11 kwietnia 2016

Fwd: Dziennikarze krytyczni wobec dress code’u w Sejmie / Koniec marki Statoil, zamiast niej ...

HOT!


---------- Forwarded message ----------
From: Wirtualnemedia.pl <mail@wirtualnemedia.pl>
Date: Mon, Apr 11, 2016 at 6:37 AM
Subject: Dziennikarze krytyczni wobec dress code'u w Sejmie / Koniec marki Statoil, zamiast niej ...
To: pascal.alter@gmail.com


Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj
Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt
Poniedziałek, 11 Kwietnia 2016
wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl
TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę
Wiadomości dnia
Niepewna przyszłość magazynu ,,Voyage". Zniknie z rynku?
Wydawnictwo Marquard Media Polska w tym tygodniu ma zdecydować o przyszłości miesięcznika „Voyage". W grę wchodzi nawet zawieszenie jego wydawania - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej
Hanna Baka dyrektorem programowym Metro TV
Hanna Baka, ostatnio dyrektor programowa Fokus TV została dyrektorem programowym Metro TV, nowego kanału telewizyjnego przygotowywanego do uruchomienia przez Agorę - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej
Dziennikarze krytyczni wobec dress code'u w Sejmie. ,,Nonszalanckość w strojach była tradycją"
Kancelaria Sejmu pracuje nad wytycznymi co do ubioru przedstawicieli mediów, pracujących w parlamencie. Gotowe pismo ma być wysłane do redakcji wysyłających pracowników do Sejmu. - Czy podobne zasady będą obowiązywały posłów? Widziałem jak się ubierają, a skoro posłom wolno to dlaczego innym nie wolno? - zastanawia się Jacek Czarnecki z Radia ZET. więcej
Ogłoszenia o pracę   
Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Project Sales Executive
TVP poszukuje na stanowisko Kierownik Produkcji
eBilet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. social media
United PR poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Manager
Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Performance Marketing Specialist
eBilet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca portalu
Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Project Sales Executive
Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Executive
Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Fotoedytor / Grafik (Redakcja Biznesowa)
TVN poszukuje osoby na stanowisko
Realizator Autopromocji/Promo Producer
PHD MEDIA DIRECTION poszukuje osoby na stanowisko Communication Planner
Wirtualnemedia.pl poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz
dodaj własne więcej ogłoszeń
VoD.pl i Player.pl na czele, w dół Kinoplex.gazeta.pl (top serwisów VoD)
Wśród polskich serwisów z wideo na żądanie najwięcej użytkowników ma VoD.pl, a najwięcej odsłon generuje Player.pl. W skali roku ten pierwszy serwis zanotował niewielki spadek, a drugi - duży wzrost odwiedzalności. Dużo stracił natomiast kończący działalność Kinoplex.gazeta.pl. więcej
Koniec magazynu ,,Świat" w TVN24 BIS. Jolanta Pieńkowska ma dostać nowy program
Kanał TVN24 BIS w piątek 8 kwietnia br.  wyemitował ostatnie wydanie magazynu „Świat". Jego miejsce w ramówce zajmie dodatkowa część „Faktów z zagranicy", które zastaną wydłużone i poszerzone o rozmowy z gośćmi. więcej
Barbara Schabowska z PR II Polskiego Radia odpowiada za treści merytoryczne ,,Pegaza"
Barbara Schabowska, dziennikarka Programu II Polskiego Radia, została opiekunem merytorycznym magazynu „Pegaz" i jest odpowiedzialna za dobór treści do kolejnych odcinków - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
Wiecęj wiadomości...
Tylko w Wirtualnemedia.pl
TVP2 chce nakręcić futurystyczny sitcom ,,2050" o Polsce jako światowej potędze
Telewizyjna Dwójka rozpoczęła prace nad serialem komediowym „2050", który miałby pokazywać Polskę w 2050 roku jako dumny kraj odnoszący wielkie sukcesy na świecie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
Barbara Stanisławczyk: wstrzymujemy rozwój cyfryzacji Polskiego Radia, to wątpliwy projekt (wywiad)
Zarząd Polskiego Radia podjął decyzję o wstrzymaniu rozwoju procesu cyfryzacji. - Nie niszczymy tego, co zostało zbudowane, ale racjonalizujemy budżet, m.in. poprzez zmiany antenowe. Jeśli cyfryzacja nie będzie projektem państwowym to samo Polskie Radio nie jest w stanie zbudować rynku odbiorców - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Barbara Stanisławczyk, prezes Polskiego Radia. więcej
Koniec Edelman Polska według szefów agencji PR świadczy o złym zarządzaniu z centrali i płytkości naszego rynku
,,Gazeta Wyborcza" z największym spadkiem sprzedaży, tylko ,,Gazeta Polska Codziennie" na plusie
Telewizja
Hanna Baka dyrektorem programowym Metro TV
Hanna Baka, ostatnio dyrektor programowa Fokus TV została dyrektorem programowym Metro TV, nowego kanału telewizyjnego przygotowywanego do uruchomienia przez Agorę - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej
Koniec magazynu ,,Świat" w TVN24 BIS. Jolanta Pieńkowska ma dostać nowy program
Kanał TVN24 BIS w piątek 8 kwietnia br.  wyemitował ostatnie wydanie magazynu „Świat". Jego miejsce w ramówce zajmie dodatkowa część „Faktów z zagranicy", które zastaną wydłużone i poszerzone o rozmowy z gośćmi. więcej
Barbara Schabowska z PR II Polskiego Radia odpowiada za treści merytoryczne ,,Pegaza"
Barbara Schabowska, dziennikarka Programu II Polskiego Radia, została opiekunem merytorycznym magazynu „Pegaz" i jest odpowiedzialna za dobór treści do kolejnych odcinków - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
,,Fakty po Faktach" popularniejsze niż ,,Dziś wieczorem", publicystyka po dziennikach zyskuje widzów
Spośród magazynów publicystycznych nadawanych po dziennikach najpopularniejsze są „Fakty po Faktach" TVN24, które mają o 40 tys. więcej oglądających niż obecne w TVP Info „Dziś Wieczorem". Wszystkie audycje w I kwartale br. miały więcej widzów niż rok wcześniej. więcej
,,Dzień dobry TVN" i ,,Pytanie na śniadanie" straciły widzów. Tylko ,,Nowy Dzień" na plusie
W I kwartale br. największą oglądalność spośród programów śniadaniowych miało „Dzień dobry TVN". Magazyn ten zanotował jednak spadek widowni, tak jak „Pytanie na śniadanie". Zyskał tylko nadawany w Polsacie „Nowy Dzień". więcej
,,Podróże z historią" Radosława Kotarskiego wracają do TVP2
Telewizyjna Dwójka od 17 kwietnia br. emitować będzie drugą edycję cyklu historycznego Radosława Kotarskiego „Podróże z historią". Autor będzie w nim podróżować po Polsce. więcej
TVP1 liderem w I kwartale 2016, TVN wyprzedził Polsat w grupie 16-49. 5 mld na reklamy (raport)
W I kwartale br. najchętniej oglądaną stacją w rynku telewizyjnym była TVP1. Z kolei w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN. Łączne wpływy reklamowe we wszystkich stacjach wyniosły 5,18 mld zł. więcej
Agencja TVN z nową wersją serwisu X-news
Agencja TVN uruchomiła odświeżoną wersję serwisu X-news, w którym publikowane są materiały foto i wideo dla klientów. Zyskał on zmodyfikowany wygląd i nowe funkcjonalności. więcej
Radio
Marcin Bąkiewicz dyrektorem muzycznym Antyradia
Marcin Bąkiewicz awansował na stanowisko dyrektora muzycznego Antyradia. Odpowiada za całościową politykę muzyczną stacji. więcej
Radio ZET zmienia ramówkę. Dłuższe "ZET na punkcie muzyki", Piotr Sworakowski w niedziele
Dłuższe „ZET na punkcie muzyki" Marcina Wojciechowskiego, Piotr Sworakowski w niedziele, Mateusz Ptaszyński w weekendy - tak wygląda modyfikacja ramówki Radia ZET. więcej
Agora, Eurozet, ZPR Media, Grupa RMF i Polskie Radio wspólnie przekonują, że warto się reklamować w radiu
Biura reklamy największych polskich nadawców radiowych: Agory, Eurozetu, Grupy RMF, Grupy ZPR Media i Polskiego Radia, wspólnie będą promować radio jako medium reklamowe. W ramach akcji odbędzie się cykl spotkań z klientami. więcej
Rekord FM umacnia się na pozycji lidera w Radomiu. Radio Plus wypadło z czołówki
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września 2015 roku do lutego 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Radomiu, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej
Reklama
Koniec marki Statoil, zamiast niej Circle K
Sieć stacji paliwowych Statoil w przyszłym roku zmieni w Polsce nazwę na Circle K. To część jej międzynarodowego rebrandingu wynikającego z przejęcia sieci Statoil przez firmę Alimentation Couche-Tard, do której należy marka Cricle K. więcej
Dezerterzy z Austro-Węgier w czeskim browarze reklamują piwo Tyskie (wideo)
Zaczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pokazującej ucieczkę Mazura i Mecenasa z austro-węgierskich koszar. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Bardzo, Konqubinat, Oto Film, Juice, Orka, Saatchi & Saatchi Poland, ZenithOptimedia Group i Q&A Communications. więcej
,,Stwórz swoje własne arcydzieło" w kampanii BMW Individual
Zaczęła się kolejna kampania reklamująca kolekcję wyposażenia BMW Individual dostępną w samochodach BMW, przede wszystkim serii 7. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Stwórz swoje własne arcydzieło", przygotowały i realizują firmy MAB i Initiative Warszawa. więcej
Piotr Jachimowicz: z Scholz & Friends Warszawa do Publicis Poland
Piotr Jachimowicz zaczął pracę jako account director w agencji reklamowej Publicis Poland. Wcześniej był związany m.in. z Scholz & Friends Warszawa i grupą Ogilvy. więcej
Paweł Orlik odpowiada za marketing samochodów Peugeot
Paweł Orlik z początkiem kwietnia br. objął stanowisko marketing managera marki samochodów Peugeot - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ostatnio był koordynatorem marketingu w Grupie PSA. więcej
Nju zamiast kury znosi abonament w reklamach nju mobile w Orange (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamującą nową opcję w nju mobile: brak stałej opłaty w taryfie nju z rachunkiem. Akcję przygotowały firmy marketingowe Ogilvy & Mather, RedWorks i Initiative Warszawa. więcej
NBP szuka agencji do promowania Centrum Pieniądza
Narodowy Bank Polski będzie w tym roku realizować kampanię informacyjno-promocyjną dotyczącą Centrum Pieniądza NBP. Szuka agencji, która zrealizuje tę akcję. więcej
,,Tu mieszkasz, tu złóż PIT" - Kraków zachęca do płacenia w nim podatków
Władze Krakowa w kampanii pod hasłem „Miasto Twojego życia. Tu mieszkasz, tu złóż PIT" zachęcają niezameldowanych tam mieszkańców tego miasta do składania w nim rocznych deklaracji PIT. Za realizację akcji odpowiada agencja reklamowa Niedzielski. więcej
Za kulisami reklamy iPhone'a 6s z Ciasteczkowym Potworem (wideo)
Firma Apple opublikowała materiał zza kulis ostatniej reklamy iPhone'a 6s z udziałem Ciasteczkowego Potwora, postaci znanej z Ulicy Sezamkowej. więcej
Reklamy tygodnia: Coca-Cola, Mr. Burberry, Adrian, Axe, LG (wideo)
W tym tygodniu w zestawieniu najciekawszych reklam znalazły się trzy kampanie zagraniczne i dwie polskie. Są to globalne spoty promujące marki Coca-Cola, LG i Mr. Burberry oraz lokalne produkcje: kampania kosmetyków Axe oraz reklamy rajstop Adrian. więcej
Joanna Stępień project managerem w Twin
Joanna Stępień zaczęła pracę jako project manager w agencji marketingu internetowego Twin. Wcześniej pracowała m.in. w Sound Tropez i Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. więcej
Kreacje Reklamowe
Bajaj Motorcycles Safe driving: Your awareness is their only protection. Bajaj Motorcycles Safe driving: Naked Subaru: Don't text and drive. Subaru: Family Portraits Pizzería Olivia: Spoill
Prasa
Niepewna przyszłość magazynu ,,Voyage". Zniknie z rynku?
Wydawnictwo Marquard Media Polska w tym tygodniu ma zdecydować o przyszłości miesięcznika „Voyage". W grę wchodzi nawet zawieszenie jego wydawania - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej
Dziennikarze krytyczni wobec dress code'u w Sejmie. ,,Nonszalanckość w strojach była tradycją"
Kancelaria Sejmu pracuje nad wytycznymi co do ubioru przedstawicieli mediów, pracujących w parlamencie. Gotowe pismo ma być wysłane do redakcji wysyłających pracowników do Sejmu. - Czy podobne zasady będą obowiązywały posłów? Widziałem jak się ubierają, a skoro posłom wolno to dlaczego innym nie wolno? - zastanawia się Jacek Czarnecki z Radia ZET. więcej
,,Dobre Rady" wyprzedziły ,,Świat Kobiety". Tylko ,,Olivia" na plusie
W styczniu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie". Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Olivia", a najwięcej stracił „Świat Kobiety". więcej
Marcin Dumieński managerem ds. komunikacji w Marquardzie
Marcin Dumieński został managerem ds. komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w wydawnictwie Marquard Media Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. To nowe stanowisko w firmie. więcej
Helios: cztery nowe kina w latach 2016-2017
Sieć kin Helios (należąca do Agory) powiększy się o cztery kolejne multipleksy - w Krośnie, Stalowej Woli, Tomaszowie Mazowieckim i Wołominie. Uruchomienie dwóch z nich planowane jest w bieżącym roku, a dwóch kolejnych - w roku 2017. więcej
Bogusław Chrabota naczelnym ,,Rzeczpospolitej" do 2018 roku. ,,Nikogo innego nie braliśmy pod uwagę"
Wydawca dziennika „Rzeczpospolita" (spółka Gremi Business Communication) przedłużył kontrakt z Bogusławem Chrabotą, który będzie kierował redakcją do końca 2018 roku. - Wprowadził nowy format „Rzeczpospolitej" i skupił wokół siebie bardzo dobrych dziennikarzy - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Dariusz Bąk, prezes GBC. więcej
,,Parkiet" z największym spadkiem sprzedaży kioskowej. Tylko ,,Gazeta Polska Codziennie" na plusie
W lutym br. większość dzienników ogólnopolskich zanotowało w kioskach spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Parkiet". Zyskała tylko „Gazeta Polska Codziennie", a liderem zestawienia tradycyjnie był „Fakt". więcej
"Fakt" wprowadza sobotnie strony lokalne w Szczecinie, Lublinie i Rzeszowie
Od 9 kwietnia dziennik "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska) wprowadza do sobotnich wydań dziennika w Szczecinie, Lublinie i Rzeszowie dedykowaną stronę z informacjami lokalnymi. więcej
Dziennikarze w Sejmie tylko w strojach formalnych, bez odzieży sportowej i klapek
Kierownictwo Kancelarii Sejmu chce, żeby ludzi z mediów obowiązywały w Sejmie podobne zasady co do ubioru jak pracowników Kancelarii: mają nosić stroje formalne w stonowanych kolorach, natomiast niewskazane są ubrania sportowe i z grafikami reklamowymi. więcej
Jedynki
ABC - 2016-04-11 Newsweek - 2016-04-11 Tygodnik Angora - 2016-04-11 Do Rzeczy - 2016-04-11 Wprost - 2016-04-11
Internet
VoD.pl i Player.pl na czele, w dół Kinoplex.gazeta.pl (top serwisów VoD)
Wśród polskich serwisów z wideo na żądanie najwięcej użytkowników ma VoD.pl, a najwięcej odsłon generuje Player.pl. W skali roku ten pierwszy serwis zanotował niewielki spadek, a drugi - duży wzrost odwiedzalności. Dużo stracił natomiast kończący działalność Kinoplex.gazeta.pl. więcej
,,Newsweek Polska" i ,,Gazeta Wyborcza" na czele, słabo tabloidy (prasa na Twitterze)
Zdecydowanie najpopularniejszymi i najmocniej komentowanymi polskimi markami prasowymi na Twitterze są „Newsweek Polska" i „Gazeta Wyborcza". Wśród tytułów o profilu ekonomicznym lideruje „Rzeczpospolita", a w czołówce nie ma żadnego tabloidu. więcej
Facebook rozwija platformę Live z myślą o markach, wykorzystując efekt skali pokona Periscope'a (opinie)
- Wprowadzając nowe narzędzia do platformy Live Facebook pokazuje, że jest szybko zmieniającym się serwisem, z czasem będzie rywalizował z telewizją i pokona popularnością Periscope - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Michał Brański, Anna Robotycka, Adam Gołub, Łukasz Wyglądała, Robert Ziółkowski i Mateusz Walkowiak. więcej
Oryginalne produkcje Netflixa lepiej oceniane niż treści zewnętrznych producentów
Użytkownicy Netflixa bardziej cenią oryginalne produkcje serwisu niż obecne w nim filmy i programy zakupione od zewnętrznych nadawców. Średnia ocena własnych treści Netflixa jest o 11,5 procent wyższa niż obcych produkcji - wynika z danych AllFlicks. więcej
Flash z luką grożącą ponad miliardowi użytkowników, Adobe wzywa do szybkiej aktualizacji
Koncern Adobe udostępnił poprawkę likwidującą groźną lukę w oprogramowaniu Flash. Luka może zostać wykorzystana do wykonania ataków typu ransomware blokujących komputery ofiar, potencjalne zagrożenie dotyczy ponad miliarda użytkowników na świecie. Adobe wzywa do jak najszybciej aktualizacji Flash Playera. więcej
Facebook wciąż najpopularniejszym portalem społecznościowym w większości największych krajów
Z wyjątkiem Chin, Rosji i kilku innych państw, Facebook cały czas dominuje wśród społecznościowych portali na największych światowych rynkach. Co prawda szybko rośnie popularność nowych graczy, takich jak Instagram, ale użytkownicy wykorzystują je raczej jako dodatek do Facebooka, a nie zamiast niego - wynika z raportu firmy eMarketer. więcej
#KońskiePrzysłowia, #Polska2050 i ,,Łotr Jeden" w trendach polskiego Twittera
W minionym tygodniu na Twitterze komentowano m.in. zainteresowanie mediów stadniną koni w Janowie Podlaskim, projekt futurystycznego sitcomu „2050" TVP2 oraz polskie tłumaczenie tytułu spin-offu „Gwiezdnych Wojen". więcej
Oglądający VoD chcą reklam w zamian za darmowe treści
Ponad połowa konsumentów na świecie oglądających programy w modelu video-on-demand (VoD) mocno lub w pewnym stopniu zgadza się z twierdzeniem, że zawarte w nich reklamy dają im dobre pomysły odnośnie nowych produktów do wypróbowania - wynika z badania Nielsena. więcej
Ruszył serwis Vodcom.pl agregujący filmy, seriale i programy z polskich witryn VoD
W stabilnej wersji został udostępniony serwis Vodcom.pl, będący agregatorem ofert różnych stron VoD działających w Polsce. Właścicielami witryny są Jacek Skrodzki (poprzednio pracował w Atmedia) i Leszek Nowak (wcześniej m.in. w Asap & Asap Communication i OS3). więcej
Dział żużlowy serwisu ,,Przeglądu Sportowego" jako Speedway24.com ze skrótami PGE Ekstraligi
Grupa Onet-RASP uruchomiła w zmienionej wersji dział serwisu internetowego „Przeglądu Sportowego" dotyczący żużla. Sekcja, kierowana przez Dariusza Ostafińskiego, działa pod marką Speedway24.com, a oficjalnym partnerem wydawcy jest PGE Ekstraliga. więcej
Badania Marketingowe
Oglądający VoD chcą reklam w zamian za darmowe treści
Ponad połowa konsumentów na świecie oglądających programy w modelu video-on-demand (VoD) mocno lub w pewnym stopniu zgadza się z twierdzeniem, że zawarte w nich reklamy dają im dobre pomysły odnośnie nowych produktów do wypróbowania - wynika z badania Nielsena. więcej
Co trzeci internauta sprząta i pierze codziennie
Blisko 1/3 użytkowników internetu na świecie deklaruje, że codziennie sprząta. Taki sam odsetek każdego dnia robi pranie - wynika z badania Nielsena. więcej
Public Relations
Natalia Waranka odeszła z L'Oréal Polska
Roszady w dziale komunikacji nc+. Platforma szuka nowej agencji na miejsce Pi-AR+
Marcin Dumieński managerem ds. komunikacji w Marquardzie
Technologie
Flash z luką grożącą ponad miliardowi użytkowników, Adobe wzywa do szybkiej aktualizacji
Play ma ponad 400 nowych stacji na częstotliwościach 800/2600 MHz, 81 proc. populacji w zasięgu
Oculus Rift, HTC Vive i Sony PlayStation VR zdominują w 2016 r. rynek gogli do obsługi VR
Nju zamiast kury znosi abonament w reklamach nju mobile w Orange (wideo)
Xenium V526 - nowy smartfon Philipsa z baterią 5000 mAh za 899 zł
Za kulisami reklamy iPhone'a 6s z Ciasteczkowym Potworem (wideo)
Przemysław Soroka: z SMT do ITmagination
Gospodarka
Helios: cztery nowe kina w latach 2016-2017
Do którego urzędu skarbowego składa się rocznego PIT-a?
Leszek Balcerowicz: jeśli rząd dalej będzie psuł prawo, to inwestorzy znajdą inne kraje do inwestowania
Dolar to wciąż najlepsza waluta inwestycyjna
Koncerny piwowarskie liczą na piłkarskie mistrzostwa Europy. Będą one napędzać konsumpcje piwa
Kultura/Rozrywka
Helios: cztery nowe kina w latach 2016-2017
Ruszyły prace nad czwartym sezonem serialu ,,Sherlock", emisja w 2017
MTV zapowiada drugi sezon serialu "Scream"
Za kulisami filmu "Kapitan Ameryka: Wojny bohaterów" (wideo)
Blog
Lech Kaczyński... - Andrzej Bober
Halo, tu ziemia! (rolnicza). - Ewaryst Fedorowicz
Temat nie ma znaczenia - ks. Artur Stopka
Jaka powinna być strona internetowa firmy z branży budowlanej - Małgorzata Bednarek
Nocne ujeżdżanie byka - Renata Lipinska-Kondratowicz
Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

RSS
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
open

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz