13 lutego 2015

Fwd: Wysyp nowości w wiosennej ramówce TVN / Plus i Wojak najpopularniejszymi sponsorami sportu

RESPEKT !


---------- Forwarded message ----------
From: Wirtualnemedia.pl <mail@wirtualnemedia.pl>
Date: Fri, Feb 13, 2015 at 8:03 AM
Subject: Wysyp nowości w wiosennej ramówce TVN / Plus i Wojak najpopularniejszymi sponsorami sportu
To: pascal.alter@gmail.com


  Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 13 Lutego 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Wysyp nowości w wiosennej ramówce TVN

Seriale „Nie rób scen" i „Mąż czy nie mąż", widowisko „Mali giganci" oraz reality-show „Piekielny hotel" i „Żony Hollywood" to najważniejsze nowości wiosennej ramówki TVN. Na antenę po latach powrócą też programy „Mamy Cię!" i „You Can Dance". więcej

 
TVP2 najbardziej rzetelna, TVN - z najbogatszą ofertą, a Polsat najbardziej rozrywkowy

TVP2 uznawana jest za najbardziej rzetelną i będącą blisko zwykłych ludzi stację, TVN ma najbogatszą ofertę programową, ale też najbardziej goni za sensacją, a Polsat jest najmocniej stawia na rozrywkę - tak główne stacje oceniają ich widzowie w badaniu TNS Polska. więcej

 
Laur World Press Photo dla zdjęcia gejów słusznym politycznie odetchnięciem od wojen i katastrof (opinie)

Zdjęciem roku tegorocznej edycji World Press Photo została fotografia pokazująca parę gejów z Sankt Petersburga. W polskim środowisku fotograficznym opinie na temat tego werdyktu są podzielone. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Screen Network poszukuje Graphic Designer

Gremi Business-Specjalista ds. Sprzedaży Online

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager- branża finansowa

Kwanko poszukuje Account Manager Poland

Wytwórnia Muzyczna MTJ poszukuje osoby na stanowisko Product Manager

iProspect Polska poszukuje osoby na stanowisko
Junior SEM Specialist

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży Regionalnej

ZenithOptimedia poszukuje osoby na stanowisko
Senior Media Planner Buyer

ZenithOptimedia poszukuje osoby na stanowisko
Digital Media Planner Buyer

Redakcja ,,Rozmów w Toku" poszukuje osoby na stanowisko Dokumentalista

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Video Marketing Manager

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Junior Technical Sales Engineer

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Publisher Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
 
 
 
 
Będzie dużo więcej autopromocji w telewizji i radiu? TVP: dla nas to korzystne

Według projektu nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji znikną limity trwania klipów autopromocyjnych emitowanych przez nadawców. - Dla nadawcy publicznego korzystne, ponieważ zwiększa możliwość informowania odbiorców o naszej ofercie - komentuje rzecznik Telewizji Polskiej. więcej

 
TVP2 wprowadza nowe pasmo popularnonaukowe. Na początek cykl ,,Newton"

W piątek 13 lutego br. rozpocznie emisję nowego dokumentalnego cyklu „Newton" austriackiej stacji ORF. Program będzie nadawany w ramach nowego popołudniowego pasma, które zastąpi „Reportera Polskiego". Na razie nie wiadomo, czy powróci on wiosną do ramówki - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Edward Miszczak o domysłach po tekście ,,Wprost": ,,To insynuacje. Jeśli poznamy fakty, będziemy działać"

- Gdybyśmy znali fakty, na pewno podjęlibyśmy działania. Dopóki ich nie znamy, nie będziemy się zajmować insynuacjami - mówi Edward Miszczak, członek zarządu TVN, o domysłach po tekście „Wprost" o molestowaniu w jednej z telewizji. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
7,28 mld zł wydano na reklamę w Polsce w 2014 roku. Zyskują telewizja, internet i radio - tracą prasa, kino i OOH

W 2014 roku wydatki reklamowe w Polsce wzrosły o 2,7 proc. i wyniosły 7,28 mld zł. Jak prognozuje Starlink, kontynuacji trendu wzrostowego można spodziewać się także w tym roku. Dynamika wzrostu rynku reklamowego może wynieść 2,7-3,3 proc. więcej

Grupa TVN uruchamia TVN Ventures. Będzie wspierać startupy

Inwestowanie w innowacyjne, młode firmy z perspektywami na rynkowy sukces - to główne założenie projektu o nazwie TVN Ventures uruchomionego przez Grupę TVN. - Stawiamy na dwa modele biznesowe: zasoby mediowe w zamian za udziały w firmie oraz zasoby mediowe w zamian za udziały w zyskach - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Christian Anting, dyrektor ds. strategii TVN. więcej

Najpopularniejsze serwisy tematyczne w grudniu 2014 roku
TVN Fabuła nowym kanałem TVN. Jest zgoda KRRiT
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Wysyp nowości w wiosennej ramówce TVN

Seriale „Nie rób scen" i „Mąż czy nie mąż", widowisko „Mali giganci" oraz reality-show „Piekielny hotel" i „Żony Hollywood" to najważniejsze nowości wiosennej ramówki TVN. Na antenę po latach powrócą też programy „Mamy Cię!" i „You Can Dance". więcej

 
TVP2 najbardziej rzetelna, TVN - z najbogatszą ofertą, a Polsat najbardziej rozrywkowy

TVP2 uznawana jest za najbardziej rzetelną i będącą blisko zwykłych ludzi stację, TVN ma najbogatszą ofertę programową, ale też najbardziej goni za sensacją, a Polsat jest najmocniej stawia na rozrywkę - tak główne stacje oceniają ich widzowie w badaniu TNS Polska. więcej

 
Będzie dużo więcej autopromocji w telewizji i radiu? TVP: dla nas to korzystne

Według projektu nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji znikną limity trwania klipów autopromocyjnych emitowanych przez nadawców. - Dla nadawcy publicznego korzystne, ponieważ zwiększa możliwość informowania odbiorców o naszej ofercie - komentuje rzecznik Telewizji Polskiej. więcej

 
TVP2 wprowadza nowe pasmo popularnonaukowe. Na początek cykl ,,Newton"

W piątek 13 lutego br. rozpocznie emisję nowego dokumentalnego cyklu „Newton" austriackiej stacji ORF. Program będzie nadawany w ramach nowego popołudniowego pasma, które zastąpi „Reportera Polskiego". Na razie nie wiadomo, czy powróci on wiosną do ramówki - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Edward Miszczak o domysłach po tekście ,,Wprost": ,,To insynuacje. Jeśli poznamy fakty, będziemy działać"

- Gdybyśmy znali fakty, na pewno podjęlibyśmy działania. Dopóki ich nie znamy, nie będziemy się zajmować insynuacjami - mówi Edward Miszczak, członek zarządu TVN, o domysłach po tekście „Wprost" o molestowaniu w jednej z telewizji. więcej

 
,,Mali giganci" w sobotnie wieczory w TVN. ,,Program o dzieciach dla rodziców"

W sobotę 7 marca br. TVN rozpocznie emisję nowego talent-show „Mali giganci", w którym uzdolnione dzieci będą konkurowały ze sobą w sześciu drużynach pod opieką gwiazd. Występy ocenią Agnieszka Chylińska, Katarzyna Bujakiewicz i Kuba Wojewódzki. więcej

 
TVP Historia na czele kanałów dokumentalnych. Fokus TV wyprzedził Discovery Channel

W styczniu br. na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów dokumentalnych awansowała TVP Historia. Na drugiej lokacie znalazł się Fokus TV, który zepchnął oczko niżej stację Discovery Channel. Mocno zyskał zaś Discovery Turbo Xtra. więcej

 
Astra testuje obraz Ultra HD z satelity

Nadawca satelitarny Astra uruchomił demonstracyjny kanał, który ma prezentować jakość obrazu UHD. - Chcemy pokazać naszym partnerom i odbiorcom co oznacza dla nich obraz w wysokiej jakości - tłumaczą przedstawiciele firmy. więcej

 
TVN uruchomi kanały TVN Active i TVN Fabuła. Chce zwiększyć przychody z reklam produktów związanych ze zdrowiem, urodą i aktywnym stylem życia

TVN po dobrych wynikach za ubiegły rok zapowiada wiosenną ofensywę. Stacja pracuje nad uruchomieniem co najmniej dwóch nowych kanałów skierowanych do konkretnych grup widzów: wykształconych kobiet oraz aktywnej młodzieży - zapowiada Markus Tellenbach, prezes TVN SA. więcej

 
Sony Pictures właścicielem kanałów Viasat na Węgrzech

Firma Sony Pictures Television Networks zakończyła negocjacje w sprawie zakupu węgierskich kanałów Viasat3 i Viasat6 od grupy MTG (Modern Times Group). więcej

 
,,Mali Giganci", ,,Mamy Cię!", ,,You Can Dance" i nowe seriale w reklamach TVN

W wiosennej kampanii reklamowej stacja TVN postawi na promocję dwóch nowych seriali oraz widowisk rozrywkowych z prime-time. Działania obejmą internet, prasę oraz outdoor. więcej

 
"The Walking Dead 5" z pirackim rekordem

Serial "The Walking Dead" ciągle należy do grona najbardziej rozchwytywanych produkcji telewizyjnych - także wśród piratów. więcej

 
 
Radio  
 
Będzie dużo więcej autopromocji w telewizji i radiu? TVP: dla nas to korzystne

Według projektu nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji znikną limity trwania klipów autopromocyjnych emitowanych przez nadawców. - Dla nadawcy publicznego korzystne, ponieważ zwiększa możliwość informowania odbiorców o naszej ofercie - komentuje rzecznik Telewizji Polskiej. więcej

 
Perfect, Sejm i Śnieżka reklamują cyfrowe Polskie Radio (wideo)

Polskie Radio rozpoczęło kolejną kampanię, w której promuje cyfryzację radia. Działania obejmujące telewizję, internet, radio i prasę przygotowały agencja Isobar i dom mediowy Carat (Dentsu Aegis Network Polska). więcej

 
Reklama  
 
Bielizna z hejterskich komentarzy w kampanii Fundacji Dzieci Niczyje przeciw sekstingowi

Fundacja Dzieci Niczyje we współpracy z agencją reklamową Publicis Poland rozpoczęła kampanię przestrzegającą młodzież przez udostępnianiem swoich roznegliżowanych zdjęć w internecie. więcej

 
10,4 mln zł zapłaci Tauron za sponsoring krakowskiej Areny

Spółka Tauron Polska Energia, która została sponsorem tytularnym nowej hali widowiskowo-sportowej Kraków Arena, zapłaci miastu z tego tytułu 10,4 mln zł netto. więcej

 
Mikołaj Machowczyk na czele działu strategii technologicznej w K2

Agencja interaktywna K2 utworzyła dział strategii technologicznej łączący kompetencje IT i biznesowe. Jego szefem został Mikołaj Machowczyk, od ponad trzech lat związany z Grupą K2. więcej

 
Ashton Kutcher dojąc kozę reklamuje tablety Lenovo Yoga 2 (wideo)

Startuje polska odsłona kampanii reklamowej tabletów Lenovo Yoga 2 i Yoga 2 Pro z udziałem aktora Ashtona Kutchera. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy DLKW Lowe, ChocolAd i Universal McCann. więcej

 
,,Live In Levi's" - muzycy reklamują jeansy Levi's 501 CT (wideo)

W kolejnej kampanii reklamowej pod hasłem „Live In Levi's" promowana jest nowa wersja jeansów Levi's 501 CT. Akcję, której bohaterami są muzycy z całego świata, na polskim rynku realizują firmy Media Direction OMD i Aliganza Fashion Agency. więcej

 
Warszawski ZTM będzie promować jazdę rowerem

Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie planuje kampanię, w której będzie promować rower jako środek transportu po stolicy. więcej

 
Ewa Wolska-Rzewuska: z Isobar Polska do Dentsu Aegis Network Polska

Ewa Wolska-Rzewuska objęła funkcję business development directora w Dentsu Aegis Network Polska. Poprzednio pracowała w należącej do tej grupy agencji reklamowej Isobar Polska. więcej

 
Pompidou będzie reklamować Leroy Merlin

Agencja Pompidou rozpoczyna współpracę z siecią marketów budowlanych Leroy Merlin. Po wygranym przetargu zajmie się jej obsługą kreatywną i produkcyjną. więcej

 
ABC sprzedała cały czas reklamowy przy gali Oskarów 2015

Telewizja ABC znalazła nabywców na cały czas antenowy przeznaczony na reklamy podczas tegorocznej transmisji rozdania Oskarów. Wśród reklamodawców są American Express, Coca-Cola, Comcast, McDonald's, Netflix i Samsung. więcej

 
Mel Edwards na czele agencji Wunderman w regionie EMEA

Mel Edwards pełniąca funkcję chief executive w agencji reklamowej Wunderman w Londynie objęła stanowisko schief executive tej agencji w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). Na nowym stanowisku zastąpiła Stephane Faggianelli. więcej

 
Chris Hirst na czele agencji Havas w Europie

Chris Hirst, dotychczasowy chief executive agencji Grey London, objął stanowisko chief executive w Havas Creative Group w Wielkiej Brytanii i Europie. więcej

 
,,Wystarczy pasztet" w kampanii Profi

Na Górnym Śląsku zaczęła się kampania reklamowa pasztetu Profi. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Wystarczy pasztet", producent realizuje wspólnie z firmami AMS i KiS Production. więcej

 
Łukasz Borak na nowym stanowisku w Peugeot i Citroen Polska

Łukasz Borak awansował i będzie pełnił nową funkcję w zespole marketingu importera samochodów Peugeot i Citroen Polska. więcej

 
eurobank sponsorem turnieju tenisistów Wrocław Open 2015

eurobank został sponsorem zawodowego turnieju tenisowego mężczyzn Wrocław Open 2015. Zawody z serii ATP Challenger Tour wracają do stolicy Dolnego Śląska po sześcioletniej przerwie. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Raid: Flight of the Bumblebee Coca Cola: Jean Paul Gaultier Adidas swimwear Heinz: Good iVIVU.com: Let yourself out
 
Prasa  
 
Laur World Press Photo dla zdjęcia gejów słusznym politycznie odetchnięciem od wojen i katastrof (opinie)

Zdjęciem roku tegorocznej edycji World Press Photo została fotografia pokazująca parę gejów z Sankt Petersburga. W polskim środowisku fotograficznym opinie na temat tego werdyktu są podzielone. więcej

 
Prognozy meczów Ekstraklasy na Twitterze dzięki ,,Przeglądowi Sportowemu"

Dziennik „Przegląd Sportowy" (Ringier Axel Springer Polska) przygotował dla swoich czytelników nową usługę, w ramach której będą oni mieli dostęp do prognoz meczów T-Mobile Ekstraklasy na Twitterze. więcej

 
,,Twoje Imperium" przed ,,Tygodnikiem Angora". ,,Tele Tydzień" najchętniej kupowany (top 62 tygodniki)

W listopadzie 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień". Czołówkę zestawienia zdominowały jednak pisma z segmentu yellow. Top 62 tygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Zdjęcie gejów w Rosji wygrało World Press Photo 2015, wśród nagrodzonych Polak

Fotografia Madsa Nissena przedstawiająca parę homoseksualistów z Petersburga otrzymała tytuł Zdjęcia Roku w tegorocznej edycji World Press Photo. Drugą nagrodę w kategorii projektów długoterminowych przyznano serii zdjęć Kacpra Kowalskiego. więcej

 
Jedynki  
 
 
Twój Styl - 2015-02-12 Trainer - 2015-02-12 In Style - Edycja Polska - 2015-02-12 Focus - 2015-02-12 Przewodnik Katolicki - 2015-02-12
 
Internet  
 
Prognozy meczów Ekstraklasy na Twitterze dzięki ,,Przeglądowi Sportowemu"

Dziennik „Przegląd Sportowy" (Ringier Axel Springer Polska) przygotował dla swoich czytelników nową usługę, w ramach której będą oni mieli dostęp do prognoz meczów T-Mobile Ekstraklasy na Twitterze. więcej

 
,,Tablet" każe użytkownikom płacić za komentarze 2 dol. dziennie

Internetowy serwis żydowskiego magazynu „Tablet" wprowadził opłaty za umieszczanie komentarzy pod artykułami. - Zamiast zamknięcia sekcji z komentarzami, jak robi wielu innych, chcemy spróbować innego sposobu - tłumaczy Alana Newhouse, redaktor naczelna „Tabletu". więcej

 
Trzeci sezon ,,House of Cards" pojawił się już na krótko w Netfliksie

Dziesięć odcinków nowego sezonu „House of Cards" w środę pojawiło się znienacka w serwisie Netflix. Po kilku minutach zostało jednak wycofane. Netflix potwierdza, że premiera nowej serii nastąpi 27 lutego. więcej

 
Coraz więcej jedzenia kupujemy przez internet. Do 2018 r. wartość rynku się podwoi

Około 500 mln zł warty jest już rynek internetowych zakupów spożywczych. Do 2018 r. jego wartość ma się podwoić. Coraz więcej takich zakupów jest dokonywanych za pomocą urządzeń mobilnych – w ciągu ubiegłego roku ten wskaźnik wzrósł ponad czterokrotnie. Polacy coraz częściej kupują przez internet także świeże produkty. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Plus i Wojak najpopularniejszymi sponsorami sportu, Małysz najbardziej znanym zawodnikiem

51 proc. Polaków przyznaje, że lepiej ocenia firmy zaangażowane w sponsoring niż te, które działań sponsoringowych nie prowadzą. Co trzeci badany deklaruje, że chętniej kupiłby produkt firmy będącej sponsorem niż takiej, która sponsorem nie jest. Dyscyplinami  sportu, w których sponsor jest najbardziej zauważalny są piłka nożna, siatkówka oraz skoki narciarskie. Najbardziej znanym polskim sportowcem pozostaje od lat Adam Małysz - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
Wieczorne wyjścia do restauracji coraz popularniejsze, szczególnie wśród młodych

Blisko połowa (44%) dorosłych mieszkańców dużych polskich miast co najmniej raz w miesiącu wybiera restaurację lub inny lokal gastronomiczny na spędzenie wieczoru i posiłek - wynika z badania Gfk Polonia. więcej

 
Public Relations  
 
Krystian Dudek prezesem PSPR, wiceprezesami Jurgiel-Żyła i Pomarański
 
Magdalena Szlaz i Piotr Żbikowski w Lighthouse Consultants
 
Clue PR dla PizzaPortal.pl
 
HealthThink wypromuje targi WIHE Hospital 2015
 
Technologie  
 
Rośnie sprzedaż telewizorów 4K w Europie, 200 tys. w 2014 r.
 
Ponad 4,5 mln urządzeń wearables na rynku w 2014 r., 720 tys. z Androidem
 
Wpływy Orange Polska w dół, zysk w górę - 15,6 mln klientów
 
TEL1703 Off Road Power - nowy telefon od Manty za 189 zł
 
W 2014 r. przybyło 227 tys. użytkowników nju mobile, 100 tys. wybrało abonament
 
Na walentynki Amazon oferuje płatne aplikacje mobilne za darmo
 
Carl Icahn wycenia wartość Apple na ponad bilion dolarów
 
Gospodarka  
 
Dobry okres dla polskiej gospodarki. Wzrost PKB może sięgnąć 4 proc.
 
Liniom lotniczym kończą się drogie kontrakty długoterminowe na paliwo, potanieją bilety lotnicze
 
Dochody uzyskane za granicą Polski powiększają dochód osiągnięty w kraju
 
Kultura/Rozrywka  
 
,,Spectre" - pierwszy materiał wideo z planu nowego Bonda
 
Django Django, Modest Mouse, Of Monsters and Men i Refused wystąpią na Open'er Festival 2015
 
Seawave Festival w Gdańsku. Gwiazdą Parov Stelar Band
 
"The Walking Dead 5" z pirackim rekordem
 
Illusion i Lipali zagrają na 21. Przystanku Woodstock
 
Blog  
 
O czym wie każdy ciul - Mirosław Usidus
 
Żegnaj CoffeeHeaven... Witaj Green Cafe Nero! - Janusz Kamieński
 
Komunikat Agencji APA: Prezydent Europy Donald Tusk wymiata! - Ewaryst Fedorowicz
 
Chiński czajnik - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Nie podstawiać nogi prezesowi PiS - Krzysztof Czabański
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

(...)

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl

 
open

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz