30 grudnia 2014

Fwd: Media Expert ogranicza reklamy z Eweliną Lisowską / Joanna Brodzik w nowym serialu komediowym TVN


---------- Forwarded message ----------
From: Wirtualnemedia.pl <mail@wirtualnemedia.pl>
Date: Tue, Dec 30, 2014 at 7:03 AM
Subject: Media Expert ogranicza reklamy z Eweliną Lisowską / Joanna Brodzik w nowym serialu komediowym TVN
To: pascal.alter@gmail.com


  Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 30 Grudnia 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Media Expert ogranicza reklamy z Eweliną Lisowską. ,,Wsłuchujemy się w krytykę"

Wskutek wielu negatywnych opinii odbiorców sieć elektromarketów Media Expert w najbliższych dniach zmniejszy liczbę emisji w telewizji spotu z Eweliną Lisowską. - Wsłuchujemy się w głosy odbiorców, także mniej słyszalne tych lubiących naszą reklamę - podkreśla rzecznik prasowy firmy. więcej

 
Joanna Brodzik w nowym serialu komediowym TVN

Telewizja TVN rozpoczęła zdjęcia do serialu komediowego, który oparty będzie na izraelskim formacie „Little Mom". Produkcja trafi na antenę stacji wiosną przyszłego roku. więcej

 
Jedynka liderem w Święta. ,,Kevin sam w domu" pokonał ,,Listy do M."

TVP1 była najchętniej oglądaną stacją podczas tegorocznych Świąt Bożego Narodzenia, ale w grupie komercyjnej wygrał TVN. Najwięcej widzów zgromadziły „Wiadomości" TVP1, ale hitem filmowym okazał się pokazany w wigilię "Kevin sam w domu". więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

NetSales poszukuje osoby na stanowisko
Performance Account Manager

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. direct marketingu

Antyradio poszukuje osoby na stanowisko
Reporter

Cube Group poszukuje osoby na stanowisko
Web Developer

Cube Group poszukuje osoby na stanowisko
Sales Support

Cube Group poszukuje osoby na stanowisko
PR & Marketing Manager

Cube Group poszukuje osoby na stanowisko
Digital Media Planner / Buyer

Cube Group poszukuje osoby na stanowisko
Affiliate Manager

FCB poszukuje osoby na stanowisko
Art Director

Disneymedia+ poszukuje osoby na stanowisko
Ad Sales Supervisor

dodaj własne   więcej ogłoszeń
 
 
 
 
Głośna krytyka reklam z mniejszą szkodą, bo większym rozgłosem dla Empiku i Media Expert (opinie)

Ostra krytyka kampanii Empiku z Marią Czubaszek i Nergalem czy naśmiewanie się ze spotu Media Expert z Eweliną Lisowską pokazują z jednej strony, jak ważna dla konsumentów jest jakość reklam, a z drugiej nie szkodzą, lecz wręcz pomagają reklamowanym markom - komentują dla Wirtualnemedia.pl stratedzy marketingowi: Ewa Sieńkowska, Łukasz Skalik, Karolina Majewska i Marcin Kalkhoff. więcej

 
Jerzy Owsiak tęczowo reklamuje WOŚP z Play także w krytykującej go Telewizji Republika (wideo)

Zaczęła się kampania z udziałem Jerzego Owsiaka reklamująca zaangażowanie Play w najbliższy finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Spot jest emitowany m.in. w krytykującej Owsiaka Telewizji Republika. - Były u nas reklamy, które bardziej mnie doprowadzały do szału niż Owsiak. Ale żaden dziennikarz nie może ingerować w treść reklam - komentuje Cezary Gmyz, jeden z głównych publicystów stacji. więcej

 
Polski e-commerce: jaki był w 2014 roku, co wydarzy się w 2015?

Polski rynek handlu internetowego w mijającym roku podsumowują i prognozy na nadchodzących 12 miesięcy formułują menedżerowie z czołowych podmiotów tej branży, m.in. Grupy Allegro, Grupy Wirtualna Polska, Groupon Polska i Media Saturn Holding Polska. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Zwolnienia w Orange Sport: odchodzą dziennikarze, znikają programy

Z końcem br. kanał Orange Sport kończy nadawanie w dotychczasowej formule antenowej: z ramówki znikają autorskie programy, w związku z czym ze stacji odchodzi większość dziennikarzy. Kanał będzie pokazywał głównie transmisje meczów i ich powtórki. Zmiany wprowadza Orange Polska, który nie sfinalizował nadal sprzedaży stacji firmie Romana Młodkowskiego. więcej

Familijność i twarda ręka - wizerunek Ewy Kopacz sztuczny i niespójny (opinie)

W kreowaniu medialnego obrazu premier Ewy Kopacz brak konsekwentnej strategii. Widać za to serię mniejszych lub większych wpadek, przetykanych próbami ocieplania wizerunku - obecność szefowej rządu w mediach oceniają Piotr Czarnowski, Agnieszka Gozdyra i Szymon Sikorski. więcej

Domy mediowe podsumowują polską reklamę w 2014 roku i prognozują 2015 rok
Google+ ,,zatrzymał się" w Polsce na 4,5 mln użytkowników. Zyskał mniej niż Ask.fm, Pinterest i Instagram
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Joanna Brodzik w nowym serialu komediowym TVN

Telewizja TVN rozpoczęła zdjęcia do serialu komediowego, który oparty będzie na izraelskim formacie „Little Mom". Produkcja trafi na antenę stacji wiosną przyszłego roku. więcej

 
Jedynka liderem w Święta. ,,Kevin sam w domu" pokonał ,,Listy do M."

TVP1 była najchętniej oglądaną stacją podczas tegorocznych Świąt Bożego Narodzenia, ale w grupie komercyjnej wygrał TVN. Najwięcej widzów zgromadziły „Wiadomości" TVP1, ale hitem filmowym okazał się pokazany w wigilię "Kevin sam w domu". więcej

 
OPZZ apeluje do premier Kopacz o abolicję dla osób zwolnionych z płacenia abonamentu rtv

Ogólnopolskie Porozumienie Związków Zawodowych apeluje o wprowadzenie abolicji dla osób, które nie złożyły deklaracji o prawie do niepłacenia abonamentu radiowo-telewizyjnego. - KRRiT w ramach swoich kompetencji informuje rząd o pilnej konieczności zmiany prawa - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Sławomir Rogowski, członek KRRiT. więcej

 
,,Po przecinku" w TVP Info codziennie. Tomasz Wolny prowadzącym

Od stycznia 2015 roku program publicystyczny „Po przecinku" będzie nadawany w TVP Info także w weekendy. Wówczas jego gospodarzem będzie Tomasz Wolny. więcej

 
TVP wydłuża ,,Sportową Sobotę" i ,,Niedzielę" oraz wprowadza ,,Echa Stadionów"

Telewizja Polska od stycznia wydłuży programy „Sportowa Sobota" i „Sportowa Niedziela", w których pojawią się prowadzący i goście. Nowością będzie też emitowane w poniedziałki sportowe podsumowanie tygodnia „Echa Stadionów". więcej

 
4,4 mln widzów bloku ,,Reklama Dzieciom" w TVP1. 830 tys. zł dla chorych dzieci

Tegoroczny charytatywny blok „Reklama Dzieciom", wyemitowany w TVP1 25 grudnia po „Wiadomościach", obejrzało 4,4 mln widzów. Telewizji Polskiej udało się dzięki temu zebrać od reklamodawców kwotę 830 tys. zł, którą przeznaczy dla chorych dzieci. więcej

 
,,Babilon" znika z TVN24. Od stycznia w TVN24 BiŚ

Od 3 stycznia 2015 roku stacja TVN24 Biznes i Świat przejmie nadawanie premierowych odcinków programu publicystycznego „Babilon". Magazyn zniknie z anteny TVN24 po ponad pięciu latach emisji. więcej

 
TVP2 wyprzedziła TVN. Udany tydzień TV Puls i Puls 2. ,,M jak miłość" ratingowym hitem

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Kanały Disneya od stycznia w Multimedia Polska

W czwartek 1 stycznia 2015 roku oferta sieci kablowej Multimedia Polska powiększy się o kanały Disney Channel, Disney XD i Disney Junior, należące do The Walt Disney Company. więcej

 
Polska animacja ,,Parauszek i przyjaciele" w Puls 2

Pod koniec stycznia kanał Puls 2 rozpocznie emisję polskiej animacji lalkowej „Parauszek i przyjaciele". więcej

 
 
Radio  
 
Polskie Radio Kielce ostro w dół. RMF FM nowym liderem

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od czerwca do listopada 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Kielcach w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Media Expert ogranicza reklamy z Eweliną Lisowską. ,,Wsłuchujemy się w krytykę"

Wskutek wielu negatywnych opinii odbiorców sieć elektromarketów Media Expert w najbliższych dniach zmniejszy liczbę emisji w telewizji spotu z Eweliną Lisowską. - Wsłuchujemy się w głosy odbiorców, także mniej słyszalne tych lubiących naszą reklamę - podkreśla rzecznik prasowy firmy. więcej

 
Głośna krytyka reklam z mniejszą szkodą, bo większym rozgłosem dla Empiku i Media Expert (opinie)

Ostra krytyka kampanii Empiku z Marią Czubaszek i Nergalem czy naśmiewanie się ze spotu Media Expert z Eweliną Lisowską pokazują z jednej strony, jak ważna dla konsumentów jest jakość reklam, a z drugiej nie szkodzą, lecz wręcz pomagają reklamowanym markom - komentują dla Wirtualnemedia.pl stratedzy marketingowi: Ewa Sieńkowska, Łukasz Skalik, Karolina Majewska i Marcin Kalkhoff. więcej

 
Jerzy Owsiak tęczowo reklamuje WOŚP z Play także w krytykującej go Telewizji Republika (wideo)

Zaczęła się kampania z udziałem Jerzego Owsiaka reklamująca zaangażowanie Play w najbliższy finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Spot jest emitowany m.in. w krytykującej Owsiaka Telewizji Republika. - Były u nas reklamy, które bardziej mnie doprowadzały do szału niż Owsiak. Ale żaden dziennikarz nie może ingerować w treść reklam - komentuje Cezary Gmyz, jeden z głównych publicystów stacji. więcej

 
GroupM uruchamia w Polsce agencję e-reklamową Plista

Holding marketingowy GroupM otwiera w Polsce oddział firmy Plista zajmującej się reklamą internetową. Kieruje nim Jarosław Pająk, który właśnie przeszedł do GroupM z Universal McCann. więcej

 
Czochranie Plushaka reklamuje ,,minush ceny smartfonów" w Plush Mix (wideo)

W taryfie Plush Mix (oferowanej przez sieć Plus) rusza promocja cenowa smartfonów. Wspiera to kampania reklamowa z brand hero tej marki - Plushakiem przygotowana i realizowana przez firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP, Human Ark i Media Direction. więcej

 
Colgate-Palmolive wytyka reklamie Oral-B nieprecyzyjne hasło, KER nakazuje je zmienić (wideo)

Komisja Etyki Reklamy orzekła, że hasło „Polecane przez 9/10 użytkowników w Polsce" w spocie szczoteczek elektrycznych do zębów Oral-B (produkowanych przez Procter & Gamble) jest niedokładne, a rozwijający je tekst przy gwiazdce został użyty nieodpowiednio. Skargę w tej sprawie złożyła konkurencyjna firma - Colgate-Palmolive. więcej

 
Zbigniew Bródka jako strażak w kampanii ,,Nie dla czadu" (wideo)

Państwowa Straż Pożarna wspólnie z Ministerstwem Spraw Wewnętrznych prowadzą kolejną odsłonę kampanii społecznej „Nie dla czadu". Jej ambasadorem został mistrz olimpijski w łyżwiarstwie szybkim Zbigniew Bródka, który pracuje też jako strażak zawodowy. więcej

 
Fabryka Komunikacji Społecznej zareklamuje dla Ministerstwa Gospodarki centra obsługi inwestorów i eksporterów

Fabryka Komunikacji Społecznej zrealizuje na zlecenie Ministerstwa Gospodarki ogólnopolską kampanię informacyjną promującą projekt „Sieć Centrów Obsługi Inwestorów i Eksporterów (COIE)" oraz jednostki tworzące tę sieć, zlokalizowane na terenie Polski. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Amway: Incredibly natural colors Hortifruti: Let nature seduce you Zaraguza: Offline gloves Brahma: The perfect chopp LaFrivole: Create your own French look.
 
Prasa  
 
Dwutygodniki poradnikowe na minusie po trzech kwartałach. ,,Przyjaciółka" najchętniej kupowana

W pierwszych trzech kwartałach br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych była „Przyjaciółka". Wszystkie magazyny zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Naj". więcej

 
Dziennikarze podzieleni ws. Paradowskiej i Sennickiego na imprezie Sławomira Nowaka

Na imprezie urodzinowej byłego ministra transportu Sławomira Nowaka gościli m.in. publicystka „Polityki" Janina Paradowska i redaktor naczelny „Polska The Times" Paweł Siennicki. Zdaniem niektórych dziennikarzy to niedopuszczalne, inni to usprawiedliwiają, przypominając podobne sytuacje z przeszłości. więcej

 
 
Jedynki  
 
 
Bravo GiRL! - 2014-12-30 Bravo - 2014-12-30 Kropka TV - 2014-12-30 Naj - 2014-12-30 Show - 2014-12-30
 
Internet  
 
Polski e-commerce: jaki był w 2014 roku, co wydarzy się w 2015?

Polski rynek handlu internetowego w mijającym roku podsumowują i prognozy na nadchodzących 12 miesięcy formułują menedżerowie z czołowych podmiotów tej branży, m.in. Grupy Allegro, Grupy Wirtualna Polska, Groupon Polska i Media Saturn Holding Polska. więcej

 
,,Gra o tron" najpopularniejszym serialem wśród internetowych piratów w 2014 r. (Top 10)

Największą popularnością spośród seriali telewizyjnych w sieci BitTorrent cieszyła się w mijającym roku „Gra o tron" - podał serwis TorrentFreak. Kolejne miejsca zajęły „The Walking Dead" i „Teoria wielkiego podrywu". więcej

 
Facebook przeprasza użytkowników za ,,Podsumowanie roku 2014"

Specjalna aplikacja pozwalająca na przegląd najważniejszych wydarzeń 2014 r. w życiu użytkowników Facebooka wywołała falę krytyki. Facebook oficjalnie przeprasza oburzonych. - Mogliśmy zrobić to lepiej - mówi Jonathan Gheller odpowiedzialny za feralny projekt. więcej

 
Gmail zablokowany w Chinach, władze się odcinają

Dostęp do Gmaila, należącej do Google usługi poczty mailowej, został zablokowany dla użytkowników w Chinach. Chińskie władze twierdzą, że nie mają z blokadą nic wspólnego. więcej

 
Najchętniej nielegalnie ściągane filmy - na czele "Wilk z Wall Street"

Ostatni film Martina Scorsese, "Wilk z Wall Street", był najchętniej nielegalnie ściąganą premierą mijającego roku. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Większość Polaków spędzi sylwestra w domu

Większość Polaków (59 proc.) sylwestra spędzi w domu, w gronie rodzinnym. Mniej niż jedna piąta (16 proc.) planuje przywitać Nowy Rok na prywatce w towarzystwie znajomych, przyjaciół, a 7 proc. spędzi ten czas na balu - wynika z grudniowego sondażu CBOS. więcej

 
Technologie  
 
Czochranie Plushaka reklamuje ,,minush ceny smartfonów" w Plush Mix (wideo)
 
W Polsce jest 13 mln graczy komputerowych
 
Gospodarka  
 
Ceny gazu i prądu bez większych zmian
 
Ozusowane dochody członków rad nadzorczych. Obowiązkowe składki emerytalne i rentowe
 
Czy towar z wyprzedaży można reklamować? Tak, ale możliwość zwrotu zależy już od sprzedawcy
 
Od nowego roku zmiany w CIT
 
Jakie mieszkanie są najbardziej cenione na rynku wtórnym w Warszawie?
 
Kultura/Rozrywka  
 
,,Gra o tron" najpopularniejszym serialem wśród internetowych piratów w 2014 r. (Top 10)
 
Najchętniej nielegalnie ściągane filmy - na czele "Wilk z Wall Street"
 
Od nowego roku ślub także w plenerze, nadawanie dzieciom imion obcych i nowe dowody
 
Salma Hayek w filmie "Everly" walczy ze zbirami
 
Film "Hobbit: Bitwa pięciu armii" zarobił już 573 mln dolarów
 
Blog  
 
Grecka ????, cyberprzemoc i social media - Zbigniew Brzeziński
 
Słuszne uniewinnienie, ale... - Krzysztof Czabański
 
Czy to już korumpowanie mediów? - Łukasz Religa
 
Rak... - Andrzej Bober
 
Koniec eksperymentu - ks. Artur Stopka
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl


(....)



© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl

 
open

1 komentarz: