19 maja 2015

Fwd: Wyborczy hejt trafił w Orange / TVP zawiesiła program Jana Pospieszalskiego


---------- Forwarded message ----------
From: Wirtualnemedia.pl <mail@wirtualnemedia.pl>
Date: Wed, May 20, 2015 at 7:03 AM
Subject: Wyborczy hejt trafił w Orange / TVP zawiesiła program Jana Pospieszalskiego
To: pascal.alter@gmail.com


  Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 20 Maja 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Wyborczy hejt przeciw Tomaszowi Karolakowi trafił też w Orange. Telekom odcina się od polityki

Wielu internautów oburzonych zaangażowaniem Tomasza Karolaka w kampanię wyborczą Bronisława Komorowskiego i poniedziałkowym występem aktora w programie „Tomasz Lis na żywo" wyraża swoje niezadowolenie także na fanpage'u reklamowanej przez niego sieci Orange. - Poglądy polityczne i działania Tomasza Karolaka poza jego zobowiązaniami wobec Orange Polska są jego prywatną sprawą - tłumaczy firma. więcej

 
TVP zawiesiła program Jana Pospieszalskiego. ,,Atak na prezydenta"

Nadawany w TVP Info program Jana Pospieszalskiego „Bliżej" w tym tygodniu się nie ukaże. Telewizja Polska w „Wiadomościach" przeprosiła za treść poprzedniego odcinka audycji, który - według TVP - miał być „atakiem na Bronisława Komorowskiego". więcej

 
Bronisław Komorowski i ludzie kultury krytykują decyzje rady nadzorczej TVP

Prezydent Bronisław Komorowski jest zaniepokojony, że do trzeciego etapu konkursu ma zarząd TVP nie przeszli ludzie związani ze światem kultury. Podobne obawy w specjalnym liście wyrazili przedstawiciele polskiej kultury. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Vizeum poszukuje osoby na stanowisko
Senior Communications Planner

Carat poszukuje osoby na stanowisko
Senior Communications Planner

Trader poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Radio Merkury poszukuje osoby na stanowisko
Doradca ds. reklamy

McCANN Worldgroup poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive (Social Media)

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Agency Sales Executive

Discovery poszukuje osoby na stanowisko
Development Producer Discovery

PBC poszukuje osoby na stanowisko
Członek Zarządu

Rochstar poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca boczny programu live

TVP poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds sprzedaży - doradca klienta

K2 Media poszukuje osoby na stanowisko
TV & Multiscreen specialist

K2 Media poszukuje osoby na stanowisko
Head of TV & Multiscreen

dodaj własne   więcej ogłoszeń
 
 
 
 
SDP i Solidarność: TVP powinna zwolnić Tomasza Lisa

Zarząd Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich jest oburzony „bezprecedensowym złamaniem standard dziennikarskich" w programie Tomasza Lisa i żąda, by TVP zakończyła współpracę z dziennikarzem. Podobne stanowisko przedstawiła telewizyjna Solidarność. więcej

 
Sławomir Jastrzębowski ma poprowadzić debatę Duda-Komorowski zorganizowaną przez Kukiza

Sztab Bronisława Komorowskiego zwrócił się wczoraj o przekazanie warunków debaty prezydenckiej, którą chce zorganizować Paweł Kukiz. Jeśli do spotkania kandydatów dojdzie to moderatorem będzie redaktor naczelny „Super Expressu" Sławomir Jastrzębowski. Wstępnie wydarzenie zaplanowano na piątek - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Ryszard Rembiszewski jako ,,kolekcjoner korzyści" reklamuje Kasę Stefczyka (wideo)

Kasa Stefczyka rozpoczęła promocję „Kolekcjoner korzyści" obejmującą szereg bezpłatnych usług. Towarzyszy temu kampania reklamowa - przygotowana przez firmy Apella, Ursa i Lightcraft - z udziałem Ryszarda Rembiszewskiego, znanego przez wiele lat jako prowadzący „Studia Lotto". więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Koniec seriali ,,Nie rób scen" i ,,Mąż czy nie mąż" w TVN

Wprowadzone wiosną na antenę TVN seriale komediowe „Nie rób scen" oraz „Mąż czy nie mąż" znikną z anteny stacji z końcem maja br. Stacja nie planuje ich kontynuacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Plus w wielu barwach stawia na reklamy do młodych. ,,To oni uczą starszych nowych technologii"

Polkomtel odsłonił odświeżoną identyfikację wizualną i komunikację marketingową sieci telekomunikacyjnej Plus. Jej reklamy będą zawierać więcej barw i pokazywać życie młodych ludzi, a grupa docelowa komunikacji to osoby w wieku 25-35 lat. - Oni najczęściej jako pierwsi oswajają nowe technologie, korzystają z nich, a potem przekazują tę wiedzę rodzinie i przyjaciołom - uzasadnia Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Polkomtelu. więcej

Nagrodzono najlepsze okładki prasowe. GrandFront 2014 dla ,,National Geographic Polska"
Prawie 11 mln widzów debaty Bronisław Komorowski - Andrzej Duda
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVP zawiesiła program Jana Pospieszalskiego. ,,Atak na prezydenta"

Nadawany w TVP Info program Jana Pospieszalskiego „Bliżej" w tym tygodniu się nie ukaże. Telewizja Polska w „Wiadomościach" przeprosiła za treść poprzedniego odcinka audycji, który - według TVP - miał być „atakiem na Bronisława Komorowskiego". więcej

 
Bronisław Komorowski i ludzie kultury krytykują decyzje rady nadzorczej TVP

Prezydent Bronisław Komorowski jest zaniepokojony, że do trzeciego etapu konkursu ma zarząd TVP nie przeszli ludzie związani ze światem kultury. Podobne obawy w specjalnym liście wyrazili przedstawiciele polskiej kultury. więcej

 
SDP i Solidarność: TVP powinna zwolnić Tomasza Lisa

Zarząd Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich jest oburzony „bezprecedensowym złamaniem standard dziennikarskich" w programie Tomasza Lisa i żąda, by TVP zakończyła współpracę z dziennikarzem. Podobne stanowisko przedstawiła telewizyjna Solidarność. więcej

 
TVP przeprosiła za ,,tweet Dudy" u Lisa i sondę o ,,kandydacie od WSI" u Pospieszalskiego

We wtorek w głównym wydaniu „Wiadomości" w TVP1 wyemitowano przeprosiny Telewizji Polskiej i Tomasza Lisa skierowane do córki Andrzeja Dudy za zacytowanie wpisu z jej fałszywego konta twitterowego. TVP przeprosiła też za sondę w programie Jana Pospieszalskiego mającą atakować Bronisława Komorowskiego. więcej

 
Finał ,,You Can Dance" i ,,Fakty" najdroższe dla reklamodawców w TVN

W ogłoszonym właśnie cenniku reklamowym TVN na czerwiec br. najwięcej kosztują spoty przy finałowym odcinku programu „You Can Dance" oraz przy niedzielnych wydaniach „Faktów". Średnie stawki są zbliżone do tych sprzed roku. więcej

 
Brytyjczycy rezygnują z telewizorów, ale wpływy BBC z opłat licencyjnych rosną

Do 1,6 mln wzrosła liczba brytyjskich gospodarstw domowych deklarujących brak odbiornika telewizyjnego. Pomimo tej niekorzystnej dla nadawców tendencji opłaty licencyjne dla BBC od użytkowników nie zmalały, a wzrosły. Coraz więcej Brytyjczyków płaci bowiem za możliwość oglądania telewizji na komputerach, tabletach i smartfonach. więcej

 
Większe pakiety danych internetu LTE w Cyfrowym Polsacie, pakiet nocny z 200 GB

Cyfrowy Polsat do oferty internetu LTE wprowadził większe pakiety danych. Pojawił się też nowy pakiet nocny z 200 GB danych. więcej

 
TVP i Discovery wspólnie zrealizowały film ,,Polscy ratownicy w Nepalu"

Telewizja Polska we współpracy z Discovery Networks zrealizowała film dokumentalny „Polscy ratownicy w Nepalu", poświęcony pomocy polskich strażaków po trzęsieniu ziemi Nepalu. Zobaczą go widzowie TVP Info i Discovery Channel. więcej

 
Szymon Horaczuk dyrektorem dystrybucji w Discovery Networks

Szymon Horaczuk został dyrektorem ds. dystrybucji w Discovery Networks na region Europy Środkowej. To nowo utworzone stanowisko w firmie. więcej

 
Julia Ogińska: z Fokus TV do Telewizji Puls

Julia Ogińska zaczęła pracę w Telewizji Puls, obejmując stanowisko deputy head of acquisitions. Przeszła ze spółki TV Spektrum, nadawcy Fokus TV. więcej

 
TVP szuka wykonawcy badania multimediów w jej serwisach internetowych

Telewizja Polska planuje zatrudnić zewnętrzną firmę, która przez 25 najbliższych miesięcy będzie zajmować się na jej zlecenie badaniem treści multimedialnych i ruchu w jej serwisach internetowych. więcej

 
SmartDom w Plusie i Cyfrowym Polsacie z sześcioma łączonymi usługami

Polkomtel i Cyfrowy Polsat wprowadziły nową wersję pakietu SmartDom, pozwalającego na połączenie do sześciu usług telewizyjnych i telekomunikacyjnych w jednym rachunku. Według zapowiedzi miesięczne oszczędności mogą sięgać 100 zł. więcej

 
Tomasz Lis cytat z twitterowej ,,Kingi Dudy" wytłumaczył błędem współpracowników

Tomasz Lis na antenie TVP Info przeprosił córkę Andrzeja Dudy za podanie na poważnie wpisu z jej fałszywego konta twitterowego. Stwierdził, że wpis współpracownicy podsunęli mu tuż przed programem, a wcześniej bezskutecznie próbowali zweryfikować prawdziwość profilu w sztabie Dudy. więcej

 
Viacom chce pomóc reklamodawcom tworzyć akcje niestandardowe

Viacom International Media Networks (VIMN), nadawca m.in. MTV, Nickelodeon, Comedy Central i Channel5 tworzy grupę, która ma pomóc reklamodawcom tworzyć niestandardowe, kontentowe i społecznościowe kampanie. więcej

 
Comedy Central uruchamia aplikację mobilną z odcinkami ,,South Park"

Stacja Comedy Central udostępniła aplikacje mobilną „South Park", która umożliwia użytkownikom stały dostęp do odcinków serialu. Można obejrzeć je z polskimi napisami lub dubbingiem. więcej

 
 
Radio  
 
Przedsiębiorców zapłacili ZPAV 28,2 mln zł za odtwarzanie muzyki

W ub.r. Związek Producentów Audio Video (ZPAV) zebrał od przedsiębiorców z tytułu obowiązkowych opłat za odtwarzanie muzyki 28,2 mln zł. To 65 proc. całej kwoty, która powinna pojawić się w kasie tej organizacji, ale o 1 mln więcej niż rok wcześniej. więcej

 
Deezer z 20 tys. podcastów i audycji radiowych

Muzyczny serwis streamingowy Deezer zapowiedział dodanie do swojej oferty 20 tys. podcastów i audycji radiowych. Szefowie platformy nie wykluczają udostępniania w przyszłości bezpośrednich transmisji audio z wydarzeń sportowych, takich jak mecze piłkarskiej ligi angielskiej. więcej

 
Handikap Audyt opracuje dla KRRiT plan ograniczenia reklam w TVP i Polskim Radiu

Firma audytorska Handikap Audyt przygotuje na zlecenie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji „Koncepcję wdrożenia ograniczeń działalności reklamowej nadawców publicznych w Polsce". więcej

 
Eska wyprzedziła Złote Przeboje we Wrocławiu, Rock Radio ostro do góry

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od listopada 2014 roku do kwietnia 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych we Wrocławiu pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Polskie Radio gospodarzem zjazdu przedstawicieli radiofonii Euroradio

W dniach 20-21 maja 2015 roku w Warszawie odbędzie się Zgromadzenie Euroradia, które jest corocznym zjazdem przedstawicieli radiofonii, odbywającym się w ramach Europejskiej Unii Nadawców. więcej

 
Reklama  
 
Wyborczy hejt przeciw Tomaszowi Karolakowi trafił też w Orange. Telekom odcina się od polityki

Wielu internautów oburzonych zaangażowaniem Tomasza Karolaka w kampanię wyborczą Bronisława Komorowskiego i poniedziałkowym występem aktora w programie „Tomasz Lis na żywo" wyraża swoje niezadowolenie także na fanpage'u reklamowanej przez niego sieci Orange. - Poglądy polityczne i działania Tomasza Karolaka poza jego zobowiązaniami wobec Orange Polska są jego prywatną sprawą - tłumaczy firma. więcej

 
Ryszard Rembiszewski jako ,,kolekcjoner korzyści" reklamuje Kasę Stefczyka (wideo)

Kasa Stefczyka rozpoczęła promocję „Kolekcjoner korzyści" obejmującą szereg bezpłatnych usług. Towarzyszy temu kampania reklamowa - przygotowana przez firmy Apella, Ursa i Lightcraft - z udziałem Ryszarda Rembiszewskiego, znanego przez wiele lat jako prowadzący „Studia Lotto". więcej

 
Finał ,,You Can Dance" i ,,Fakty" najdroższe dla reklamodawców w TVN

W ogłoszonym właśnie cenniku reklamowym TVN na czerwiec br. najwięcej kosztują spoty przy finałowym odcinku programu „You Can Dance" oraz przy niedzielnych wydaniach „Faktów". Średnie stawki są zbliżone do tych sprzed roku. więcej

 
Harleyowcy na hulajnogach reklamują Decathlon (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej sieci sklepów Decathlon utrzymana w formacie kreatywnym „The Cathlons". Akcję przygotowały agencja interaktywna K2 i dom mediowy Lowe Media. więcej

 
Sklep odzieżowy promuje Coca-Colę w Warszawie

Na placu przed centrum handlowym Arkadia w Warszawie stanął Coca-Cola Store, w którym można kupić koszulki, czapki, torby oraz gadżety. Event zorganizowała agencja Pankreator w związku z setnym jubileuszem słynnej butelki napoju. więcej

 
Agresja i wpadki Bronisława Komorowskiego w spocie Andrzeja Dudy (wideo)

Nowy spot wyborczy Andrzeja Dudy prezentuje ostre, agresywne wypowiedzi Bronisława Komorowskiego oraz jego wpadki z okresu kampanii skontrastowane z wyważonymi deklaracjami Dudy nawołującymi do wspólnoty w społeczeństwie. więcej

 
Ministerstwo Zdrowia szuka agencji do promowania transplantologii

Resort zdrowia planuje dwuletnie działania, które będą promować transplantologię w wybranych regionach Polski. Przeznaczy na akcję 600 tys. zł. więcej

 
Viacom chce pomóc reklamodawcom tworzyć akcje niestandardowe

Viacom International Media Networks (VIMN), nadawca m.in. MTV, Nickelodeon, Comedy Central i Channel5 tworzy grupę, która ma pomóc reklamodawcom tworzyć niestandardowe, kontentowe i społecznościowe kampanie. więcej

 
Procter & Gamble przenosi obsługę Venus i Brauna do agencji Grey

Procter & Gamble konsoliduje obsługę reklamową wszystkich swoich marek z segmentu produktów do golenia w jednej agencji. Odtąd reklamą Venus i Braun zajmie się agencja Grey. więcej

 
Trwa przetarg na kampanię o przemocy seksualnej wobec kobiet

Centrum Usług Wspólnych planuje jeszcze w tym roku przeprowadzić kampanię dotyczącą niedopuszczalności przemocy seksualnej wobec kobiet. Działania będą realizowane w radiu i w internecie. więcej

 
Maria Łukasik i Sebastian Sitowski w Isobar Polska

Maria Łukasik i Sebastian Sitowski dołączyli do zespołu obsługi klienta w pionie social mediowym agencji reklamowej Isobar Polska (należącej do Dentsu Aegis Network Polska). Łukasik przeszła z agencji Fenomem, a Sitowski - ze SMAC. więcej

 
FedEx zamiast Western Union sponsorem głównym Ligi Europy

Firma kurierska FedEx podpisała trzyletnią umowę z UEFA, w ramach której będzie sponsorem głównym piłkarskiej Ligi Europy. Poprzednio tę rolę pełnił Western Union. więcej

 
Softbox Group wypromuje hotele Sofitel

Agencja Softbox Group rozpoczęła współpracę z siecią hoteli Sofitel. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Absolut: Prague Volkswagen New Vento TDI: So much with so little. Hasbro Play Doh: Toy Box Convivencia Sin Violencia: Don't text & Drive Visa: When you travel with cash...
 
Prasa  
 
Sławomir Jastrzębowski ma poprowadzić debatę Duda-Komorowski zorganizowaną przez Kukiza

Sztab Bronisława Komorowskiego zwrócił się wczoraj o przekazanie warunków debaty prezydenckiej, którą chce zorganizować Paweł Kukiz. Jeśli do spotkania kandydatów dojdzie to moderatorem będzie redaktor naczelny „Super Expressu" Sławomir Jastrzębowski. Wstępnie wydarzenie zaplanowano na piątek - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Spada sprzedaż czołowych tygodników. ,,Tele Tydzień" liderem (top 58)

W lutym 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień". Czołówkę zestawienia zdominowały jednak pisma z segmentu yellow. Top 58 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Katarzyna Sobańska-Helman za Igę Rembiszewską dyrektorem książek w Burdzie

Katarzyna Sobańska-Helman objęła stanowisko dyrektora działu książek i kolekcji na Polskę i Czechy w Grupie Burda International. Zastąpiła Igę Rembiszewską, która odchodzi ze spółki. więcej

 
Bartosz Hojka (prezes Agory): Prasa będzie notować spadki, ale coraz mniejsze

Wydatki na reklamę w pierwszym kwartale br. wyniosły blisko 1,7 mld zł, po 3,5-proc. wzroście rok do roku – wynika z szacunków Agory. To pozwala prognozować ok. 2-4-proc. wzrost rynku w tym roku. Reklamodawcy zwiększyli nakłady na promocję we wszystkich segmentach rynku z wyjątkiem prasy. W kolejnych miesiącach skala spadków w czasopismach i dziennikach ma być jednak coraz mniejsza. więcej

 
,,Financial Times" zaczyna rozliczać reklamy za czas oglądania przez internautów

Dziennik „Financial Times" wprowadził do oferty nowy sposób mierzenia efektywności i rozliczania reklam - cost per hour (CPH). Liczy się w nim nie tylko kliknięcie w reklamę, ale także czas jej oglądania. więcej

 
,,Newsweek Psychologia Extra" od poniedziałku w sprzedaży

Wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska w poniedziałek 18 maja br. wprowadziło na rynek wydanie specjalne „Newsweeka" pod tytułem „Newsweek Extra Psychologia". To odpowiedź na rosnące zainteresowanie czytelników tematyką z obszaru psychologii i życia społecznego. więcej

 
Jedynki  
 
 
Tygodnik Powszechny - 2015-05-20 Polityka - 2015-05-20 Takie jest życie - 2015-05-19 Rewia - 2015-05-19 Burda - 2015-05-19
 
Internet  
 
Organizacje chroniące dzieci: pornografia w YouTube Kids (wideo)

Aplikacja YouTube Kids reklamowana jako bezpieczna dla małych dzieci prezentuje filmy i programy zawierające treści nieodpowiednie dla najmłodszych - alarmują organizacje konsumenckie w USA. - Staramy się uczynić YouTube Kids maksymalnie przyjaznym dla dzieci, traktujemy poważnie wszystkie sygnały - zapewnia Google. więcej

 
Deezer z 20 tys. podcastów i audycji radiowych

Muzyczny serwis streamingowy Deezer zapowiedział dodanie do swojej oferty 20 tys. podcastów i audycji radiowych. Szefowie platformy nie wykluczają udostępniania w przyszłości bezpośrednich transmisji audio z wydarzeń sportowych, takich jak mecze piłkarskiej ligi angielskiej. więcej

 
Ladnydom.pl - nowa platforma internetowa o remontach i ogrodach od Agory

Agora uruchomiła nowy serwis wnętrzarsko-budowlany Ladnydom.pl, który powstał z połączenia portali Czterykaty.pl, Bryla.pl, Domiwnetrze.pl, Domosfera.pl i E-ogrody.pl. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
3/4 Polaków regularnie grilluje, kiełbasa najpopularniejsza

74% Polaków regularnie grilluje. Najczęściej grillujemy kiełbasę, a jako dodatki do dań z rusztu wybieramy pieczywo i piwo. Nie boimy się czosnku, który ponad połowa z nas wskazuje jako ulubiony smak grillowych dań - wynika z badania TNS Polska. więcej

 
Public Relations  
 
,,Po blefach z debaty internet działa na niekorzyść Komorowskiego, Duda z rezerwami haków"
 
Technologie  
 
15-calowy MacBook Pro i 27-calowy iMac z Retiną 5K od Apple
 
Carl Icahn: Apple powinno rozpocząć produkcję telewizorów
 
Quad Titan MSP5006 - nowy smartfon Manty za 399 zł
 
Samsung sprzedał 10 mln sztuk Galaxy S6 i S6 Edge
 
Office na smartfony z Androidem dostępny dla testerów
 
Plus: nowe oferty internetu Ja+ LTE i Ja+ Internet na Kartę
 
HiMedia Q5 Quad - nowy mini PC od C4i za 599 zł
 
SmartDom w Plusie i Cyfrowym Polsacie z sześcioma łączonymi usługami
 
Comedy Central uruchamia aplikację mobilną z odcinkami ,,South Park"
 
Gospodarka  
 
UOKiK: brak paragonu nie ogranicza prawa do reklamacji
 
Aviva przejmuje Expandera od Innova Capital
 
Mateusz Szczurek: PKB wzrośnie o 3,5 proc., ale deflacja zagraża gospodarce
 
Polskie społeczeństwo wśród najszybciej starzejących się w Europie
 
Przemysł kosmiczny może napędzić całą polską gospodarkę
 
 
Blog  
 
Wybory w cieniu WIELKIEGO BRATA - Wanda Konarzewska
 
Wielki Hamulcowy - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
APEL... - Andrzej Bober
 
Open-trash - oddadzą ludziom śmieci - Ada Kiryluk
 
Ranczo, czyli Wójt Komorowski i praw(n)iczek Duda. - Ewaryst Fedorowicz
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

(....)

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl

 
open

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz