11 listopada 2009

Dowód(5)

 
Faktycznie; "trawnik przydalby się do kompletu..
W sumie jestem bardzo zadowolony, że się ruszyłem; jeśli tylko można to trzeba się ruszać, choćby dla zdrowia..
..a przy tym coś zjeść, bo Turysta czynny choć to święto; 11 Listopada..
..NIEPODLEGLOSCI..
..i już mam lepszy nastrój mimo, że siąpi.
Postanowiłem zająć taką pozycje w autobusie, żeby robić ujęcia; czyli tyłem do kierunku jazdy..ale dyskretnie, za taką przesłoną w tym autobusie..jakby deską.
..ze względu na deszcz, dysponowałem Nikonem dyskretnym..; warunki okropne do ujęć..
..chciałem zobaczyć potem capstrzyk pod Stacją PKP i musztrę na Placu Artystów; ale to dopiero po 18..
..jednak nie było wyboru, trzeba było już..bo Turysta czynny tylko do 16. -
..i gdy tak wędrowałem, nie wiedziałem, jak precyzyjnie byłem prowadzony przez Co-Partnera;
..i o co chodziło naprawdę; ani o posiłek, ani o capstrzyk pod Stacją PKP; miałem kolejny dowód..
Posted by Picasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz