17 lutego 2015

Fwd: Tekst „Wprost” o Kamilu Durczoku wejdzie do historii dziennikarskiej hańby / Rekordowo słabe wyniki Radia ZET i Jedynki

RESPEKT !



---------- Forwarded message ----------
From: Wirtualnemedia.pl <mail@wirtualnemedia.pl>
Date: Tue, Feb 17, 2015 at 7:03 AM
Subject: Tekst „Wprost" o Kamilu Durczoku wejdzie do historii dziennikarskiej hańby / Rekordowo słabe wyniki Radia ZET i Jedynki
To: pascal.alter@gmail.com


  Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 17 Lutego 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Tekst ,,Wprost" o Kamilu Durczoku wejdzie do historii dziennikarskiej hańby (opinie)

Po nagonce na Kamila Durczoka warto przypomnieć sobie zasadę domniemania niewinności. Artykuł we „Wprost" wejdzie do historii polskiej dziennikarskiej hańby i wygląda jak zlecenie na szefa „Faktów" - tak poniedziałkową publikację tygodnika „Wprost" oceniają przedstawiciele mediów. więcej

 
Rekordowo słabe wyniki Radia ZET i Jedynki, RMF FM umacnia się na pozycji lidera

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od listopada 2014 roku do stycznia 2015 roku należała do RMF FM. Największym wzrostem pochwalić się mogło VOX FM, zaś najwięcej straciło Radio ZET, notując najgorszy wynik w historii badania - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Kontrowersje wokół Kamila Durczoka bez wpływu na sprzedaż TVN

Informacje o Kamilu Durczoku podane przez „Wprost" i powołanie przez zarząd TVN komisji ws. mobbingowania i molestowania nie będą mieć wpływu na warunki negocjowanej obecnie sprzedaży TVN - oceniają analitycy finansowi. więcej

Ogłoszenia o pracę   

Firma Medialna poszukuje Digital Planner

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Media Analyst with German

Media TV Plus poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista Sprzedaży Powierzchni Reklamowych

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager- branża finansowa

Kwanko poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager Poland

Wytwórnia Muzyczna MTJ poszukuje osoby na stanowisko  Product Manager

iProspect Polska poszukuje osoby na stanowisko
Junior SEM Specialist

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży Regionalnej

ZenithOptimedia poszukuje osoby na stanowisko
Senior Media Planner Buyer

ZenithOptimedia poszukuje osoby na stanowisko
Digital Media Planner Buyer

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Video Marketing Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
 
 
 
 
Kupowanie SMS-ów na Blog Roku szkodzi konkursowi, ale trudno o nową formułę (opinie blogerów)

Kontrowersje wokół wyłaniania finalistów Bloga Roku w drodze wysyłania SMS-ów mogą zaszkodzić wizerunkowi konkursu, trudno będzie jednak znaleźć dla niego alternatywę - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl blogerzy i eksperci social media. więcej

 
Reklamy w TVN tańsze o 8,6 proc. ,,Mali giganci" drożsi od ,,Faktów"

W cenniku reklamowym TVN na marzec br. średnia cena cennikowa jest niższa o 8,6 proc. w porównaniu z marcem ub.r. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy programach „Mali giganci", „Fakty" i „Kuchenne rewolucje". więcej

 
Sławomir Jastrzębowski: Tekst o Durczoku wygląda na zlecenie i cuchnie sądem kapturowym

Tekst we „Wprost" to nie jest żadne dziennikarstwo, to jest czyste obrzydlistwo. Wygląda na zlecenie na Kamila Durczoka realizowane prymitywną metodą „na chama" - ocenia Sławomir Jastrzębowski, redaktor naczelny Grupy Super Express. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Strony główne: WP.pl wyprzedziła Onet, Interia przed o2.pl i Gazeta.pl

W grudniu ub.r. strona główna WP.pl po raz pierwszy od wielu lat miała więcej użytkowników niż strona Onetu, przy czym zanotowała mniej odsłon i krótszy czas korzystania przez użytkowników. Strona główna Interii zdecydowanie wyprzedza witryny o2.pl i Gazeta.pl. więcej

Saleta, Dowbor, Moro, Kraśko i Felicjańska w ,,Celebrity Splash". Jankes i Łukasz Grass prowadzącymi

Polsat ujawnił obsadę programu „Celebrity Splash". W show w skokach do wody rywalizować będą 24 gwiazdy. Program, który poprowadzą Krzysztof „Jankes" Jankowski i Łukasz Grass, będzie nadawany w soboty od godz. 20.00. więcej

Wysyp nowości w wiosennej ramówce TVN
7,28 mld zł wydano na reklamę w Polsce w 2014 roku. Zyskują telewizja, internet i radio - tracą prasa, kino i OOH
 
   
 
 
Telewizja  
 
Kontrowersje wokół Kamila Durczoka bez wpływu na sprzedaż TVN

Informacje o Kamilu Durczoku podane przez „Wprost" i powołanie przez zarząd TVN komisji ws. mobbingowania i molestowania nie będą mieć wpływu na warunki negocjowanej obecnie sprzedaży TVN - oceniają analitycy finansowi. więcej

 
Reklamy w TVN tańsze o 8,6 proc. ,,Mali giganci" drożsi od ,,Faktów"

W cenniku reklamowym TVN na marzec br. średnia cena cennikowa jest niższa o 8,6 proc. w porównaniu z marcem ub.r. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy programach „Mali giganci", „Fakty" i „Kuchenne rewolucje". więcej

 
Polsat z prawami do Mistrzostw Europy w siatkówce w 2015 i 2017 roku

Telewizja Polsat pokaże Mistrzostwa Europy w siatkówce mężczyzn i kobiet, które odbędą się w 2015 i 2017 roku. Nadawca nabył do nich prawa telewizyjne, internetowe i na urządzenia mobilne. więcej

 
1,4 mln widzów ,,Rozmów w toku". TVN liderem w grupie komercyjnej

Pierwsze odcinki nowej serii talk-show Ewy Drzyzgi „Rozmowy w toku" obejrzało średnio 1,41 mln widzów, co dało TVN trzecie miejsce w grupie wszystkich widzów i pierwsze w grupie 16-49. W tym sezonie program zyskał nowe studio i oprawę graficzną. więcej

 
Rośnie liczba abonentów Vectry. Już pół miliona korzysta z internetu

Sieć kablowa Vectra w 2014 roku zanotowała wzrost swojej bazy o ponad 41 tys. abonentów. Liczba jej klientów korzystających z internetu przekroczyła już pół miliona. więcej

 
,,Ugotowani" gromadzą 1,2 mln widzów. TVN przegrywa z konkurencją

Nowa seria „Ugotowanych" po tygodniu emisji gromadzi średnio 1,19 mln widzów. To mniej niż jesienią. TVN w czasie emisji formatu przegrywa z konkurencją w rynku telewizyjnym, ale w grupie 16-49 pokonuje TVP1. więcej

 
Tomasz Machała: Nie widzę żadnego powodu, by Durczok za dwa tygodnie nie wrócił do prowadzenia ,,Faktów"

Osoby publiczne podlegają mniejszej ochronie niż osoby anonimowe. Zainteresowanie Kamilem Durczokiem i każdą inną gwiazdą telewizyjną wydaje mi się więc zrozumiałe. Nawet jednak osoby bardzo publiczne mają święte prawo do prywatności - ocenia Tomasz Machała, dyrektor zarządzający Grupy naTemat. więcej

 
Polsat News walczy o widzów. Zmiany w paśmie dziennym i w ,,To jest dzień"

Kanał Polsat News od poniedziałku 16 lutego br. wprowadził zmiany w paśmie dziennym i popołudniowym, wydłużając m.in. blok „To jest dzień". Modyfikacja ramówki ma na celu poprawę wyników oglądalności stacji. więcej

 
TVP1 i Polsat liderami. Udany tydzień TVP Info, TVN24 i Polsatu News

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Statyści bohaterami serialu ,,Odezwiemy się..." w TTV

Telewizja TTV wiosną br. pokaże nowy serial dokumentalny „Odezwiemy się…", który odpowiadać będzie o statystach walczących o rolę w filmie, serialu czy reklamie. więcej

 
,,Przypadki Cezarego P." w TV Puls powalczą z ,,Wiadomościami"

W niedzielę 8 marca br. kanał TV Puls rozpocznie emisję pierwszego w swojej historii autorskiego serialu komediowego „Przypadki Cezarego P.", w którym główną rolę gra Cezary Pazura. Produkcja będzie nadawana w niedziele o 19.30. więcej

 
Kamil Durczok na urlopie. ,,Nie molestowałem. Bardzo chciałbym jeszcze poprowadzić Fakty"

- Nigdy nie molestowałem żadnej z podległych mi pracownic, żadnej kobiety - zadeklarował redaktor naczelny „Faktów" TVN Kamil Durczok, odnosząc się do plotek po publikacji „Wprost". Jednocześnie poinformował, że rozpoczął dwutygodniowy urlop, na czas pracy komisji do wyjaśnienia pogłosek o mobbingu i molestowaniu w TVN. więcej

 
TVP Regionalna wiosną postawi na nowe magazyny

W wiosennej ramówce TVP Regionalna znajdzie się kilka nowych pozycji, w tym magazyn o astronomii „Astronarium", program o prawie „Obrońcy" czy ogrodniczy magazyn „Ogród po polsku". więcej

 
UPC wprowadziło usługę transmisji danych Carrier Ethernet

Sieć UPC Polska poszerzyła ofertę biznesową o usługę transmisji danych nowej generacji o zasięgu europejskim pod nazwą Carrier Ethernet. więcej

 
 
Radio  
 
Rekordowo słabe wyniki Radia ZET i Jedynki, RMF FM umacnia się na pozycji lidera

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od listopada 2014 roku do stycznia 2015 roku należała do RMF FM. Największym wzrostem pochwalić się mogło VOX FM, zaś najwięcej straciło Radio ZET, notując najgorszy wynik w historii badania - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Eska z największym wzrostem wśród sieci radiowych, RMF MAXX wyprzedziło Radio Plus

Na pozycji lidera słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce w okresie od listopada 2014 roku do stycznia 2015 roku umocniła się Eska, która zanotowała największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciło Radio Plus - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Wojciech Mann prezentuje Nieprzeboje. Krok 2" od marca w sprzedaży

2 marca br. w sprzedaży pojawi się drugie wydanie serii płyt „Wojciech Mann prezentuje Nieprzeboje", zawierającej autorski wybór utworów rekomendowanych przez dziennikarza Programu III Polskiego Radia. więcej

 
Reklama  
 
Reklamy w TVN tańsze o 8,6 proc. ,,Mali giganci" drożsi od ,,Faktów"

W cenniku reklamowym TVN na marzec br. średnia cena cennikowa jest niższa o 8,6 proc. w porównaniu z marcem ub.r. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy programach „Mali giganci", „Fakty" i „Kuchenne rewolucje". więcej

 
Spoty Toyoty z Zientarskim stylizowane na program motoryzacyjny zgodne z Kodeksem Etyki Reklamy (wideo)

Działająca przy Radzie Reklamy Komisja Etyki Reklamy oddaliła skargi na spoty Toyoty z udziałem Włodzimierza Zientarskiego utrzymane w konwencji telewizyjnych programów o motoryzacji oraz podobne reklamy Lexusa. Uznała, że taka formuła nie nadużywa zaufania odbiorców. więcej

 
,,Forbes" eksperymentuje z reklamą natywną na okładce

Po raz pierwszy w historii magazyn „Forbes" umieścił na okładce reklamę. Ma ona niewielkie rozmiary i nawiązuje do materiałów redakcyjnych wewnątrz numeru. Stoi to jednak w sprzeczności z wytycznymi Amerykańskiego Stowarzyszenia Wydawców. więcej

 
Michael O'Leary: w 2015 r. Ryanair wyda na reklamy 30 mln euro

- W 2015 r. nasz budżet reklamowy wyniesie 30 mln euro, będziemy obecni z reklamami także w Polsce, a na pokładach naszych samolotów pojawi się w przyszłości dostęp do sieci Wi-Fi - zapowiada w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Michael O'Leary, dyrektor generalny linii lotniczych Ryanair. więcej

 
Marcin Kalkhoff na czele marketingu w sieci Medicover

Marcin Kalkhoff, partner w BrandDoctor, rozpoczął współpracę z prywatną siecią opieki medycznej Medicover. Odpowiada tam m.in. za strategię marki. więcej

 
,,Rodzinka.pl" na górskich feriach reklamuje Super Smart Plan i Orange Open (wideo)

W reklamach Orange z bohaterami serialu „Rodzinka.pl" rozgrywających się na feriach zimowych spędzanych w górach promowane są taryfy Super Smart Plan i Orange Open. Akcję przygotowały firmy Publicis Poland, Film Produkcja, Chimney, Post Meridian i Initiative Warszawa. więcej

 
Piotr Ślusarski na czele zespołu telewizyjnego w K2 Media

Należący do Grupy K2 dom mediowy K2 Media chce rozwijać kompetencje w zakresie planowania i zakupu kampanii reklamowych w telewizji. Do zespołu firmy dołączył Piotr Ślusarski, obejmując funkcję head of tv planning & buying. więcej

 
,,Zbliża to natury" w kampanii magaryny Naturima (wideo)

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa margaryny Naturima. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Naturima. Zbliża to natury", przygotowały firmy BrandPlace i Starcom. więcej

 
,,Szybszy od Neostrady" - Plus promuje swój internet domowy (wideo)

W telewizji, internecie, radiu i na outdoorze ruszyła kampania wspierająca aktualne promocje internetu domowego sieci Plus. Akcję przygotowały firmy Grey Group i Media Direction OMD. więcej

 
Śląskie szuka agencji do realizacji Industriady 2015

Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego szuka w przetargu agencji, która zajmie się organizacją i promocją Święta Szlaku Zabytków Techniki - Industriada 2015. W ub.r. za działania te odpowiadała firma Business Consulting. więcej

 
Change Integrated będzie reklamować kosmetyki Oceanic

Agencja reklamowa Change Integrated wygrała przetarg na obsługę marek z portfolio firmy Oceanic. więcej

 
Dentsu Aegis Network Polska z Amplifi koproducentem filmu ,,Król życia"

Holding reklamowy Dentsu Aegis Network Polska oraz Agora nawiązały współpracę przy produkcji filmu „Król życia" w reżyserii Jerzego Zielińskiego. W Dentsu odpowiada za to struktura Amplifi Polska. więcej

 
Next wraca do obsługi ,,Z Kujawskim pomagamy pszczołom"

Agencja Next (należca do Grupy Starcom MediaVest), przejmuje po rocznej przerwie obsługę kreatywną akcji społecznej „Z Kujawskim pomagamy pszczołom" organizowanej w tym roku po raz piąty przez firmę ZT Kruszwica. Przez ostatni rok kampanię realizowała agencja Isobar Polska. więcej

 
Menedżerowie z agencji Gong, Artconcept i i-System uruchomili studio Challenge

Na Śląsku powstało niezależne studio projektowe Challenge oferujące usługi w obszarze komunikacji wizualnej. więcej

 
Universal McCann z obsługą mediową Lenovo

Dom mediowy Universal McCann wygrał przetarg na obsługę Lenovo na polskim rynku. Dla nowego klienta pracuje od grudnia ub.r. więcej

 
Olga Abramchuk: z RTB House do Isobar Polska

Do zespołu Michała Szynala działającego w ramach sociel media business unitu agencji Isobar Polska dołączyła Olga Abramchuk. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Danonki znów w telewizji Ferie Rodzinki.pl w reklamie Orange Open Orbit: Gum with juicy Subway: Eat fresh Nike: Air max
 
Prasa  
 
Tekst ,,Wprost" o Kamilu Durczoku wejdzie do historii dziennikarskiej hańby (opinie)

Po nagonce na Kamila Durczoka warto przypomnieć sobie zasadę domniemania niewinności. Artykuł we „Wprost" wejdzie do historii polskiej dziennikarskiej hańby i wygląda jak zlecenie na szefa „Faktów" - tak poniedziałkową publikację tygodnika „Wprost" oceniają przedstawiciele mediów. więcej

 
Sławomir Jastrzębowski: Tekst o Durczoku wygląda na zlecenie i cuchnie sądem kapturowym

Tekst we „Wprost" to nie jest żadne dziennikarstwo, to jest czyste obrzydlistwo. Wygląda na zlecenie na Kamila Durczoka realizowane prymitywną metodą „na chama" - ocenia Sławomir Jastrzębowski, redaktor naczelny Grupy Super Express. więcej

 
,,Forbes" eksperymentuje z reklamą natywną na okładce

Po raz pierwszy w historii magazyn „Forbes" umieścił na okładce reklamę. Ma ona niewielkie rozmiary i nawiązuje do materiałów redakcyjnych wewnątrz numeru. Stoi to jednak w sprzeczności z wytycznymi Amerykańskiego Stowarzyszenia Wydawców. więcej

 
Bogusław Chrabota: Zaglądanie Fibakom i Durczokom w bieliznę sytuuje ,,Wprost" bliżej tabloidów niż prasy opiniotwórczej

Jestem najdalszy od wystawiania ocen moralnych, choć trudno mi się kłócić z tezą, że pewne publiczne role wymagają szczególnych kwalifikacji. Czy do tych ról należy zaliczyć rolę szefa newsów w stacji komercyjnej i prezentera informacyjnego? Tu mam wątpliwości - ocenia Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej". więcej

 
Dane sprzedaży pism motoryzacyjnych. ,,Motor" i ,,Auto Świat" tracą czytelników

W listopadzie 2014 roku w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwsze miejsce zajął „Motor". Natomiast wśród miesięczników pozycja lidera należała do magazynu „Auto-Moto". więcej

 
Jan Piński doniósł do CBA na sędzię za list gończy. ,,Świadomie złamała prawo"

Redaktor naczelny „Uważam Rze" Jan Piński wysłał do Centralnego Biura Antykorupcyjnego zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez sędzię, która w ostatni piątek wystawiła list gończy i nakaz aresztowania dziennikarza. więcej

 
Wojciech Czuchnowski: Zamiast publikacji o molestowaniu dostaliśmy relację z grzebania w majtkach Durczoka

Publikację „Wprost" o Kamilu Durczoku należy czytać razem z fotostory z mieszkania, które miał odwiedzić i dopiero wtedy można w całością ją interpretować. Dostaliśmy relację redaktora naczelnego „Wprost" i szefa działu śledczego z tego jak grzebią w majtkach Kamila Durczoka - ocenia Wojciech Czuchnowski, dziennikarz „Gazety Wyborczej". więcej

 
Ewa Kozłowska: z Bauera na dyrektor ds. komercyjnych Gremi Business Communication

Ewa Kozłowska, do niedawna dyrektor biura reklamy Wydawnictwa Bauer, objęła stanowisko dyrektor ds. komercyjnych w Gremi Business Communication, wydawcy „Rzeczpospolitej" i „Parkietu". więcej

 
,,Wprost" z ,,ciemną stroną Kamila Durczoka" wyciekł wcześniej, dziennikarze podzieleni

Wersja cyfrowa nowego wydania tygodnika „Wprost" z artykułem opisującym „ciemną stronę Kamila Durczoka" w niedzielę wieczorem krótko była dostępna w AppStore, więc niektórzy dziennikarze zdążyli przeczytać tekst. Część skrytykowała jego tabloidowy charakter, inni go bronią. więcej

 
Bogusław Kaczmarek wiceprezesem Polskapresse Oddział Prasa Bałtycka

Bogusław Kaczmarek objął funkcję wiceprezesa zarządu Polskapresse Oddział Prasa Bałtycka. Dotychczas był dyrektorem kreatywnym „Polski Dziennika Bałtyckiego". więcej

 
Jedynki  
 
 
Dziennik Wschodni - 2015-02-17 Kuchnia - 2015-02-16 Aktywna Mama - 2015-02-16 Advertising Age - 2015-02-16 The New Yorker - 2015-02-16
 
Internet  
 
Kupowanie SMS-ów na Blog Roku szkodzi konkursowi, ale trudno o nową formułę (opinie blogerów)

Kontrowersje wokół wyłaniania finalistów Bloga Roku w drodze wysyłania SMS-ów mogą zaszkodzić wizerunkowi konkursu, trudno będzie jednak znaleźć dla niego alternatywę - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl blogerzy i eksperci social media. więcej

 
Gang cyberprzestępców ukradł miliard dolarów ze 100 instytucji finansowych na świecie

W ciągu dwóch lat międzynarodowy gang o nazwie Carbanak włamał się do systemów ponad 100 instytucji bankowych i wyprowadził z nich ok. miliarda dolarów. - Według naszych informacji do tej pory mogło zostać zaatakowanych do 9 podmiotów finansowych w Polsce - mówi serwisowi Wirtualnemedia.pl Piotr Kupczyk z Kaspersky Lab Polska. więcej

 
Anna Oziębło dyrektorem ds. badania Megapanel w Gemiusie

Do zespołu firmy Gemius dołączyła Anna Oziębło, która objęła stanowisko dyrektora ds. badania Megapanel PBI/Gemius.   Do obowiązków należy realizacja i rozwój badania internetu prowadzonego przez firmę Gemius we współpracy ze spółką Polskie Badania Internetu. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Małgorzata Wołejko: z Gemiusa do Spicy Mobile

Małgorzata Wołejko dołączyła do agencji Spicy Mobile, obejmując w niej funkcję mobile audience measurement directora. Wcześniej pracowała w firmach Gemius i TNS. więcej

 
Anna Oziębło dyrektorem ds. badania Megapanel w Gemiusie

Do zespołu firmy Gemius dołączyła Anna Oziębło, która objęła stanowisko dyrektora ds. badania Megapanel PBI/Gemius.   Do obowiązków należy realizacja i rozwój badania internetu prowadzonego przez firmę Gemius we współpracy ze spółką Polskie Badania Internetu. więcej

 
Public Relations  
 
ComPress z Polskim Stowarzyszeniem Wykonawców Nawierzchni Asfaltowych
 
Technologie  
 
Grace X3 - nowy smartfon od Prestigio za 449 zł
 
Quantum 450 LTE - nowy smartfon od Goclever za 499 zł
 
LG Watch Urbane - nowy smartwatch od LG
 
MF65M - nowy router 3G od ZTE w Orange
 
Panasonic: nowy Toughbook CF-54 od 6950 zł (wideo)
 
,,Szybszy od Neostrady" - Plus promuje swój internet domowy (wideo)
 
Telefon będzie zastępował plastikową kartę
 
Gospodarka  
 
Kontrowersje wokół Kamila Durczoka bez wpływu na sprzedaż TVN
 
Telefon będzie zastępował plastikową kartę
 
Kultura/Rozrywka  
 
Fisz i Emade wystąpią na Open'er Festival 2015
 
"Pięćdziesiąt twarzy Greya" zarobiło już 240 milionów dolarów
 
Nowy zwiastun "House of Cards 3". Francis i Claire Underwood pozują do zdjęć
 
Incubus wydaje album "Trust Fall"
 
Blog  
 
Ciemna strona księdza z Piecek - Mirosław Usidus
 
Komunikat Agencji APA: Michał Boni głodny solidarnie! - Ewaryst Fedorowicz
 
Czy marketing musi być innowacyjny? - Grzegorz Skuza
 
MIASTO 44 kontra HISZPANKA - Piotr Barełkowski
 
Pięknie K...wa Pięknie - Bartosz Konopka
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

(....)

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl

 
open

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz