19 marca 2012

Tylko dziś;19 marca

Rozglądam się na tej niezwykłej budowie.
(..)
Jest to ciekawe; tu były pola, tam łąka, tam strumyk..
..tu kopce z ziemniakami i więzniowie,
..tam mieszkał Adam S.,obok zrobili Mostostal..potem.
Teraz wędruję sobie jak wtedy, gdy akurat wracałem ze szkoły.
Problem - wiem jak to wyglądało.
..
Gdy dziecko wędruje ze szkoły..
Czuję to - obok tuż..Tamtego-ja.
(prowadził)
Więc problem polega na tym,
że go rozumiem, lecz nie mogę pomóc.
..
Czas.
17:24







..
..
..
17:23







..
..
..
17:22











Znów jestem na budowie Żelaznej.
Patrzę z respektem,na to co robią.
"Węzeł Żytnia" - szczególnie ciekawy.
Estakada..w Kielcach.
Akurat tam było kiedyś mokradło,
i ciągle płynął strumyk.
Fakt.
17:20-17:21










Coraz piękniej.
Podziwiam - jak tędy idę - zawsze.
Budyneczek dawnej Szkoły Podstawowej Nr 3 -
(którą kiedyś ukończyłem - mimo, że..chodziłem w pół na pół)
jak dzielnie się broni .
Od czego to zależy?
Od wielu czynników; ludzie też, ale coś jeszcze.
Kiedyś chcieli rozbierać(!)
(Szkoły nie ma tam już (jakieś)40 lat tutaj.
Co ciekawe; budynek (jako taki )ma się coraz lepiej,
a Szkołę Podstawową Nr 3 - już zlikwidowali.
Nie pomógł nawet patron; ks.St.Konarski; to nie działa w K.
Ostatnio byłem w środku 30 lat temu; była tam część TP - po wydzieleniu z Poczty.
Wspomnienia i tamte obrazy.
Jednak żal - że nie było cyfrówki.
17:19














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz