27 grudnia 2014

Fwd: Pascal, Twój Dziennik eGospodarka.pl z dn. 27.12.14


---------- Forwarded message ----------
From: eGospodarka.pl <newsletter@egospodarka.pl>
Date: 2014-12-27 12:25 GMT+01:00
Subject: Pascal, Twój Dziennik eGospodarka.pl z dn. 27.12.14
To: pascal.alter@gmail.com


Dziennik eGospodarka.pl

 
R
E
K
L
A
M
A
 

TEMAT DNIA

Reklamy produktów dla dzieci w 2014 roku warte 170 mln zł
W 2014 roku na medialną promocję produktów dla dzieci reklamodawcy w Polsce przeznaczyli jak dotąd ok. 170 mln zł. To nadal więcej, niż wynoszą na przykład wydatki na emisję reklam wszystkich firm z branży energetycznej bądź sportowej, lecz nastroje reklamodawców w sektorze wyraźnie osłabły.



Dzisiaj jest: Sobota, 27 grudnia 2014

Aktualności


W prosty sposób możesz mieć najświeższe newsy na Twojej stronie. Sprawdź szczegóły na:

www.news.eGospodarka.pl


Przetargi


Nie musisz codziennie poświęcać czasu na szukanie interesujących Cię ofert przetargów.
Oszczędź swój czas i skorzystaj z naszej bezpłatnej usługi:

DARMOWE/POWIADOMIENIA



Umowy, dokumenty, formularze




Praca



Nie musisz codziennie poświęcać czasu na szukanie interesujących Cię ofert pracy.
Oszczędź swój czas i skorzystaj z naszej bezpłatnej usługi:

DARMOWE/POWIADOMIENIA



Twoje narzędzia





7 DNI W KRAJU
Komentarz gospodarczy

Polska: wydarzenia tygodnia 51/2014
Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie ogłosiła nowy skład indeksu RESPECT. W skład 8. edycji indeksu weszły 24 spółki, w tym trzy nowe: Lubelski Węgiel Bogdanka, Energa i RAWLPLUG. Indeks, którego celem jest promowanie spółek społecznie odpowiedzialnych, działa już pięć lat. Do indeksu aspirować mogą spółki o najwyższej płynności. Nowy skład indeksu będzie obowiązywał od 22 grudnia 2014 r.





NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Czego potrzebuje pokolenie #hashtag?
Generacja Y biegle korzysta z najnowszych zdobyczy technologicznych, stawiając tym samym coraz to nowsze wyzwania firmom trudniącym się dostarczaniem kontentu cyfrowego. To jeden z głównych wniosków płynących ze zrealizowanego przez Bain & Company badania ?Pokolenie #hashtag: Nowa fala kontentu pokolenia internetu?.


Analiza danych doceniona. Biznes widzi korzyści
Czy analiza danych może przynosić firmie korzyści? Zdecydowanie tak - z tym stwierdzeniem zgadza się aż 95 procent firm przebadanych na potrzeby raportu firmy doradczej KPMG. A czemu może ona służyć? Przedsiębiorcy utrzymują, że chcą ją wykorzystywać do jeszcze lepszego zarządzania ryzykiem i wydajnością. Okazuje się również, że badanych przedsiębiorców cechuje duża świadomość zagrożeń i wyzwań, jakie stawiają przed nimi narzędzia służące analizowaniu danych.


Reklamy produktów dla dzieci w 2014 roku warte 170 mln zł
W 2014 roku na medialną promocję produktów dla dzieci reklamodawcy w Polsce przeznaczyli jak dotąd ok. 170 mln zł. To nadal więcej, niż wynoszą na przykład wydatki na emisję reklam wszystkich firm z branży energetycznej bądź sportowej, lecz nastroje reklamodawców w sektorze wyraźnie osłabły.




EDUKACJA

» POLECAMY KONFERENCJE

2015-04-23 : Kongres Profesjonalistów Public Relations 2015
Organizator : Kongres Public Relations
2015-04-23 : Zarządzanie Ryzykiem IT i Bezpieczeństwo Informacji
Organizator : Business 2day Group
2015-02-18 : Smart City Forum
Organizator : MM Conferences S.A.
2015-02-17 : Invest with Emirates 2015
Organizator : Golden Point GP sp. z o. o.
2015-01-15 : V Kongres Podatków i Rachunkowości KPMG
Organizator : KPMG w Polsce
2015-01-12 : Podatki 2015
Organizator : Bonnier Business (Polska) sp. z o.o.

» POLECAMY SZKOLENIA

2015-03-05 : Jak napisać wygrywającą aplikację w programie HORIZON 2020
Organizator : PNO Consultants Sp. z o.o.




Wszystkie prawa zastrzeżone.
Copyright (c) Kasat Sp. z o.o.

Szanujemy Twoją prywatność. Ten list dostałeś ponieważ samodzielnie zapisałeś się na listę subskrypcyjną. 

(...)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz