08 czerwca 2011

Wiosenne trendy




Mamy Trzy Piękności na scenie - ..
Pan Profesor omawia skecz jaki się odegra..
..
W tym momencie Co-Partner ujmował na kompakcie.
(zresztą sam początek - też)
..
Pro domo sua

Coś ważnego jest tutaj w tym spotkaniu. Wczoraj wróciłem pozno do Sieci - już w nocy.
Dziś jestem najwcześniej jak mogłem ; mam dostęp do drugiej karty.
Interesują mnie ujęcia z Canona lustrzanki - przecież tamte z samego początku też są fajne.
Czy się pospieszyłem?
Czy zacząć uzupełniać?
Inaczej; zastosuję bonus - chciałbym ocalić te ujęcia.
Dlaczego..?
Może widziałem uśmiech Mony Lizy..?
..a jednak coś w tym jest ;
..ach Blaise Pascal, te piękne dziewczyny spoglądały na mnie uważnie(!)
..nie na Co- Partnera - lecz na mnie samego-starego, którym jestem sam(!)
..nagle pojawił się ..Tamten-ja; który kiedyś-kiedyś; o słodki Ptaku Młodości - wróć(!)- zaklinam jakby nazajutrz, czyli jutro.
,,
Fakt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz