03 września 2014

Fwd: TVN stawia na internet. Rusza z nowym serwisem wideo / Fakt przeprosił prezydenta Komorowskiego za zdjęcie półnagiego wnuczka



---------- Forwarded message ----------
From: Wirtualnemedia.pl <mail@wirtualnemedia.pl>
Date: Wed, Sep 3, 2014 at 7:03 AM
Subject: TVN stawia na internet. Rusza z nowym serwisem wideo / Fakt przeprosił prezydenta Komorowskiego za zdjęcie półnagiego wnuczka
To: pascal.alter@gmail.com


  Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 3 Września 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
TVN stawia na internet. Rusza z Veedo.pl, nowym serwisem wideo

Pod marką Veedo.pl Grupa TVN w połowie września br. uruchomi nowy portal o charakterze wideo - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Serwis postawi na krótkie materiały pokazujące talenty i pomysły ludzi. więcej

 
,,Fakt" przeprosił prezydenta Komorowskiego za publikację zdjęcia jego półnagiego wnuczka

Serwis Fakt.pl (Ringier Axel Spinger Polska) opublikował we wtorek fotografię prezydenta Bronisława Komorowskiego z jego półnagim wnuczkiem w tle. Zdjęcie zostało usunięte, a redakcja przeprosiła głowę państwa - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
6 mln polskich internautów w e-sklepach odzieżowych. Na czele Zalando, Bonprix i Deichmann (analiza)

Odzieżowe sklepy internetowe przyciągają miesięcznie około 6 mln polskich internautów, w większości kobiety, osoby w wieku 15-44 lat, ze średnim lub wyższym wykształceniem i mieszkające w miastach. Najpopularniejszymi serwisami w tej kategorii są Zalando.pl, Bonprix.pl i Deichmann.com. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Isobar poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Executive

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Starszy / Specjalista ds. Sprzedaży

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży Agencyjnej TVN Online

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator ds. Komunikacji Marketingowej

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca portalu sportowego

Agora poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. planowania i zakupu mediów

Dentsu Aegis Network Polska poszukuje osoby na stanowisko Starszy specjalista ds. PR

IAA poszukuje osoby na stanowisko
koordynator - project manager

iProspect Polska poszukuje osoby na stanowisko
Junior SEO/SEM Specialist

Cappuccino Public Relations poszukuje osoby na stanowisko PR Manager

SuperKoszyk.pl poszukuje Marketing manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
 
 
 
 
,,Gazeta Polska": sąd ukarał za tekst ,,sobowtórów" naszych dziennikarzy (wideo)

Według „Gazety Polskiej" wskutek absurdalnej pomyłki sąd w procesie karnym nakazał zapłatę odszkodowania za nieprawdziwe informacje w artykule „Gazety Polskiej Codziennie" nie jego autorom, Dorocie Kani i Wojciechowi Musze, tylko tak samo nazywającym się postronnym osobom. więcej

 
Sąd: Artur Michniewicz nie został poddany mobbingowi w TVP

Sąd Rejonowy w Warszawie oddalił pozew Artura Michniewicza przeciw Telewizji Polskiej. Były dziennikarz TVP oskarżył w nim o mobbing wiceszefa Jedynki Andrzeja Godlewskiego. więcej

 
TVP Info i TVN24 na czele stacji tematycznych. TVP Regionalna i Stopklatka TV w czołówce

W sierpniu 2014 roku na pozycji lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych znalazło się TVP Info. Z kolei wśród widzów w grupie 16-49 numerem jeden była cały czas stacja TVN24. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Anna Kalczyńska poprowadzi "Dzień dobry TVN". Zastąpi Jolantę Pieńkowską

Anna Kalczyńska, dotąd dziennikarka TVN24, zostanie nową prowadzącą poranny magazyn "Dzień dobry TVN". Zastąpi w tej roli Jolantę Pieńkowską, która przechodzi do TVN24 Biznes i Świat. więcej

Interaktywni chwalą nową wersję WP.pl: krok do przodu w stronę NaTemat.pl

Designerzy i managerowie z agencji interaktywnych pozytywnie oceniają nowe logo i stronę główną Wirtualnej Polski. Podkreślają, że układ oparty na modułach graficznych jest zgodny z nowymi trendami, choć może być trudny do zaakceptowania dla bardziej konserwatywnych, starszych użytkowników. więcej

Polsat wykpiony za zakodowanie siatkarskich mistrzostw. Dziennikarka stacji: Solorz to filantrop (wideo)
Gwiazdy Polsatu matrixowo reklamują jesienną ramówkę (wideo)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVN stawia na internet. Rusza z Veedo.pl, nowym serwisem wideo

Pod marką Veedo.pl Grupa TVN w połowie września br. uruchomi nowy portal o charakterze wideo - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Serwis postawi na krótkie materiały pokazujące talenty i pomysły ludzi. więcej

 
Sąd: Artur Michniewicz nie został poddany mobbingowi w TVP

Sąd Rejonowy w Warszawie oddalił pozew Artura Michniewicza przeciw Telewizji Polskiej. Były dziennikarz TVP oskarżył w nim o mobbing wiceszefa Jedynki Andrzeja Godlewskiego. więcej

 
TVP Info i TVN24 na czele stacji tematycznych. TVP Regionalna i Stopklatka TV w czołówce

W sierpniu 2014 roku na pozycji lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych znalazło się TVP Info. Z kolei wśród widzów w grupie 16-49 numerem jeden była cały czas stacja TVN24. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Wiadomości" umocniły się na pozycji lidera, ,,Fakty" wyprzedziły ,,Teleexpress"

W sierpniu br. pozycja lidera oglądalności wśród programów informacyjnych należała do „Wiadomości", które zanotowały największy wzrost w zestawieniu. Natomiast jedyny spadek odnotował „Teleexpress", który został wyprzedzony przez „Fakty". więcej

 
10 nowości w TVN Turbo. Marcelina Zawadzka, Michał Migała i Arkadiusz Klich nowymi twarzami stacji (wideo)

Kanał TVN Turbo w jesiennej ramówce umieści dziesięć nowych polskich programów. Na antenie męskiej stacji pojawią się też zupełnie nowe twarze m.in. Marcelina Zawadzka, Michał Migała, Arkadiusz Klich, Krzysztof Ruszała czy Karol Wójcicki. więcej

 
Polsat liderem naziemnej telewizji cyfrowej. TVP1 o 29 proc. w dół

W sierpniu br. wśród widzów w naziemnej telewizji cyfrowej na pozycję lidera oglądalności awansował Polsat, który wyprzedził TVP1. Publiczna Jedynka zanotowała największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskała TV6. więcej

 
Kolorowe motyle w nowej czołówce "Na Wspólnej" (wideo)

Nadawany w TVN codzienny serial "Na Wspólnej" od nowego sezonu zyskał zupełnie nową czołówkę, w której pojawią się kolorowe motyle. Zdjęcia do niej zrealizowano w lipcu br. więcej

 
20 minut dłużej przed telewizorem podczas tegorocznych wakacji. Hitem mundial

W wakacje na pozycję lidera oglądalności awansował Polsat, który wyprzedził TVP1. Wszystkie główne stacje zanotowały spadki udziałów w rynku względem analogicznego okresu ub.r. Natomiast średni czas oglądania telewizji wydłużył się o 20 minut. więcej

 
Tele 5 HD i TV Puls HD w UPC Polska. 50 kanałów HD w ofercie

Kanały Tele 5 HD i TV Puls HD dołączyły we wtorek do oferty sieci kablowej UPC Polska. Operator poinformował, że udostępnia już 50 kanałów emitowanych w wysokiej rozdzielczości. więcej

 
 
Radio  
 
,,Zgrany tandem" i ,,Apetyt na więcej" jesienią w Radiu ZET Chilli

Radio ZET Chilli wprowadza do jesiennej ramówki dwie nowe audycje. Będą to „Zgrany tandem", prowadzony przez Weronikę Wawrzkowicz i Tomasza Kozłowskiego oraz „Apetyt na więcej" Anny Jelonek. więcej

 
Radio Gra nowym liderem w Toruniu, Eska i Zet Gold ostro do góry

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od lutego do lipca 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Toruniu w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Piotr Morkowski i Patrycja Bruź-Soniewicka za Igora Kaleńskiego na czele Saatchi & Saatchi Polska

W agencji reklamowej Saatchi & Saatchi Polska Piotr Morkowski objął stanowisko CEO, a Patrycja Bruź-Soniewicka - managing directora. Dotychczas kierujący firmą Igor Kaleński odchodzi z niej. więcej

 
Ilona Felicjańska jako ,,uzależniona, ale nie gorsza" reklamuje rajstopy Adrian

Ruszyła outdoorowa kampania reklamowa rajstop Adrian, w której modelka Ilona Felicjańska jest przedstawiona jako „uzależniona, ale nie gorsza". Towarzyszy temu hasło główne marki: „Adrian kocha wszystkie kobiety". więcej

 
Adam Pachla pokieruje w 140 Media sprzedażą reklam na Twitterze

Adam Pachla objął funkcję head of sales w agencji 140 Media, odpowiadającej za sprzedaż oferty reklamowej Twittera w Polsce. Wcześniej pracował w Polsat Media, Polskapresse, IDMnecie oraz Gemiusie. więcej

 
Joanna Borczak: z Medim na dyrektora marketingu Euromedic

Joanna Borczak objęła funkcję dyrektora marketingu w firmie Euromedic. Poprzednio pracowała w spółce Medim, a wcześniej m.in. w Centrum Medycznym LIM i Grupie Lux Med. więcej

 
Małgorzata Kożuchowska z hasłem ,,Trend zapiał" w jesiennej kampanii centrum Bonarka

Pod hasłem „Trend zapiał" ruszyła jesienna kampania reklamowa centrum handlowego Bonarka. Krakowską galerię po raz kolejny promuje Małgorzata Kożuchowska. więcej

 
Pracownicy i biznes w kampanii ,,Łódź pozdrawia" (wideo)

Zaczęła się kolejna odsłona akcji promującej Łódź, tym razem podkreślająca walory gospodarcze tego miasta. Kampanię przygotowały firmy MOSQI.TO i Anagram Film. więcej

 
Superpolisa zaprasza do współpracy agentów

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa Superpolisy, zajmującej się porównywaniem i sprzedażą ubezpieczeń. Celem firmy jest zaproszenie agentów ubezpieczeniowych do współpracy w ramach ogólnopolskiej sieci partnerskiej. Kreację przygotowała agencja Chimney. więcej

 
Serce i Rozum z piątką do wyboru w kampanii Orange (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowa Orange Polska z udziałem Serca i Rozumu. Marka promuje jesienną ofertę z dodatkowym sprzętem dostępnym za złotówkę. Spoty będą emitowane w telewizji i stacjach radiowych. więcej

 
Beata Pawłowska nowym dyrektorem zarządzającym Oriflame Poland

Beata Pawłowska dołączyła do zespołu Oriflame Polska, gdzie objęła stanowisko dyrektora zarządzającego. Zastąpiła Jana Wernickiego, który odchodzi z firmy. więcej

 
 
Kreacje Reklamowe  
 
Fabryki pomysłów z Łodzi pozdrawiają drapacze chmur z Warszawy Pracownicy i biznes w kampanii „Łódź pozdrawia Eveready: Make life easier A2ella: Elephant Liquor Barons: No matter what his taste, we've the perfect gift for Dad this Father's Day
 
Prasa  
 
,,Fakt" przeprosił prezydenta Komorowskiego za publikację zdjęcia jego półnagiego wnuczka

Serwis Fakt.pl (Ringier Axel Spinger Polska) opublikował we wtorek fotografię prezydenta Bronisława Komorowskiego z jego półnagim wnuczkiem w tle. Zdjęcie zostało usunięte, a redakcja przeprosiła głowę państwa - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Gazeta Polska": sąd ukarał za tekst ,,sobowtórów" naszych dziennikarzy (wideo)

Według „Gazety Polskiej" wskutek absurdalnej pomyłki sąd w procesie karnym nakazał zapłatę odszkodowania za nieprawdziwe informacje w artykule „Gazety Polskiej Codziennie" nie jego autorom, Dorocie Kani i Wojciechowi Musze, tylko tak samo nazywającym się postronnym osobom. więcej

 
,,Secret Service" wróci na rynek pod koniec września w cenie 14,50 zł

Reaktywowany magazyn o grach komputerowych „Secret Service" (Idea Ahead) ma się pojawić w sprzedaży pod koniec września br. Tytuł będzie kosztował 14,50 zł. więcej

 
Dwutygodniki people tracą czytelników, najmocniej "Grazia" i "Gala"

W I półroczu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party". Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciły „Grazia" i „Gala".  W samym czerwcu "Gala" jako jedyna w segmencie osiągnęła wzrost sprzedaży. więcej

 
Większy zarząd i roszady w Infor Biznes

Monika Szulc-Wąsikowska została wiceprezesem spółki Infor Biznes, wydawcy „Dziennika Gazety Prawnej" i kilku serwisów internetowych. Opuszczone przez nią stanowisko dyrektora Centrum Reklamy objęła zaś Katarzyna Jasińska-Szulc. więcej

 
Marek Cybulski prezesem AKPA Polska Press, odchodzi Grzegorz Chęciński

Grzegorz A. Chęciński zrezygnował ze stanowiska prezesa agencji informacyjno-fotograficznej AKPA Polska Press. Nowym prezesem firmy został Marek Cybulski. więcej

 
Jedynki  
 
 
Tygodnik Powszechny - 2014-09-03 Polityka - 2014-09-03 Rozrywka ze smakiem - 2014-09-03 Motor - 2014-09-02 Kurier TV - 2014-09-02
 
Internet  
 
TVN stawia na internet. Rusza z Veedo.pl, nowym serwisem wideo

Pod marką Veedo.pl Grupa TVN w połowie września br. uruchomi nowy portal o charakterze wideo - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Serwis postawi na krótkie materiały pokazujące talenty i pomysły ludzi. więcej

 
6 mln polskich internautów w e-sklepach odzieżowych. Na czele Zalando, Bonprix i Deichmann (analiza)

Odzieżowe sklepy internetowe przyciągają miesięcznie około 6 mln polskich internautów, w większości kobiety, osoby w wieku 15-44 lat, ze średnim lub wyższym wykształceniem i mieszkające w miastach. Najpopularniejszymi serwisami w tej kategorii są Zalando.pl, Bonprix.pl i Deichmann.com. więcej

 
Polski internauta korzysta z sieci na ponad 4 urządzeniach (infografika)

Multiscreening staje się coraz popularniejszy, ale związane z nim zwyczaje są zależne od pory dnia - wynika z najnowszej edycji raportu TNS. więcej

 
Michał Bonarowski: z Astoria Avenue do Grupy Allegro

Michał Bonarowski objął funkcję senior PR brand managera w Grupie Allegro. Ostatnio pracował w agencji Astoria Avenue i jako freelancer, a wcześniej przez wiele lat był dziennikarzem. więcej

 
Google zmienia nazwy swoich produktów dla biznesu

Koncern Google wprowadził nowe nazwy swoich narzędzi adresowanych do partnerów biznesowych. Przy wszystkich usługach pojawił się dopisek for Work. więcej

 
Adam Pachla pokieruje w 140 Media sprzedażą reklam na Twitterze

Adam Pachla objął funkcję head of sales w agencji 140 Media, odpowiadającej za sprzedaż oferty reklamowej Twittera w Polsce. Wcześniej pracował w Polsat Media, Polskapresse, IDMnecie oraz Gemiusie. więcej

 
Dyrektywa UE zabierze pieniądze ZAiKS-owi i polskim muzykom obecnym na YouTubie

Zarobki wykonawców na YouTubie są zależne od oglądalności reklam, mniej pieniędzy dla ZAiKS-u i nowy podział zysków między producentem a Google - to konsekwencje wprowadzenia w Polsce unijnej dyrektywy w zakresie praw autorskich. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Polski internauta korzysta z sieci na ponad 4 urządzeniach (infografika)

Multiscreening staje się coraz popularniejszy, ale związane z nim zwyczaje są zależne od pory dnia - wynika z najnowszej edycji raportu TNS. więcej

 
Przed zakupem sprzętu komputerowego Polacy patrzą na ich ceny

Trzech na czterech klientów kupuje sprzęt komputerowy i RTV/AGD w sklepach stacjonarnych. Popularność e-sklepów zwiększa się, a najważniejszą cechą przy wyborze produktu wciąż pozostaje dobra cena - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
Public Relations  
 
Michał Bonarowski: z Astoria Avenue do Grupy Allegro
 
Adam Rafalski dyrektorem komunikacji Dalkia Warszawa
 
Ego Public Relations wypromuje kosmetyki i urządzenia firmy Nova Group
 
Centrum Posnania postawiło na Havas PR Warsaw
 
Technologie  
 
Polski internauta korzysta z sieci na ponad 4 urządzeniach (infografika)
 
Apple załatał lukę w iCloud. Wyciekły przez nią setki nagich zdjęć celebrytek
 
T-Mobile kończy modernizację swojej sieci, 99 proc. Polaków w zasięgu 3G
 
Windows 9 - tak ma się nazywać nowy system operacyjny Microsoftu
 
PSP 5455 i PSP 5505 - dwuSIMowe smartfony za 579/679 zł od Prestigio
 
Haier: wysyp tabletów na IFA 2014
 
AMD: Nowe procesory FX i karta graficzna Radeon R9
 
IFA 2014: czytnik e-booków Sense i tablety Surfpad 4 od PocketBook
 
Ochrona Internetu z Plus Chmurą - nowa usługa sieci Plus
 
Samsung Galaxy Alpha z Gear 2 Neo za 2699 zł, rusza sprzedaż
 
Gospodarka  
 
Związek Banków Polskich: Polski sektor bankowy obronił się przed kryzysem
 
Udany sierpień funduszy inwestycyjnych, większość zanotowała zyski
 
PKO BP otworzy oddziały korporacyjne w Czechach, Niemczech, Wielkiej Brytanii i we Francji
 
Adam Sawicki: Netia pracuje nad nową strategią. Chcemy zaskoczyć rynek nową ofertą
 
Kultura/Rozrywka  
 
W kwietniu nowy album Faith No More
 
"Piraci z Karaibów 5" będą kręceni w Australii
 
"U Know" i "Whitecaps" - dwie nowe piosenki Prince'a
 
Blog  
 
Ten naród nie jest winien? - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
TuskoLis w akcji - Krzysztof Czabański
 
Jakiprezent.pl - nowa odsłona Wyszukiwarki Prezentów iPrezenty.pl - Paweł Lipiec
 
Zabłyśnij! - Ada Kiryluk
 
Apple story, czyli jak zostałem kobietą w ciąży.* - Ewaryst Fedorowicz
 
Nasz gość  
 
Anna Sakowicz: Telewizja będzie tracić zasięg i budżety reklamowe

- Klienci nie proszą nas, tak jak dotychczas, o zaplanowanie kampanii telewizyjnej, ale o plan dotarcia z przekazem wideo w najbardziej efektywnym kanale komunikacji i drugorzędne znaczenie ma dla nich to czy ich reklama zostanie wyemitowana w telewizji czy w internecie - stwierdza Anna Sakowicz, chief digital officera w Starcom MediaVest, w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Kwestionariusz  
 
Piotr Cedzyński: niezastąpieni są tylko ludzie

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Piotr Cedzyński, executive creative director w Cheil Poland. więcej

 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

(.......)

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl

 
open

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz