16 maja 2016

Fwd: Po transparencie kibiców o szubienicach TVN kończy współpracę z Legią Warszawa / Effie 2016

RESPEKT!

RPO chce zakazu wydawania prasy przez samorządy, organizacje branżowe to popierają


---------- Forwarded message ----------
From: Wirtualnemedia.pl <mail@wirtualnemedia.pl>
Date: Sun, May 15, 2016 at 11:01 PM
Subject: Po transparencie kibiców o szubienicach TVN kończy współpracę z Legią Warszawa / Effie 2016
To: pascal.alter@gmail.com


Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj
Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt
Poniedziałek, 16 Maja 2016
wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl
TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę
Wiadomości dnia
Tomasz Zimoch bez konsekwencji dyscyplinarnych za krytykę zmian w Polskim Radiu
Polskie Radio na razie nie wyciągnie konsekwencji dyscyplinarnych wobec Tomasza Zimocha za wypowiedzi krytykujące niektóre zmiany w firmie. - Proszę, by szanować instytucje prawa. By szanować i prawnicze autorytety. Nikogo nie obraziłem - podkreślił dziennikarz. więcej
Wirtualna Polska stawia na rozwój w e-commerce, bo reklama cierpi na adblockach i zmianach gospodarczych
W najbliższych kwartałach wpływy Wirtualnej Polski z e-commerce przewyższą przychody reklamowe, a wydawca szykuje kolejne przejęcia w tym pierwszym sektorze. - Budżety marketingowe są dużo bardziej narażone na wahania makroekonomiczne. Widać to w ostatnich cięciach wydatków reklamowych banków - tłumaczy prezes firmy Jacek Świderski. więcej
RPO chce zakazu wydawania prasy przez samorządy, organizacje branżowe to popierają
Rozwój prasy wydawanej przez samorządy był jednym z czynników, które doprowadziły do kryzysu niezależnej prasy lokalnej. Wydawane za publiczne pieniądze gazety głoszące chwałę wójtów i burmistrzów nie spełniają podstawowej, kontrolnej, funkcji prasy, a dodatkowo drenują lokalny rynek reklamowy - tak propozycję zakazu wydawania prasy przez samorządy komentują dla Wirtualnemedia.pl Jadwiga Sztabińska, Bogusław Chrabota, Marek Frąckowiak i Wiktor Świetlik. więcej
Ogłoszenia o pracę   
Mediafarm poszukuje osoby na stanowisko
Junior Traffic Specialist / Traffic Specialist
Intredo poszukuje osoby na stanowisko
Head of Media
Intredo poszukuje osoby na stanowisko
Senior Email Marketing Specialist
Telewizja Puls poszukuje osoby na stanowisko
Menedżer ds. Kreacji
Defacto poszukuje osoby na stanowisko
Junior Event Manager
Defacto poszukuje osoby na stanowisko
Event Manager
Warszawska Szkoła Filmowa poszukuje osoby na stanowisko Specjalista ds. komunikacji - Internet
MEDIA DIRECTION poszukuje osoby na stanowisko
Junior Digital Planner
Fenomem poszukuje osoby na stanowisko
Social Ads Specialist
MEDIA DIRECTION poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner
eBilet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca Portalu
dodaj własne więcej ogłoszeń
Orange zmieni reklamy Orange na Kartę z porównaniem do Play
Orange Polska zmieni reklamy Orange na Kartę porównujące tę taryfę z ofertą Play, po tym jak ten drugi telekom wprowadził nową promocję. Nie jest jeszcze pewne, czy zmienione zostaną także analogiczne reklamy z porównaniami do ofert Plusa i T-Mobile. więcej
Gdzie i za ile będzie można zobaczyć Euro 2016? Pierwsza kablówka przedstawiła swoją ofertę
Na czas Mistrzostw Europy w piłce nożnej we Francji Polsat uruchomi dwa specjalne kodowane kanały - Polsat Sport 2 HD i Polsat Sport 3 HD, które pokażą wszystkie mecze Euro 2016. Operatorzy kablowi rozpoczynają przedsprzedaż dostępu do stacji premium. więcej
Grzegorz Górny poprowadzi ,,Klub Trójki". Piotr Semka będzie miał program w PR III
Felietonista tygodnika „W Sieci" Grzegorz Górny będzie prowadził wieczorną audycję Programu Trzeciego Polskiego Radia „Klub Trójki". Prawdopodobnie swój program w stacji otrzyma także dziennikarz Piotr Semka. więcej
Wiecęj wiadomości...
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Reklamy przy Euro 2016 w Telewizji Polskiej dwukrotnie droższe niż w Polsacie (cennik)
Najdroższy spot reklamowy przy transmisji w TVP1 meczów Euro 2016 z udziałem polskiej reprezentacji kosztuje 141 tys. zł. Jeśli Polacy wejdą do finału - cena wzrośnie do 196,5 tys. zł. Według ustaleń Wirtualnemedia.pl w Polsacie, który tak samo jak TVP na razie sprzedaje ofertę reklamową przy Euro 2016 tylko oficjalnym sponsorom turnieju, ceny są o połowę niższe. więcej
T-Mobile chce wstrzymania reklam porównawczych Orange na Kartę, Play odpowiada promocją (wideo)
Kampania reklamowa Orange na Kartę porównująca tę taryfę z ofertami Plusa, Play i T-Mobile wywołała reakcję dwóch ostatnich operatorów. T-Mobile ocenia, że reklamy zawierają nierzetelne i niepełne informacje, bo nie uwzględniają jego nowej promocji. Natomiast Play wprowadza promocję przebijającą ofertę Orange na Kartę. więcej
Polskie Radio zarzuca Filipowi Chajzerowi kryptoreklamę. Chajzer: to pretekst, wcześniej obniżyłem honorarium
Reklama internetowa w Europie wyprzedziła telewizyjną, Polska z dynamicznym wzrostem (analiza)
Telewizja
Gdzie i za ile będzie można zobaczyć Euro 2016? Pierwsza kablówka przedstawiła swoją ofertę
Na czas Mistrzostw Europy w piłce nożnej we Francji Polsat uruchomi dwa specjalne kodowane kanały - Polsat Sport 2 HD i Polsat Sport 3 HD, które pokażą wszystkie mecze Euro 2016. Operatorzy kablowi rozpoczynają przedsprzedaż dostępu do stacji premium. więcej
BBC pod kontrolą rządu: nowy zarząd, 145,5 funtów rocznej opłaty audiowizualnej
Brytyjski rząd ma plan reform w BBC: nadawca będzie kontrolowany przez Ofcom, opłata audiowizualna będzie zmieniać się wraz z inflacją, a programy mają się różnić od tych w stacjach komercyjnych. więcej
Kanał telewizyjny Wirtualnej Polski ma trafić do kablówek, platform satelitarnych i internetu. Powstaje nowe studio
Przygotowywany przez Wirtualną Polskę kanał telewizyjny ma trafić do ofert sieci kablowych i platform satelitarnych, będzie też streamingowany w internecie. Wydawca buduje nowe studio telewizyjne, które wystartuje jesienią br. więcej
Kanał Metro TV ruszy jesienią. Agora: chcemy mieć własne produkcje
Szykowany przez Agorę na MUX-8 kanał Metro wystartuje w czwartym kwartale br. i znajdą się w nim filmy, dokumenty i treści lifestylowe. Nadawca cały czas kupuje kontent, ale chce też produkować własne programy - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej
,,Jedziemy do Francji" - TVP1 pokaże przygotowania piłkarzy do Euro 2016
Od poniedziałku 16 maja br. TVP1 będzie emitować program „Jedziemy do Francji", w którym zostaną przedstawione przygotowania do Mistrzostw Europy w piłce nożnej Euro 2016. więcej
UPC promuje telewizję i internet w Optimum TV, MegaTata w piłkarskich reklamach (wideo)
Sieć kablowa UPC Polska zaczęła promocję, w ramach której pakiet Optimum TV można testować przez 30 dni za złotówkę. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem MegaTaty, przygotowana przez firmy marketingowe Heart & Brain, OMD i Hi.Advertising. więcej
Po transparencie kibiców o szubienicach TVN kończy współpracę z Legią Warszawa i rezygnuje z serialu ,,(L)egenda"
TVN zdecydował się zakończyć współpracę z Legią Warszawa, po tym jak jej kibice wywiesili transparent wymierzony m.in. w Monikę Olejnik. Jednocześnie z należącego do TVN serwisu Player.pl zniknął serial „(L)egenda" o historii Legii. więcej
Pomiar oglądalności jak kontrola drogówki. Jak wyjść z impasu między TVP i Nielsenem?
Marcin Gotowiec, badacz z MEC, za pomocą prostej metafory wyjaśnia różnice między metodologiami badania oglądalności i zastanawia się, jak branża powinna wyjść z impasu powstałego między Telewizją Polską i Nielsen Audience Mesurement. więcej
Jacek Kurski dalej krytykuje ,,skrajny nieprofesjonalizm" Nielsena. ,,Jeśli nie dostaniemy kodów pocztowych, wyciągniemy wnioski"
Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski kolejny raz mocno skrytykował badanie oglądalności realizowane przez Nielsen Audience Measurement, zarzucając mu niereprezentatywne proporcje uczestników oraz podważające wiarygodność wahania jego wyników. Kurski zapowiedział, że jeśli TVP nie dostanie od firmy kodów-pocztowych panelistów, wyciągnie „jedyne rozsądne wnioski". więcej
TVP1 codziennie ogląda 44 proc. Polaków, TVN - 43 proc., a Polsat - 42 proc. Top 50 stacji pod względem zasięgu
W I kwartale br. wśród wszystkich stacji największy zasięg miała TVP1. Wszystkie kanały z tzw. „wielkiej czwórki" odnotowały spadki wskaźnika COV%*. Top 50 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej
Będzie więcej transmisji e-sportowych w Telewizji Polskiej
Transmisja turnieju ESPORT NOW 2016 ma być początkiem większej obecności e-sportu w Telewizji Polskiej - zapowiadają w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl przedstawiciele agencji gamingowej FantasyEXPO. więcej
Grupa 4fun Media podwoiła wpływy, już ponad połowa z nich spoza reklamy telewizyjnej
W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa 4fun Media zanotowała 8,59 mln zł wpływów netto ze sprzedaży, o 103 proc. więcej niż rok wcześniej. Po raz pierwszy ponad połowa przychodów firmy pochodziła spoza sektora telewizyjnego. więcej
Radio
Tomasz Zimoch bez konsekwencji dyscyplinarnych za krytykę zmian w Polskim Radiu
Polskie Radio na razie nie wyciągnie konsekwencji dyscyplinarnych wobec Tomasza Zimocha za wypowiedzi krytykujące niektóre zmiany w firmie. - Proszę, by szanować instytucje prawa. By szanować i prawnicze autorytety. Nikogo nie obraziłem - podkreślił dziennikarz. więcej
Grzegorz Górny poprowadzi ,,Klub Trójki". Piotr Semka będzie miał program w PR III
Felietonista tygodnika „W Sieci" Grzegorz Górny będzie prowadził wieczorną audycję Programu Trzeciego Polskiego Radia „Klub Trójki". Prawdopodobnie swój program w stacji otrzyma także dziennikarz Piotr Semka. więcej
Tarka i Kilen poprowadzą trasę ,,Lato z Radiem". ,,Podwójne espresso" dopiero od czerwca
Monika Tarka i Robert Kilen poprowadzą część koncertów „Lato z Radiem". W związku z przygotowaniami do wakacyjnej trasy, poranny program „Podwójne espresso", który miał pojawić się w PR I Polskiego Radia 16 maja, ruszy dopiero 20 czerwca. więcej
Tomasz Michniewicz przeszedł z Polskiego Radia do Radia ZET
Tomasz Michniewicz pożegnał się w piątek ze słuchaczami Programu Pierwszego Polskiego Radia. Od 30 maja będzie prowadził program „W drogę! Wakacyjny poradnik Tomka Michniewicza" w Radiu ZET. więcej
,,Otwarte od 15" - nowy program Małgorzaty Kościelniak i Pawła Chowańca w Radiu ZET Gold
Małgorzata Kościelniak i Paweł Chowaniec poprowadzą program „Otwarte od 15", który od 16 maja będzie można słuchać w Radiu ZET Gold. więcej
Polskie Radio: wypowiedzi Tomasza Zimocha niegodne i nieetyczne, nie ma wojny ani weryfikacji dziennikarzy
- Mocno jednostronne i nieobiektywne wypowiedzi red. Zimocha naruszają etykę zawodową, są niegodne dziennikarza i łamią zasady, jakimi chce się kierować Polskie Radio - tak publiczny nadawca skrytykował wypowiedzi Tomasza Zimocha w wywiadzie w „Dzienniku Gazecie Prawnej". więcej
Muzyka klasyczna i jazz w Polskim Radiu Dzieciom
Od 16 maja Polskie Radio Dzieciom startuje z nową ramówką. Nowością są programy popularnonaukowe adresowane do uczniów szkół podstawowych. Stacji można słuchać w Internecie przez aplikację Polskiego Radia oraz w technologii cyfrowej, w systemie DAB+. więcej
Reklama
Orange zmieni reklamy Orange na Kartę z porównaniem do Play
Orange Polska zmieni reklamy Orange na Kartę porównujące tę taryfę z ofertą Play, po tym jak ten drugi telekom wprowadził nową promocję. Nie jest jeszcze pewne, czy zmienione zostaną także analogiczne reklamy z porównaniami do ofert Plusa i T-Mobile. więcej
Anna Jakubowski na czele jury w Effie 2016
Minionym tygodniu odbyło się pierwsze spotkanie jury tegorocznej edycji konkursu Effie. Główną przewodniczącą jury została Anna Jakubowski, dyrektor generalna Coca-Cola Poland Services. więcej
Trondheim zakazuje golizny i poprawek graficznych ciał na billboardach reklamowych
Władze Trondheim wprowadziły zakaz umieszczania w mieście billboardów przedstawiających nagie ludzkie ciało. Obostrzenia obejmują też wizerunek modelek i modeli udoskonalony za pomocą programów graficznych. więcej
Mediacap z niższymi wpływami i zyskiem zapowiada kolejne przejęcia
Holding Mediacap (obejmujący agencje marketingowe Scholz & Friends Warszawa, EM Lab i The Digitals oraz firma badawcza IQS) w pierwszym kwartale br. zanotował 11,9 mln zł wpływów ze sprzedaży i 467 tys. zł zysku netto. Spółka zapowiada na ten rok kolejne przejęcia. więcej
Grupa SARE z wyższymi przychodami i zyskiem, motorem wzrostu reklama mobilna
W pierwszym kwartale br. Grupa SARE zanotowała wzrost przychodów oraz zysku netto. - Pragniemy być beneficjentem dynamicznych wzrostów na rynku reklamy mobilnej - zapowiada Tomasz Pruszczyński, prezes firmy. więcej
UPC promuje telewizję i internet w Optimum TV, MegaTata w piłkarskich reklamach (wideo)
Sieć kablowa UPC Polska zaczęła promocję, w ramach której pakiet Optimum TV można testować przez 30 dni za złotówkę. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem MegaTaty, przygotowana przez firmy marketingowe Heart & Brain, OMD i Hi.Advertising. więcej
,,#Joyo" w wakacyjnej kampanii logów Big Milk (wideo)
Ruszyła wakacyjna kampania lodów Big Milk (produkowanych przez Unilever) prowadzona pod hasłem „#Joyo". Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy 180heartbeats + Jung v. Matt, Warsaw Production, Głośno, Miło i PHD Media Direction. więcej
Reklamy tygodnia: Betsson.com, KFC, TK Maxx, iPhone 6s (wideo)
Do naszego cotygodniowego zestawienia najciekawszych reklam ostatnich dni trafiły po dwie produkcje polskie i zagraniczne. Są to kampania Betsson.com z Jackiem Gmochem i akcja sklepów TK Maxx oraz międzynarodowe reklamy KFC i iPhone'a. więcej
,,Odjazdowe lato" promuje jogurty pitne Danone (wideo)
9 maja wystartowała wakacyjna kampania promująca produkty pitne z portfolio Danone Polska: Ale pitny, Gratka, Danio Shake It oraz Activia do picia. Akcję, obejmującą konkurs i kampanię reklamową, przygotowały agencje VML Poland, Young & Rubicam, Labstore i MediaCom Warszawa. więcej
Procter&Gamble sprzedał markę perfum Christina Aguilera firmie Elisabeth Arden
Firma kosmetyczna Elisabeth Arden zawarła z koncernem Procter&Gamble umowę nabycia globalnej licencji oraz niektóre aktywa związane z marką kosmetyków zapachowych Christina Aguilera. więcej
Paweł Tkaczyk: Chcesz innowacji od Apple? Wizjonerem był Jobs, Cook jest tylko managerem
Apple przestał rozmawiać z entuzjastami technologii. Tym ostatnim się to oczywiście nie podoba, ale jest to element doskonale znanej i wzorowo przeprowadzonej strategii, która nazywa się „przekraczaniem przepaści". Spróbujmy wyjaśnić, czego nie rozumieją ludzie domagający się innowacji od Apple - pisze Paweł Tkaczyk, ekspert od kreowania wizerunku i budowania marki. więcej
Łukasz Wyglądała: Globalne wydatki na reklamę sięgną w tym roku 538 mld dolarów
Pozycja internetu oraz mediów cyfrowych jako motorów wzrostu rynku reklamowego jest niezagrożona. W tym i przyszłym roku wydatki na tego rodzaju promocję mają wzrosnąć o kilkanaście procent. Tracić natomiast nadal będą media drukowane, w tym dzienniki i czasopisma. Cały rynek reklamy zarówno w Polsce, jak i na świecie powinien się w tym roku zwiększyć o 4,5 proc. więcej
Kreacje Reklamowe
Cologne Zoo: Snake Búfalos Mojados Restaurant: Cheerleaders Motorola: Don't Txt Signs Francisco de Aguirre: Fishermen Brilla: TV
Prasa
RPO chce zakazu wydawania prasy przez samorządy, organizacje branżowe to popierają
Rozwój prasy wydawanej przez samorządy był jednym z czynników, które doprowadziły do kryzysu niezależnej prasy lokalnej. Wydawane za publiczne pieniądze gazety głoszące chwałę wójtów i burmistrzów nie spełniają podstawowej, kontrolnej, funkcji prasy, a dodatkowo drenują lokalny rynek reklamowy - tak propozycję zakazu wydawania prasy przez samorządy komentują dla Wirtualnemedia.pl Jadwiga Sztabińska, Bogusław Chrabota, Marek Frąckowiak i Wiktor Świetlik. więcej
Media Grzegorza Hajdarowicza z 27,2 mln zł wpływów i 314 tys. zł straty w I kwartale br.
W pierwszym kwartale br. kierowana przez Grzegorza Hajdarowicza grupa kapitałowa KCI w segmencie mediowym (obejmującym m.in. „Rzeczpospolitą", „Parkiet", „Uważam Rze" i e-Kiosk) zanotowała 27,18 mln zł wpływów i 314 tys. zł straty netto. więcej
Tylko ,,Auto-Moto" ze wzrostem sprzedaży. ,,Top Gear" wypadł z podium (dane tygodników i miesięczników motoryzacyjnych)
W lutym br. w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor". Natomiast wśród miesięczników na pozycji lidera umocnił się magazyn „Auto-Moto". więcej
,,Flesz. Gwiazdy & Styl" droższy i w nowej oprawie
Od poniedziałku 16 maja br. dwutygodnik „Flesz. Gwiazdy & Styl" (Edipresse Polska) będzie ukazywał się w odświeżonej oprawie graficznej. O 20 groszy wzrosła też cena magazynu. więcej
Grzegorz Jankowski w książce o ,,Fakcie": można napisać tekst interwencyjny albo rozkręcić aferę (fragmenty)
18 maja w sprzedaży ukaże się książka „Fakt. Tak było naprawdę. Seks, afery, polityka", którą napisał Grzegorz Jankowski, były redaktor naczelny dziennika „Fakt". Portal Wirtualnemedia.pl publikuje obszerne fragmenty tej pozycji. więcej
5,6 mln zł straty Agory. Spadki w prasie i druku, wzrosty w kinach, internecie, radiu i na outdoorze
W pierwszym kwartale br. Agora miała 288,5 mln zł wpływów (o 2 proc. więcej niż rok wcześniej) i 5,6 mln zł straty netto (wobec 1,3 mln zł zysku przed rokiem). Spółka zanotowała spadek wpływów w segmentach prasy i druku oraz wzrosty w segmentach kinowym, internetowym, radiowym i reklamy zewnętrznej. więcej
Timothy Snyder człowiekiem roku ,,Gazety Wyborczej"
13 maja br. po raz siedemnasty wręczono tytuł Człowieka Roku „Gazety Wyborczej". Wyróżnienie otrzymał historyk Timothy Snyder. więcej
Jedynki
Newsweek - 2016-05-16 Do Rzeczy - 2016-05-16 Wprost - 2016-05-16 Tygodnik Angora - 2016-05-16 W Sieci (wcześniej także Sieci) - 2016-05-16
Internet
Wirtualna Polska stawia na rozwój w e-commerce, bo reklama cierpi na adblockach i zmianach gospodarczych
W najbliższych kwartałach wpływy Wirtualnej Polski z e-commerce przewyższą przychody reklamowe, a wydawca szykuje kolejne przejęcia w tym pierwszym sektorze. - Budżety marketingowe są dużo bardziej narażone na wahania makroekonomiczne. Widać to w ostatnich cięciach wydatków reklamowych banków - tłumaczy prezes firmy Jacek Świderski. więcej
Agora zadowolona z Next.gazeta.pl. Mogą pojawić się zagraniczne treści
W połowie marca br. wystartował serwis biznesowo-technologiczny Next.gazeta.pl, który zastąpił działy o technologii i pieniądzach portalu Gazeta.pl. Po dwóch miesiącach Agora jest zadowolona z projektu i osiąganych wyników, ale być może zainwestuje w dodatkowy kontent. więcej
Kanał telewizyjny Wirtualnej Polski ma trafić do kablówek, platform satelitarnych i internetu. Powstaje nowe studio
Przygotowywany przez Wirtualną Polskę kanał telewizyjny ma trafić do ofert sieci kablowych i platform satelitarnych, będzie też streamingowany w internecie. Wydawca buduje nowe studio telewizyjne, które wystartuje jesienią br. więcej
Netflix w Europie od 2017 roku bez barier terytorialnych
Komisja Europejska porozumiała się z Netflixem i kilkoma innymi nadawcami w sprawie transgranicznego dostępu do ich usług. Mieszkańcy Unii Europejskiej będą mogli korzystać w pełni ze swoich kont podczas zagranicznych podróży. więcej
Przecieki demaskują polityczną cenzurę Facebooka, o treściach decydują redaktorzy a nie algorytm
Wewnętrzne dokumenty Facebooka wskazują, że o publikacji najpopularniejszych treści w dużym stopniu decydują pracownicy serwisu, którzy mogą blokować konkretne materiały. Facebook się tłumaczy, a Mark Zuckerberg zapowiada spotkania z prawicowymi politykami w USA. więcej
Robert Lewandowski, Suchar Codzienny i Joanna Kuchta z najpopularniejszymi polskimi kontami na Instagramie
Według analiz firmy NapoleonCat najpopularniejsze konto na polskim Instagramie należy do Roberta Lewandowskiego. Większość profili z pierwszej dziesiątki zestawienia jest prowadzona przez kobiety. więcej
Wirtualna Polska ze wzrostem przychodów i 8,2 mln zł zysku, podwoiła wpływy pozareklamowe
W pierwszym kwartale br. Wirtualna Polska Holding zanotowała 88,45 mln zł przychodów ze sprzedaży oraz 8,18 mln zł zysku netto (rok wcześniej miała 495 tys. zł straty). Zdecydowaną większość środków firma zarabia z reklam, ale procentowo dużo bardziej urosły jej wpływy pozareklamowe. więcej
Public Relations
Bogdan Biniszewski po 18 latach pracy odszedł z agencji ComPress
Paulina Łukaszuk pokieruje komunikacją w Hays Poland
Technologie
Plus: promocja ,,Wściekłe 5 GB" i startery z bohaterami "Angry Birds"
Użytkownicy smartfonów z połączeń i SMS-ów przerzucają się na mobilne aplikacje
Paweł Tkaczyk: Chcesz innowacji od Apple? Wizjonerem był Jobs, Cook jest tylko managerem
Gospodarka
Wirtualna Polska stawia na rozwój w e-commerce, bo reklama cierpi na adblockach i zmianach gospodarczych
Paweł Tkaczyk: Chcesz innowacji od Apple? Wizjonerem był Jobs, Cook jest tylko managerem
Polska gospodarka słabnie
Zbigniew Jakubas: Polscy przedsiębiorcy oczekują od rządu wsparcia dyplomatycznego i pomocy w wejściu na nowe rynki zbytu
Kultura/Rozrywka
Mura Masa nie przyjedzie na Open'er Festival. Kamp!, Zmilska i Piotr Zioła zamykają skład
Koniec seriali "Agentka Carter", "Castle", "Nashville" i "Prawomocny"
Grzegorz Jankowski w książce o ,,Fakcie": można napisać tekst interwencyjny albo rozkręcić aferę (fragmenty)
"iNNOCENCE + eXPERIENCE - Live In Paris" od U2
Ben Affleck w filmie "The Accountant" (wideo)
OneRepublic pokazali "Wherever I Go"
Blog
Do znudzenia... - Andrzej Bober
Audyt, czyli do pierwszego posadzonego. - Ewaryst Fedorowicz
Błękitny Marsz w czasach social mediów, czyli nie tędy droga - Zbigniew Brzeziński
Student na raucie - ks. Artur Stopka
Ja, kobieta zdegenerowana - Renata Lipinska-Kondratowicz
Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

RSS
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
open

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz