17 października 2011

Tylko dziś; 17 pazdziernika, poniedziałek
















































W dawnym dworcu PKS - jak kiedyś, kiedyś - tyle ludzi!
Lecz nie są to zwykli pasażerowie; Przyjaciele ATD IV Świat - zorganizowali spotkanie
z okazji 17 pazdziernika - rocznicy deklaracji sprzeciwu wobec nędzy i wykluczenia.
Dawno tu nie byłem - widzę dużo zmian.
Zrobiło się jaśniej i jest czysto.
Widać rękę nowego właściciela dworca PKS - ale co z tą firmą?
Jeszcze jeżdżą - lecz już nie na swoim; w likwidacji.
..
Jednak tutaj są razem pomieszani; pasażerowie i przyjaciele ATD IV Świat.
Trzeba stwierdzić; jest to odbierane jako happening - z umiarkowanym zainteresowaniem.
..
Jest całe grono Przyjaciół ATD IV Świat z Panią
Terelizą B. i Panią Dyrektor Śl. - lecz jest też Pan Prezes (..) i dużo młodych ludzi.
Impreza już dobiegała końca tutaj - kiedy się pojawiłem.
Ostatnie pięć minut.
Wstąpiłem jakby po drodze do tablicy na Głównej - na 15.30 - jaka niespodzianka!
..
Nagle coś mignęło nade mną; Ptak - szukał mnie pewnie.
Wtedy zrozumiałem; wreszcie umyli świetliki!
..rozjaśniło się tutaj i nabrało blasku.
..
Podobno najpiękniejszy dworzec PKS w Polsce - całkiem możliwe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz