31 maja 2009

Spokojnie, Kielce (90)

 
.. i znów jestem n parterze, przy wyjściu.
Patrzę na recepcje Kolegium; drzwi kodowane, dawniej - jeszcze dwa lata temu, jakże częstym byłem KLIENTEM, tu właśnie.
"Należało miauknąć do dyktafonu w jakiej sprawie.."
Tak, tak;..i wtedy miauczałem nieśmiało; "..ja tu z odwołaniem.."
Potem potęga ich wzrosła, jak weszli do Unii; przyjmować zaczęli także skargi, na swoje decyzje do Sądu...ale wtedy "biuro podawcze.."przenieśli na druga stronę, do "C-1"..
..
Teraz wmawiają Tubylcom, jakie to udogodnienie - a przecież to już było za Komi - lecz zabrali, aby uprościć i wykazać potęgę państwa PRAWA ; oto Sąd staje na pierwszej linii za .., no za kim?,- i od samego początku naprzeciw Urządowi,Gminie jakiejś Władzy, - sprawa otrzymywała sygnaturę i posyłali wezwanie o akta.
Teraz skargę należy wnieść Na Urząd,Gminę, Władzę - do niej właśnie, do niej samej.
Jak to wygląda w Urzędzie, Gminie..i w terenie; oto pycha władzy; żadnego kamuflażu, ani udawania; odwołania, skargi, niezadowolenie z decyzji - należy dusić w zarodku, na samym początku, czyli w poczęciu.
..wtedy, wtedy..
Dla mnie była pewna komplikacja; bo Sąd był w Krakowie, i porto za list polecony było znaczącym wydatkiem, jeśli tych przesyłek uzbierało się około 130, fakt.
..więc ucieszyłem się nawet z tej modyfikacji, ale cóż; akurat Sąd Administracyjny..utworzyli nawet w Kielcach!, i to w pięknym budynku i w miejscu wymarzonym, bo koło Policji;i urządzili gruntownie i przebudowali; jak pałac teraz.
..ale bardzo dobrej Szkoły Podstawowej na Prostej 10 - już nie ma.
..ach Blaise Pascal, oto Kielce, oto SIGNUM TEMPORIS.
KIELCE.
Posted by Picasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz