19 listopada 2009

Domność(5)

czwartek, 19 listopada 2009

Domność(5)

 
..gdzie..?
..ach Blaise Pascal; obecnie są różne odpowiedzi na to pytanie, a zasadniczo dwie takie same.
..tamtą sprawę rozumiem lepiej, niż to co widzę wokół; lecz Co-Partner delikatnie ponagla;
.."nie tutaj, nie teraz.."
..ale choć to chcę zanotować; wtedy młodzież akademicka na Bielanach w Toruniu, była radosna;
..tutaj w ogromnym holu budynku, widziałem nie tylko fotogramy z Kosmosu; studenci byli smutni, jacyś znużeni,,
..a jeden młodzian schodził po schodach, schodził i wyglądał jak z innego świata; nie było słychać gwaru, ani jakichś . .śmiechów;..jak cienie!
..także dwaj studenci, którzy opiekowali się eksponatami przed ogromnym monitorem kompa z animacją przyszłej wyprawy
..na Księżyc - jakoś nie wyglądali zachwyceni tą perspektywą!
..potem z Kimś rozmawiałem tam;
"..co oni tacy smutni..i jakby wygłodzeni..?" - pytam
"..bo są głodni..i z czego mają się cieszyć?" - usłyszałem.
..staliśmy przed oszklonymi drzwiami do eleganckiego lokalu; całkiem pustego..
..dowiedziałem się, że obiad kosztuje 10 zl.
..wystawa NASA ma trwać do 30 listopada; postanowiłem obejrzeć ją spokojnie ze dwa razy, albo i trzy.
..w różnych porach dnia.
Posted by Picasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz