05 czerwca 2010

Biblioteka i..(40)

 
..sam jestem zdziwiony; ale to fakt;
..tutaj zmieniło się; lecz jest to samo;
..tylko inaczej - w takiej minucie mówię "mamo"
..tydzień potem i dzień tylko nadążam; dziś byłem na Kadzielni;
..cały dzień wędrowałem, ale osią był wieczór; miałem dostęp zapewniony do tv;
..Oliver Twist w tej wersji jakiej nie widziałem; Nachbarin..
..powędrowałem do Tesco, żeby kupić kasetę; chciałem to nagrać; i na Kadzielni;
..wpadłem w identyczną pętlę; wróciłem za pózno..film trwał już z kwadrans, okazało się, że kotek porozłączał przewody od magnetowidu; nic się nie dało zrobić, aby nie przeszkadzać; teraz powędrowałem do Sieci, aby się pocieszyć - ponieważ dzień był piękny słoneczny i pełen zdarzeń, spotkań; nawet w WDK w Sali Kominkowej..
..z Panem Markiem Jurkiem..kandydatem..lecz punktem wyjścia jest tamta minuta na ławce;
..tutaj wyraznie czuję Co-Partnera; jakby mnie uspokajał; ale nie zabraniał;
..oto co zaistniało; abym pokazał ujęcia..każde..(!)
..i faktycznie dziś, cztery osoby, najwyrazniej i po prostu, uprzejmie jak najbardziej - prosiły,..żebym zrobił ujęcia..i dwukrotnie, albo trzykrotnie - upewniałem się; ale do Sieci..(!)
.."..proszę bardzo." -.powiedział Pan Jan..z DPS..i dał mi karteluszek z imieniem nazwiskiem..- jakiż dzielny Oldi..dziarski taki.!
.."..ależ oczywiście - jak najbardziej..jestem rowerzystą.." powiedział Pan Witold..
....także Pan Marek Jurek - ex-Marszałek - "zechciał się uśmiechnąć.."
..a czwartego przypadku nie wymienię - bo dotyczy dziewczyny..i trzeba być ostrożnym..
..
..co jest tutaj najciekawsze dla mnie na tej ławce na skwerku koło Jedności;
..,że boję się notować wprost; "TAMTO" mnie prosiło także..o ujęcia..
..i kiedyś obok na ławce, jakby nic..przysiądzie..
..".."..
..wiem
..

Posted by Picasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz