28 września 2015

Foto City: 27 września 2015 :

O`K;

28 wrzesien 2015 — Total Lunar Eclipse — Kielce






POST ROBOCZY

Moje obserwacje Księżyca skończyłem
znacznie przed północą, ale już był inny.

                                           1903                                                      21;23
                                         1904                                                            21;24
                                          1905                                                            23;14
                                         1906                                                               23:15
Brak sprzętu - i senność mnie ogarnęła nagle.
Mam respekt do Księżyca wielki - od dzieciństwa.
..
Potem potoczne obserwacje potwierdzały
ten lęk: oczywiście najgorzej znosiłem pełnię.
..
Niestety, ale sypiam w takim miejscu...
..
Trochę żartobliwie, ale nie tak całkiem
- boję się lunatyzmu.
Pamiętny film z Fernandelem kiedyś w młodości..

- Jest oczywisty wpływ Księżyca  na Oceany
- więc dlaczego nie miałby mieć wpływ na ludzi.etc.
..
Wydaje się, że właśnie pojawienie się Księżyca
- miało ogromny wpływ - niezależnie od tego,
czy wyrwał się z Ziemi, czy został przechwycony.

W każdym razie - nie było to przypadkowe.

Miałem dziwne sny tej nocy.

Dziś wieczorem - wspominam - także Fernandela (!)
Cała plejada - nie do wiary.

Wielkie dzięki dla YouTube!




https://youtu.be/ubnMZYmhYaA








Copyright © 2015 by Pascal Alter Kielce.  All rights reserved.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz