smartfonami klientów umożliwiają personalizację zakupów. W tym samym czasie na świecie przynajmniej raz w miesiącu 5 proc. smartfonów z technologią NFC zostanie użytych do płatności mobilnych - prognozuje firma doradcza Deloitte. więcej

 
8 proc. wyborców w II turze wyborów prezydenckich prawie do końca nie wiedziało na kogo zasługuje

W pierwszej turze ostatnich wyborów prezydenckich wskazówką do głosowania dla 6 proc. wyborców była debata dziesięciu kandydatów, zaś 5% wyborców dokonało wyboru dopiero w lokalu wyborczym - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
Polski rynek suplementów diety z dobrymi perspektywami (infografika)

W latach 2017-2020 dynamika rynku suplementów diety w Polsce wzrośnie do ok. 8% rocznie. Sprzedaż pozaapteczna ma rosnąć szybciej niż apteczna, a na rozwój rynku pozytywnie wpłynąć mają czynniki makroekonomiczne, m.in. dochód rozporządzalny i konsumpcja prywatna, jak również zachowania konsumenckie - wynika z raportu PMR. więcej

 
Public Relations  
 
Synektik z Genesis PR
 
Technologie  
 
Halo X - nowy telefon myPhone za 249 zł
 
460 mln komórek sprzedanych w I kw. Na czele Samsung i Android
 
Huawei wprowadza na rynek Huawei Watch. Ceny od 386,99 do 451,49 dolarów
 
 
Kultura/Rozrywka  
 
David Duchovny tropi Mansona w nowym serialu NBC ,,Aquarius". Cały sezon przez miesiąc w sieci
 
Powstanie drugi sezon serialu "Grace and Frankie"
 
Acid Drinkers, Black Radio i Natalia Przybysz na Jarocin Festiwal
 
,,The Good Wife" powróci jesienią z 7. sezonem do CBS. Bez Archie Panjabi i Matthew Goode'a
 
Blog  
 
Nienaruszone standardy - Paweł Tomczyk
 
W labiryncie kobiecych oczekiwań, czyli 12 wskazówek marketingu dla kobiet - infografika - Małgorzata Bednarek
 
Produkcja prezydenta - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Po wyborach... - Andrzej Bober
 
Komisjo Wyborcza - musisz!!! - Ewaryst Fedorowicz
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

(...)

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl

 
open

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz