24 czerwca 2015

Fwd: Rosną wpływy reklamowe pirackich serwisów / Cannes Lions: brąz dla FCB Warsaw

HOT!


RESPEKT!


---------- Forwarded message ----------
From: Wirtualnemedia.pl <mail@wirtualnemedia.pl>
Date: Wed, Jun 24, 2015 at 6:41 AM
Subject: Rosną wpływy reklamowe pirackich serwisów / Cannes Lions: brąz dla FCB Warsaw
To: pascal.alter@gmail.com


  Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 24 Czerwca 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Zarząd Polskiego Radia bez zmian. Andrzej Siezieniewski dalej prezesem

Prezes Polskiego Radia Andrzej Siezieniewski będzie pełnił swoją funkcję przez kolejne cztery lata tak jak pozostali członkowie zarządu: Jolanta Wiśniewska i Henryk Cichecki. Wybór rady nadzorczej PR musi jeszcze zatwierdzić KRRiT. więcej

 
Polski rynek reklamowy w górę o 2,4 proc, za dwa lata internet mobilny globalnie wyprzedzi dzienniki drukowane

Wartość netto wydatków reklamowych w Polsce wzrośnie w br. o 2,4 proc., do 6,703 mld zł. Globalnie wzrost w br. wyniesie 4,7 proc., a w kolejnych latach - 4,2 proc., 5 proc. i 4,3 proc. Najbardziej umocni się pozycja reklamowa internetu mobilnego, a zmaleje prasy drukowanej - prognozuje ZenithOptimedia Group. więcej

 
Cannes Lions: brąz dla FCB Warsaw za ,,Paczki wdzięczności", Havas Worldwide Warsaw z nominacją

Na festiwalu Cannes Lions agencja FCB Warsaw otrzymała Brązowego Lwa w kategorii Media za kampanię „Paczki wdzięczności" kawy Prima Finezja. Agencja Havas Worldwide Warsaw jest nominowana w kategorii Radio za spot promujący Citroen Connect Box. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

RTB House poszukuje Customer Service Specialist

TVN poszukuje osoby na stanowiskoProduct Manager

IDMnet poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Grupa Onet.pl SA poszukuje osoby na stanowisko
B2B Coordinator

Agencja PR Pan Pikto poszukuje osoby na stanowisko
Pani/Pan od sprzedaży

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Senior Agency Sales Executive

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Advertisement Product Manager

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Senior Team Coordinator / Marketing Program Senior Specialist

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Marketing Program Specialist

Fenomem poszukuje osoby na stanowisko
Moderator serwisów społecznościowych

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Starszy/Specjalista ds. Sprzedaży

dodaj własne   więcej ogłoszeń
 
   
 
Rosną wpływy reklamowe pirackich serwisów VoD, IAB chce uświadomić to marketerom

Pirackie serwisy oferujące filmy i seriale są wśród Polaków coraz popularniejsze, a ponad połowa ich właścicieli czerpie większość swoich zarobków z reklam. IAB Polska chce odciąć piratów od tego źródła wpływów za pomocą akcji „Reklamuj świadomie". - Nasza akcja niczego nie zakazuje. Nastawiona jest natomiast na to, by zachęcać firmy do reklamowania się w legalnych źródłach - podkreśla prezes IAB. więcej

 
Więcej muzyki i publicystyki latem w Trójce

W letniej ramówce radiowej Trójki znajdą się programy „Ja tu gram", „Mój skarbie" i „Trójka w obrazach wielkich mistrzów". Podczas wakacji na antenie rozgłośni będzie też więcej muzyki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Polscy marketingowcy z Cannes Lions 2015: kreatywność z technologią i rozrywką

Cannes Lions to inspiracje z najwyższej półki. Miejsce, w którym choć na chwilę można zapomnieć o czysto biznesowym i finansowym kontekście komunikacji. Kampanie i pomysły tu nagradzane okazują się bardzo proste - o swoich wrażeniach z festiwalu Cannes Lions opowiadają dla Wirtualnemedia.pl Małgorzata Węgierek, Izabela Albrychiewicz, Jan Cieślar, Renata Wasiak i Alicja Cybulska. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Viva Polska z muzyką przez całą dobę. Znikają programy rozrywkowe

Kanał Viva Polska od lipca br. przez dwa wakacyjne miesiące na antenie emitować będzie tylko teledyski. Z ramówki stacji znikną wszystkie programy rozrywkowe - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Ranczo" na czele seriali cotygodniowych, ,,Strażacy" w czołówce (raport)

W wiosennej ramówce wśród cotygodniowych polskich seriali największą popularnością cieszyły się emitowane od lat produkcje TVP, a pierwsze miejsce należało do „Rancza". W czołówce znalazła się tylko jedna nowość - „Strażacy". więcej

Google Trends pokazuje wyniki w czasie rzeczywistym także z Polski
Festiwale muzyczne nie są już oknem na świat. "Kicz i festyniarstwo" (opinie o Opolu i Sopocie)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Tomasz Terlikowski z zakazem wypowiedzi o Annie Grodzkiej. ,,Wyrok nieuzasadniony"

Sąd Apelacyjny w Warszawie podtrzymał wyrok warszawskiego sądu okręgowego sprzed roku, zakazujący Tomaszowi Terlikowskiemu podważania płci żeńskiej posłanki Anny Grodzkiej. - Wyrok jest kneblowaniem debaty publicznej. Moje wypowiedzi padły w kontekście kampanii wyborczej, w której jej partia ostro krytykowała osoby wierzące i kościół katolicki - tłumaczy Wirtualnemedia.pl naczelny TV Republika. więcej

 
,,Teleexpress Extra" zyskał 350 tys. widzów. TVP Info dystansuje konkurencję

Wiosną br. „Teleexpress Extra" gromadził 950 tys. widzów, o 348 tys. więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVP Info w czasie jego emisji wygrywa walkę o widza z innymi stacjami newsowymi. więcej

 
UPC wygrało przed Trybunałem Konstytucyjnym. Poszło o Prawa autorskie

Trybunał Konstytucyjny uznał we wtorek, że regulacja wyznaczająca wysokość rekompensaty za naruszenie autorskich praw majątkowych jest niekonstytucyjna. Podzielił tym zdanie sieci UPC Polska, która złożyła skargę na ten przepis. więcej

 
Trzy premiery jesienią w Teatrze Telewizji TVP1

TVP1 jesienią br. w ramach pasma Teatru Telewizji pokaże trzy premierowe spektakle, w tym „Rybkę canero" Juliusza Machulskiego oraz „Damy i huzary" w reżyserii Krystyny Jandy. Premierowe przedstawienia będzie można też zobaczyć w Studiu Teatralnym Dwójki. więcej

 
TVP Polonia latem pokaże premierowe wydania magazynów. Wraca program ,,Polonia 24"

W sezonie wakacyjnym TVP Polonia będzie pokazywać wydania specjalne magazynów „Halo Polonia", „Kulturalni.pl" i „Polacy tu i tam", a także seriale i Teatr Telewizji. Po rocznej przerwie na antenę polonijnego kanału wraca program „Polonia 24". więcej

 
 
Radio  
 
Zarząd Polskiego Radia bez zmian. Andrzej Siezieniewski dalej prezesem

Prezes Polskiego Radia Andrzej Siezieniewski będzie pełnił swoją funkcję przez kolejne cztery lata tak jak pozostali członkowie zarządu: Jolanta Wiśniewska i Henryk Cichecki. Wybór rady nadzorczej PR musi jeszcze zatwierdzić KRRiT. więcej

 
Więcej muzyki i publicystyki latem w Trójce

W letniej ramówce radiowej Trójki znajdą się programy „Ja tu gram", „Mój skarbie" i „Trójka w obrazach wielkich mistrzów". Podczas wakacji na antenie rozgłośni będzie też więcej muzyki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Latem radiowa Jedynka postawi na ,,Lato z Radiem"

- Letnia ramówka Jedynki będzie skoncentrowana wokół „Lata z Radiem" i jego trasy koncertowej - mówi Wirtualnemedia.pl Kamil Dąbrowa, dyrektor radiowej Jedynki. Na antenie rozgłośni będzie mniej pozycji publicystycznych czy kulturalnych. więcej

 
Eska nowym liderem w Łodzi. VOX FM z dużym wzrostem

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od grudnia 2014 roku do maja 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Łodzi w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Polski rynek reklamowy w górę o 2,4 proc, za dwa lata internet mobilny globalnie wyprzedzi dzienniki drukowane

Wartość netto wydatków reklamowych w Polsce wzrośnie w br. o 2,4 proc., do 6,703 mld zł. Globalnie wzrost w br. wyniesie 4,7 proc., a w kolejnych latach - 4,2 proc., 5 proc. i 4,3 proc. Najbardziej umocni się pozycja reklamowa internetu mobilnego, a zmaleje prasy drukowanej - prognozuje ZenithOptimedia Group. więcej

 
Cannes Lions: brąz dla FCB Warsaw za ,,Paczki wdzięczności", Havas Worldwide Warsaw z nominacją

Na festiwalu Cannes Lions agencja FCB Warsaw otrzymała Brązowego Lwa w kategorii Media za kampanię „Paczki wdzięczności" kawy Prima Finezja. Agencja Havas Worldwide Warsaw jest nominowana w kategorii Radio za spot promujący Citroen Connect Box. więcej

 
Polscy marketingowcy z Cannes Lions 2015: kreatywność z technologią i rozrywką

Cannes Lions to inspiracje z najwyższej półki. Miejsce, w którym choć na chwilę można zapomnieć o czysto biznesowym i finansowym kontekście komunikacji. Kampanie i pomysły tu nagradzane okazują się bardzo proste - o swoich wrażeniach z festiwalu Cannes Lions opowiadają dla Wirtualnemedia.pl Małgorzata Węgierek, Izabela Albrychiewicz, Jan Cieślar, Renata Wasiak i Alicja Cybulska. więcej

 
Rynek reklamowy lekko w górę. Mniejsze wydatki w telewizji, gazetach i na outdoorze

Po pięciu miesiącach br. tradycyjne media zarobiły cennikowo na reklamach 3 proc. więcej niż przed rokiem. Wzrosły przychody radia, magazynów, kin i indooru, spadły - telewizji, gazet i outdooru. więcej

 
,,Snapchat to interesująca nowinka, ale z niską efektywnością marketingową"

Snapchat na pewno nie zagwarantuje marce wysokiego ROI, a marka w komunikacji patrzy przez pryzmat efektywności biznesowej - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Wojciech Kapelusz, online marketing manager w PPG Deco (marki Dekoral, Domalux, Drewnochron). więcej

 
Wojciech Jagielski z ,,najcięższym wyzwaniem" reklamuje Ambi Pur (wideo)

Dziennikarz i prezenter Wojciech Jagielski został ambasadorem reklamowym marki odświeżaczy powietrza Ambi Pur (produkowanych przez Procter & Gamble Polska). W kampanii z jego udziałem produkt jest poddawany „najcięższym wyzwaniom". więcej

 
Grzyb, Świąd i Upław w damskiej szatni w reklamie Lactovaginalu (wideo)

Firma Biomed rozpoczęła kampanię reklamową probiotyku ginekologicznego Lactovaginal. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencja Eura7 i Imperia Film. więcej

 
W Cannes Lions wygrywają kampanie motywujące do zrobienia czegoś wyjątkowego (komentarz)

Cannes to najprawdopodobniej największe nieformalne targi pracy dla kreatywnych oraz okazja do szeroko pojętego networkingu. To przegląd inspiracji. Idei, historii i działań, które motywują do dalszej większej pracy nad swoimi pomysłami i kampaniami, a kanneński lew jest reklamowym „certyfikatem zajebistości" - festiwal Cannes Lions opisuje Maciej Kozina z agencji 180heartbears + Jung v. Matt. więcej

 
,,Sam wiesz, co dobre" - kobiece wybory w reklamie Prince Polo (wideo)

Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa wafelków Prince Polo (z portfolio Mondelez Polska) prowadzona pod hasłem „Sam wiesz, co dobre". Akcję przygotowały i realizują firmy VML Poland, Better Film, Rio de Post, Carat i RC2. więcej

 
BBDO Warszawa przygotowała dla 3M reklamy na rynek turecki (wideo)

Agencja BBDO Warszawa przygotowała kampanię promującą na rynku tureckim jeden z nowych produktów firmy 3M - półmaskę filtrującą 3M Aura 9300+. To początek obsługi 3M przez agencję. więcej

 
Agnieszka Zubrzycka: z DDB & Tribal do Saatchi & Saatchi Poland

Agnieszka Zubrzycka dołączyła do działu obsługi klienta w agencji reklamowej Saatchi & Saatchi Poland. Wcześniej pracowała m.in. w DDB & Tribal i DFF. więcej

 
Przetarg na rządową kampanię o równości kobiet i mężczyzn

Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej planuje kilkutygodniową ogólnopolską kampanię projektu „Równość kobiet i mężczyzn w procesach podejmowania decyzji ekonomicznych - narzędziem zmiany społecznej". Resort szuka agencji, która ją przygotuje i zrealizuje. więcej

 
,,Daily Mail", WPP i Snapchat uruchamiają wspólnie agencję content marketingową

Dziennik „Daily Mail", koncern marketingowy WPP i aplikacja Snapchat postanowiły otworzyć wspólnie agencję o nazwie Truffle Pig zajmującą się content marketingiem. Szefem nowej firmy będzie Alexander Jutkowitz z Group SJR. więcej

 
,,Smakuj chwilę" - reklama nowej wody smakowej Kropla (wideo)

Coca-Cola Poland Services wprowadziła do sprzedaży nową smakową wodę mineralną - Kropla. Towarzyszy temu kampania reklamowa pod hasłem „Kropla. Smakuj chwilę". więcej

 
Warka Radler w reklamach zaprasza na Run Zero (wideo)

Nowa kampania reklamowa bezalkoholowego wariantu piwa Warka Radler (produkowanego przez Grupę Żywiec) zaprasza na sponsorowaną przez tę markę imprezę biegową Run Zero. Reklamy zostały przygotowane przez firmy Just, Film Produkcja, Men at Work, Hypercrew, MediaVest i Roots PR. więcej

 
EWE reklamuje prąd i gaz dla firm

Firma EWE dostarczająca gaz i prąd ruszyła z kilkuetapową i pierwszą w historii ogólnopolską kampanią skierowaną do firm. Akcja, przygotowana przez agencję San Markos, obejmuje m.in. prasę, internet, BTL, outdoor i radio. więcej

 
Publicis Poland będzie promować Skanska Property Poland

Agencja reklamowa Publicis Poland rozpoczęła współpracę z firmą deweloperską Skanska Property Poland w zakresie obsługi marketingowej jej wybranych projektów korporacyjnych i inwestycyjnych. więcej

 
Aneta Zabiegała w dziale new business Netizens

Dom produkcyjny Netizens Digital Innovations House poszerzył dział new business o nowe stanowisko. Do zespołu w połowie czerwca dołączyła Aneta Zabiegała, która do tej pory pełniła w firmie funkcję senior account managera. więcej

 
Patrycja Rogacz: z Business&Culture do Contented by They.pl

Patrycja Rogacz zaczęła pracę jako content marketing & PR specialist w zespole Contented wydzielonym z agencji content marketingowej They.pl. Wcześniej pracowała m.in. w Agorze, Fundacji Ari Ari oraz Business&Culture. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Martin Stankiewicz nietypowo przetestował Ambi Pur The Walking Dead 6 Audi: Light Oral Fresh: Keeps your gums healthy.
 
Prasa  
 
,,Tele Tydzień" i ,,Przyjaciółka" liderami czytelnictwa (dane tygodników i dwutygodników)

Liderem czytelnictwa tygodników w Polsce jest „Tele Tydzień", z kolei wśród dwutygodników na czele znajduje się „Przyjaciółka" - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Jedynki  
 
 
Dziennik Wschodni - 2015-06-24 Polityka - 2015-06-24 Tygodnik Powszechny - 2015-06-24 Najlepsze ciasta - 2015-06-24 Rewia - 2015-06-23
 
Internet  
 
Rosną wpływy reklamowe pirackich serwisów VoD, IAB chce uświadomić to marketerom

Pirackie serwisy oferujące filmy i seriale są wśród Polaków coraz popularniejsze, a ponad połowa ich właścicieli czerpie większość swoich zarobków z reklam. IAB Polska chce odciąć piratów od tego źródła wpływów za pomocą akcji „Reklamuj świadomie". - Nasza akcja niczego nie zakazuje. Nastawiona jest natomiast na to, by zachęcać firmy do reklamowania się w legalnych źródłach - podkreśla prezes IAB. więcej

 
,,Snapchat to interesująca nowinka, ale z niską efektywnością marketingową"

Snapchat na pewno nie zagwarantuje marce wysokiego ROI, a marka w komunikacji patrzy przez pryzmat efektywności biznesowej - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Wojciech Kapelusz, online marketing manager w PPG Deco (marki Dekoral, Domalux, Drewnochron). więcej

 
Google odpowiada na Apple Music, udostępnia Google Play Music za darmo

Koncern Google uruchomił w Stanach Zjednoczonych darmową usługę dostępu do serwisu Google Play Music. Użytkownicy nie mogą jednak wybierać konkretnych utworów z biblioteki nagrań, muszą też oglądać reklamy zamieszczane w serwisie. więcej

 
Na YouTube ruszył Newswire z amatorskimi newsami wideo

Newswire to nowy kanał uruchomiony przez YouTube'a, który ma służyć do zamieszczania materiałów wideo nakręconych przez reporterów amatorów. YouTube zapowiada także udostępnienie strony z materiałami szkoleniowymi dla dziennikarzy. więcej

 
Fotograf do Taylor Swift: nie jesteś lepsza od Apple

Fotograf Jason Sheldon w odpowiedzi na list otwarty Taylor Swift skierowany do Apple opublikował własny list do piosenkarki. Zarzuca jej nieetyczne metody postępowania z fotoreporterami. więcej

 
,,Daily Mail", WPP i Snapchat uruchamiają wspólnie agencję content marketingową

Dziennik „Daily Mail", koncern marketingowy WPP i aplikacja Snapchat postanowiły otworzyć wspólnie agencję o nazwie Truffle Pig zajmującą się content marketingiem. Szefem nowej firmy będzie Alexander Jutkowitz z Group SJR. więcej

 
Public Relations  
 
Patrycja Rogacz: z Business&Culture do Contented by They.pl
 
Technologie  
 
Zegarek od Google będzie mierzyć funkcje życiowe pacjentów
 
P6 Qmax - nowy smartfon Allview Mobile za 899 zł (wideo)
 
Paweł Szymański odwołany, Bogusława Matuszewska pokieruje Netią
 
Cinkciarz.pl w wersji na zegarki z Android Wear
 
Gospodarka  
 
Zmodernizowane 200 zł od lutego 2016 r., 500 zł najwcześniej w 2017 r. (wideo)
 
Paweł Szymański odwołany, Bogusława Matuszewska pokieruje Netią
 
Nie widać końca kryzysu w polskiej służbie zdrowia. Okres urzędowania Arłukowicza to czas stracony
 
Kultura/Rozrywka  
 
Trzy premiery jesienią w Teatrze Telewizji TVP1
 
Fotograf do Taylor Swift: nie jesteś lepsza od Apple
 
24 września premiera serialu "Heroes Reborn"
 
Zmiany w piątym sezonie serialu "Hell On Wheels" (wideo)
 
Koniec serialu "Hannibal"
 
24 czerwca 2016 roku premiera filmu "Dzień niepodległości: Odrodzenie"
 
"Jurassic World" zarobił już miliard dolarów
 
Serial ,,Czarno to widzę" od 1 lipca w FOX Comedy
 
Blog  
 
Będą kolejne taśmy Sikorskiego! - Ewaryst Fedorowicz
 
Na wzburzonym morzu - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Zagadki Kukiza - Krzysztof Czabański
 
Zakaz pieprzenia dla bizonów - czyli urzędniczy absurd roku - Zbigniew Brzeziński
 
Embargo - ks. Artur Stopka
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

(....)

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl

 
open

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz