20 maja 2013

Tylko dziś: 10 maja 2013 - piątek (10)

POST ROBOCZY

                                                             

"Adieu, Adieu!"- GŁÓWNA

                                                                       

                                          5719

                                       
                   
                                          5721        


                                          5723
                                         Grupa frapowała mnie: chyba "nietutejsi" - czekali.
                                         Tylko "na co..na kogo?" -
                                          To było dobre pytanie.
                                          FAKT
                                          .


                                          5726                                                                21:11
Najprościej byłoby zaczekać i zobaczyć "co jest tutaj grane".
Albo po prostu zapytać ...? Nie mogłem się zdecydować,
co wybrać...czekałem więc i prawie zapomniałem Antykwariat..
                                       
                                         5727                                                                 21:14
Tylko Salonu Zwierzeń było szkoda...jeszcze tam nie byłem przecież.
FAKT
                                     


                                                       5729                                      21:17
Grupa młodzieży - może z Ameryki..? - interesowała nie tylko mnie...
Tymczasem nastąpiła dyslokacja kamery - którą dotąd filmowano...
ZEGAR (!)
(ten aspekt najbardziej mnie ujął)
FAKT
                                                   

                                                       5731
Ruszyłem się wreszcie; jakby dla ujęć Katedry-
stanąłem obok i ...ależ tak! - Tubylcy...
                                                     

                                                       5733
...przyjechali z Łodzi i kręcili film dyplomowy (!)
Zegar był atrybutem bardziej niż rekwizytem..
Nakręcili trochę minut - jak idzie..- i wstawią
scenki z Głównej.. - wyjaśnił uprzejmie
Pan Profesor...(....)
Fajnie...może mnie nagrali?
                                                   
                                                       5734                                      21:18
Jednak chyba nie: przecież bym poczuł!
Miałem nawet poprosić o zgodę na parę
ujęć - lecz nie zdecydowałem się;
warunki były za trudne...dla Co-Partnera.
FAKT
                                                     


                                                       5737
Pomachałem z daleka; powodzenia!
Zbliżyłem się (jakby) do Antykwariatu..
                                                     
                                                       5738                                     21:19
Spokojnie...- chodziło tylko o ujęcie tej pięknej Grupy -  z daleka...
                                                     
                                                       5739                                    21:20
Już wędruję na Rynek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz