29 lipca 2015

Fwd: Związkowcy w Agorze chcą wycofania niekorzystnych umów z pracownikami / Prezes TVP: Koniec tabloidyzacji


---------- Forwarded message ----------
From: Wirtualnemedia.pl <mail@wirtualnemedia.pl>
Date: Thu, Jul 30, 2015 at 6:40 AM
Subject: Związkowcy w Agorze chcą wycofania niekorzystnych umów z pracownikami / Prezes TVP: Koniec tabloidyzacji
To: pascal.alter@gmail.com


  Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 30 Lipca 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Związkowcy w Agorze chcą wycofania niekorzystnych umów z pracownikami. ,,Te zapisy zakwestionował sąd"

Działający w Agorze związek zawodowy NSZZ „Solidarność" przedstawił zarządowi firmy postulat rezygnacji z wprowadzonych cztery lata temu umów z dziennikarzami i fotoreporterami zakładających m.in. zbycie ich praw autorskich i zakaz konkurencji. - Jesteśmy zdumieni tym, że Agora przez tyle czasu nie zmieniła zapisów zakwestionowanych przez Inspekcję Pracy i Sąd Pracy w sprawie Damiana Kramskiego - mówi Wirtualnemedia.pl Wojciech Orliński, przewodniczący „Solidarności". więcej

 
Janusz Daszczyński: nie wracam do TVP z szeroką grupą ludzi. Koniec tabloidyzacji

Nowy prezes Telewizji Polskiej Janusz Daszczyński w e-mailu do pracowników przedstawił swoje założenia na czteroletnią kadencję. - Jestem przekonany, że era cyfrowa nowych mediów może stanowić nowy początek TVP - napisał. więcej

 
T-Mobile z Tomaszem Kotem mało oryginalny, potrzebuje własnego blasku reklamowego

T-Mobile od dłuższego czasu posługuje się tylko „gotowymi" postaciami i konwencjami, dzięki którym marka świeci tylko odbitym blaskiem. Seria reklam z Tomaszem Kotem i „psem" nie zdążyła jeszcze się rozkręcić i przyciągnąć uwagę konsumentów, potencjał wizerunku aktora został słabo wykorzystany - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Jarosław Chludziński, Bartosz Gomółka i Witold Tomaszewski. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Eleven Sports Network poszukuje osoby na stanowisko Head of Finance

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
VOD Content Acquisition Manager

Discovery poszukuje osoby na stanowisko
Senior Creative Manager

Discovery poszukuje osoby na stanowisko
Program Planning Manager (Factual)

Against Gravity poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor (-ka) ds. PR

Email Network poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

GRUPA RMF poszukuje analityk marketingowy

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Project Sales Manager

IMS poszukuje osoby na stanowisko Telemarketer

IMS poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy doradca ds. obsługi klienta

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Manager ds. Video / VOD

smARTcat poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

dodaj własne   więcej ogłoszeń
 
 
 
 
,,Wprost" po zmianach zarabia więcej z reklam, ,,Do Rzeczy" przed ,,W Sieci", a ,,ABC" przed ,,Od A do Z"

„Wprost" po zmianie zespołu i linii redakcyjnej zwiększył wpływy reklamowe i jest liderem wśród tygodników społeczno-politycznych, wyprzedzając „Newsweeka" i „Politykę". W pierwszej połowie br. „Do Rzeczy" zarobiło prawie dwa razy więcej niż „W Sieci" i „Gość Niedzielny", a „ABC" - ponad trzy razy więcej niż „Od A do Z". więcej

 
TVP1 liderem oglądalności wśród osób z wykształceniem wyższym. Polsat i TVN24 z takim samym wynikiem (top 40 stacji)

Wśród osób z wykształceniem wyższym w I półroczu 2015 roku najchętniej oglądaną stacją była TVP1, a na podium znalazły się jeszcze: TVN i TVP2. Raport portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Na Czasie" nowym magazynem Edipresse Polska

Wydawnictwo Edipresse Polska wprowadziło właśnie na rynek pierwszy numer nowego magazynu people „Na Czasie. Ludzie. Wspomnienia i Porady". To wydanie testowe - od jego sprzedaży będzie zależeć, czy spółka wydawać będzie pismo regularnie. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
,,Fakt" o 38 proc. w dół, a ,,Gazeta Wyborcza" - o 63 proc. Sprzedaż dzienników od 2005 roku (raport)

Wszystkie dzienniki ogólnopolskie w okresie od 2005 do 2015 roku zanotowały duże spadki średniej sprzedaży ogółem, wynoszące od 31 do 64 proc. Dane rok po roku w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Skok w górę w Megapanelu: czołowym wydawcom przybyło po 1-3 mln użytkowników, Onet-RASP przed Wirtualną Polską

Po dostosowaniu danych Megapanelu PBI/Gemius do zaktualizowanych statystyk badania NetTrack, w wynikach z maja br. najwięksi wydawcy zyskali po 1-3 mln realnych użytkowników. Kolejność w czołówce się nie zmieniła: liderem jest Google, wyprzedzający Facebooka i YouTube'a oraz polskich wydawców: Onet-RASP, Wirtualną Polskę i Allegro-GG. więcej

Najpopularniejsze serwisy tematyczne w maju 2015 roku
Facebook wyjaśnia Kubie Wojewódzkiemu: zablokowanie fanpage'a nie zależy od liczby zgłoszeń
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Janusz Daszczyński: nie wracam do TVP z szeroką grupą ludzi. Koniec tabloidyzacji

Nowy prezes Telewizji Polskiej Janusz Daszczyński w e-mailu do pracowników przedstawił swoje założenia na czteroletnią kadencję. - Jestem przekonany, że era cyfrowa nowych mediów może stanowić nowy początek TVP - napisał. więcej

 
TVP1 liderem oglądalności wśród osób z wykształceniem wyższym. Polsat i TVN24 z takim samym wynikiem (top 40 stacji)

Wśród osób z wykształceniem wyższym w I półroczu 2015 roku najchętniej oglądaną stacją była TVP1, a na podium znalazły się jeszcze: TVN i TVP2. Raport portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Czas na zmianę! Brzezińscy trenują" jesienią w TVN Meteo Active

Trenerzy Joanna i Dariusz Brzezińscy poprowadzą w stacji TVN Meteo Active nowy program „Czas na zmianę! Brzezińscy trenują". Trafi on na antenę kanału jesienią br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
200 tys. widzów śledziło tegoroczny Tour de France w Eurosporcie

Średnio 196 tys. widzów oglądało transmisje z tegorocznego wyścigu Tour de France, które pokazywał na swojej antenie kanał Eurosport. Impreza cieszyła się wyższą oglądalnością niż w zeszłym roku, a najchętniej oglądany etap przyciągnął 295 tys. oglądających. więcej

 
Sky z ponad 11 mld funtów przychodów i rekordową liczbą widzów w Wielkiej Brytanii i Irlandii

Działający na pięciu europejskich rynkach koncern Sky podał wyniki za ostatni rok. Firmie udało się zwiększyć przychody oraz zysk, przybyło jej też subskrybentów. Sky wydał też 5 miliardów funtów na produkcję własnych treści i nadal zamierza inwestować w tym zakresie. więcej

 
Gemius zbada dla Telewizji Polskiej multimedia w jej serwisach internetowych

Gemius wygrał przetarg Telewizji Polskiej na badanie treści multimedialnych i ruchu w jej witrynach internetowych. Dostanie za to 138,4 tys. zł. więcej

 
Pakiet HD w otwartym oknie Multimedia Polska

Wszyscy abonenci telewizji sieci kablowej Multimedia Polska w okresie od 1 do 16 sierpnia br. uzyskają bezpłatny dostęp do pakietu HD. więcej

 
Rusza globalna kampania reklamowa National Geographic Channel

National Geographic Channel rozpoczyna globalną kampanię reklamową, która obejmie 170 krajów i zostanie pokazana w 45 wersjach językowych. więcej

 
Będzie nowy konkurs na dwóch członków zarządu TVP

Nowy prezes Telewizji Polskiej Janusz Daszczyński nie będzie jednoosobowo zarządzał spółką. Rada nadzorcza zdecydowała, że na dwa pozostałe stanowiska członków zarządu TVP ogłoszony zostanie nowy konkurs. więcej

 
,,Całe życie z modelkami" w Comedy Central

2 sierpnia 2015 roku Comedy Central rozpocznie emisję nowego serialu „Całe życie z modelkami". więcej

 
 
Radio  
 
RMF FM liderem w Częstochowie. Radio Jura na podium

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za I półrocze 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Częstochowie pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
T-Mobile z Tomaszem Kotem mało oryginalny, potrzebuje własnego blasku reklamowego

T-Mobile od dłuższego czasu posługuje się tylko „gotowymi" postaciami i konwencjami, dzięki którym marka świeci tylko odbitym blaskiem. Seria reklam z Tomaszem Kotem i „psem" nie zdążyła jeszcze się rozkręcić i przyciągnąć uwagę konsumentów, potencjał wizerunku aktora został słabo wykorzystany - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Jarosław Chludziński, Bartosz Gomółka i Witold Tomaszewski. więcej

 
,,Wprost" po zmianach zarabia więcej z reklam, ,,Do Rzeczy" przed ,,W Sieci", a ,,ABC" przed ,,Od A do Z"

„Wprost" po zmianie zespołu i linii redakcyjnej zwiększył wpływy reklamowe i jest liderem wśród tygodników społeczno-politycznych, wyprzedzając „Newsweeka" i „Politykę". W pierwszej połowie br. „Do Rzeczy" zarobiło prawie dwa razy więcej niż „W Sieci" i „Gość Niedzielny", a „ABC" - ponad trzy razy więcej niż „Od A do Z". więcej

 
,,Dopalacze kradną życie" - Jurek Owsiak i Marcin Gortat w kampanii przeciwko dopalaczom (wideo)

W ramach programu „Profilaktyka a Ty" Komendy Głównej Policji wolontariusze zrealizowali spot „Taki z ciebie mocarz". To część ogólnopolskiej kampanii Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, zatytułowanej „Dopalacze kradną życie". więcej

 
Reklama Term Line 40+ o ,,zatrudnianiu młodych, chudych" nie dyskryminuje kobiet

Komisja Etyki Reklamy nie zgodziła się z twierdzeniem, że radiowa reklama preparatu odchudzającego Term Line 40+ (produkowanego przez Olimp Laboratories) dyskryminuje kobiety. więcej

 
,,Twoje życie jest ważne" - nastolatki z Markiem Grechutą reklamują Nationale-Nederlanden (wideo)

Firma ubezpieczeniowa Nationale-Nederlanden TUnŻ zaczęła pierwszą kampanię reklamową po zmianie nazwy z ING TUnŻ. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Twoje życie jest ważne", przygotowały i realizują firmy Brasil, K2, Prime Time, MEC, Value Media i Focus Media. więcej

 
&Sons strategicznie dla IKEA

Agencja strategiczna &Sons Strategic Consultants rozpoczyna współpracę z IKEA Polska. więcej

 
Kim Kardashian zmienia postać w reklamie Hype Energy Drink (wideo)

Celebrytka Kim Kardashian w rozbudowanym spocie napojów energetycznych Hype kilka razy zmienia swoją postać. Jest Marią Antoniną, Audrey Hepburn, występuje też w stroju stylizowanym na Barbarellę. więcej

 
Będzie viralowa kampania przestrzegająca młodych kierowców przed przekraczaniem prędkości

Prawdopodobnie jeszcze w tym roku zostanie przeprowadzona kampania Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju zachęcająca kierowców, głównie w wieku 18-24 lat, do ograniczania prędkości, w celu zmniejszenia liczby wypadków drogowych z ich udziałem. Ma obejmować viralowy spot i aktywności w mediach społecznościowych. więcej

 
Hoop Polska sponsorem pięciu śląskich klubów piłkarskich

Producent napojów Hoop Polska podpisał umowy sponsorskie z pięcioma klubami piłkarskimi z Górnego Śląska: grającymi w Ekstraklasie Piastem Gliwice i Górnikiem Zabrze oraz występującymi w niższych ligach GKS Katowice, GKS Tychy i ROW 1964 Rybnik. więcej

 
Lemon Sky J. Walter Thompson wypromuje Link4 w Google

Agencja Lemon Sky J. Walter Thompson wygrała przetarg na obsługę marketingową firmy ubezpieczeniowej Link4 w wyszukiwarce Google. Umowę podpisano na rok. więcej

 
Najbogatszy Polak Jan Kulczyk zmarł w wieku 65 lat

W wieku 65 lat zmarł nagle Jan Kulczyk, założyciel i właściciel Kulczyk Holding i Kulczyk Investments, od wielu lat uznawany za najbogatszego Polaka. więcej

 
Bartosz Biały: z Lowe GGK do Isobar Polska

Bartosz „Bart" Biały objął stanowisko studio directora w Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska). Pokieruje zespołem designerów. więcej

 
Pocztówki z wakacji reklamują kosmetyki TAB>U Travel

Firma Sens.Us Polska, dystrybutor włoskich kosmetyków do włosów, niestandardową akcją marketingową przygotowaną we własnym zakresie promuje kosmetyki TAB>U Travel. więcej

 
CityFit z nowym serwisem i reklamami od OS3 (wideo)

Ruszyła nowa wersja serwisu internetowego sieci całodobowych klubów fitness CityFit. Za przygotowanie strony i wszystkich działań reklamowych firmy odpowiada agencja OS3. więcej

 
Grupa Adweb reklamuje TorbySamochodowe.pl

Agencja Grupa Adweb zaczęła obsługę marketingową marki TorbySamochodowe.pl należącej do Grupy Car-Pack. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Tabasco: Guy LG: Find...4K Volkswagen: Hill Corona: Sun Julio Cesar Chavez: Tequila
 
Prasa  
 
Związkowcy w Agorze chcą wycofania niekorzystnych umów z pracownikami. ,,Te zapisy zakwestionował sąd"

Działający w Agorze związek zawodowy NSZZ „Solidarność" przedstawił zarządowi firmy postulat rezygnacji z wprowadzonych cztery lata temu umów z dziennikarzami i fotoreporterami zakładających m.in. zbycie ich praw autorskich i zakaz konkurencji. - Jesteśmy zdumieni tym, że Agora przez tyle czasu nie zmieniła zapisów zakwestionowanych przez Inspekcję Pracy i Sąd Pracy w sprawie Damiana Kramskiego - mówi Wirtualnemedia.pl Wojciech Orliński, przewodniczący „Solidarności". więcej

 
,,Wprost" po zmianach zarabia więcej z reklam, ,,Do Rzeczy" przed ,,W Sieci", a ,,ABC" przed ,,Od A do Z"

„Wprost" po zmianie zespołu i linii redakcyjnej zwiększył wpływy reklamowe i jest liderem wśród tygodników społeczno-politycznych, wyprzedzając „Newsweeka" i „Politykę". W pierwszej połowie br. „Do Rzeczy" zarobiło prawie dwa razy więcej niż „W Sieci" i „Gość Niedzielny", a „ABC" - ponad trzy razy więcej niż „Od A do Z". więcej

 
,,Na Czasie" nowym magazynem Edipresse Polska

Wydawnictwo Edipresse Polska wprowadziło właśnie na rynek pierwszy numer nowego magazynu people „Na Czasie. Ludzie. Wspomnienia i Porady". To wydanie testowe - od jego sprzedaży będzie zależeć, czy spółka wydawać będzie pismo regularnie. więcej

 
,,Mój Kucyk Pony" nowym liderem wśród magazynów dziecięcych. Tylko ,,Księżniczka" na plusie

W kwietniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Mój Kucyk Pony". Jedynym wzrostem pochwalić się mogła „Księżniczka", z kolei najwięcej stracił magazyn „Zabawy i Marzenia z Barbie". więcej

 
,,Wall Street Journal" wprowadzi globalne wydanie, jego szefową Margaret de Streel

We wrześniu amerykański dziennik „Wall Street Journal" będzie miał dodatkowe globalne wydanie, które ma przyciągnąć nowych czytelników i reklamodawców. Kierować nim będzie Margaret de Streel, od dwóch dekad wydawczyni w dziale międzynarodowym „WSJ". więcej

 
Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie. ,,Pani Domu" najmocniej w dół

W kwietniu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka". Wszystkie pisma zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Pani Domu". więcej

 
Jedynki  
 
 
Dziennik Wschodni - 2015-07-30 Magiczne historie - 2015-07-29 Na Czasie - 2015-07-29 Kaczor Donald - 2015-07-29 Auto Świat Classic - 2015-07-29
 
Internet  
 
Facebook z ponad 4 mld USD przychodu w II kw., ale zysk w dół. 1,5 mld aktywnych użytkowników

Drugi kwartał z rzędu Facebook zanotował spadek zysku. Stale rośnie za to przychód i liczba użytkowników społecznościowego portalu. więcej

 
Public Relations  
 
Kolko zajmie się obsługą Data Space
 
Marta Włodarska i Ksenia Zegarek w Konkret PR
 
Technologie  
 
Windows 10 już dostępny - jak go pobrać i zainstalować?
 
NTTstickPC od NTT System od 299 zł
 
7-proc. spadek sprzedaży tabletów w II kw., Apple przed Samsungiem
 
Samsung produkuje matryce 1,0 um dla aparatów w urządzeniach mobilnych
 
Darmowe startery Plush na Kartę do zdobycia w internecie
 
Windows 10 udostępniony w 190 krajach, za darmo dla użytkowników Windowsa 7 i 8.1
 
Gospodarka  
 
Najbogatszy Polak Jan Kulczyk zmarł w wieku 65 lat
 
PiS: Repolonizacja banków jest potrzebna. Na przeszkodzie problemy z kredytami we frankach
 
Udany rok dla funduszy inwestycyjnych. Zyskiwały zwłaszcza akcje zagraniczne oraz fundusze pieniężne
 
Rośnie konsumpcja paliw. Korzysta na tym głównie szara strefa
 
Susza to duży problem dla rolników i hodowców zwierząt. Ciężka sytuacja w Polsce Centralnej
 
Urlop dla osoby pracującej jedynie na część etatu
 
Kultura/Rozrywka  
 
De Mono: Mija mnie czas (wideo)
 
Powstanie trzeci sezon serialu "BoJack Horseman"
 
Clutch pokazali "X-Ray Visions"
 
Blog  
 
Multi-srulti, czyli Platforma i PSL wsadzają nam na głowę islamistów. - Ewaryst Fedorowicz
 
Zuzanna i starcy - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Jaka brzydka katastrofa - Krzysztof Czabański
 
Zrobić inaczej Twardocha - Monika Klama
 
Brzydziej niż z PKiN-em już nie będzie, więc zróbmy coś - Mirosław Usidus
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

(....)

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl

 
open

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz