09 czerwca 2011

Wiosenne trendy @

 
Pan Profesor - troszkę dywagując odczytał fragmenty książki o filmie Rejs (..).
..
Przytoczył nawet (kąśliwą)uwagę Andrzeja Wajdy z tamtych czasów, że Rejs i owszem - ma parę scen z Gombrowicza - ale poza tym - niewiele.
..tego zdania Andrzej Wajda nie zmienił ..(niestety) - nawet po pijaku - gdy niedawno rozmawiali.
To dobrze świadczy o Mistrzu;" prawdziwa cnota, krytyk się nie boi" - zatem warto odnotować i tę okoliczność.
Niestety; nie bylem na dyskusji; powędrowałem do Biblioteki - aby wrócić w porę na projekcję Rejsu.
..gdy wróciłem projekcja już trwała - lecz niedługo.
..widziałem przed WDK Mistrza z Panem Kierownikiem ..
..popatrzałem na Pana Profesora z respektem - i serdecznie pozdrowiłem.
( w duchu)
..
(uzupełnić tekstowo)
Posted by Picasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz