08 lutego 2011

Karczówka, Karczówka


św.Paweł; wszyscy jesteśmy powoani do świętości.
..
Trochę się tam pocieszałem, trochę podziwiałem, trochę czekałem.
Najważniejsze; ratować nastrój; on buduje, albo niszczy..nadzieję.
.."nadzieja umiera ostatnia.." - "nadzieja matką głupich.."
..gdzieś Kartezjusz określa nadzieję, jako skłonnośc duszy..
..a Słowacki byłby dobry - tragiczny z tymi kamieniami na szaniec
..chwila moment i juz mam z Sieci;

"lecz zaklinam - niech żywi nie tracą nadziei I przed narodem niosą oświaty kaganiec; A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei, Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec! Juliusz Słowacki (1809 - 1849)"
..czy to są dobre przykłady?
..mnie najbardziej odpowiada Kaziemierza Górskiego ; dopóki piłka w grze.."
..czyli ujęcia Co-Partnera
..
Przy okazji;
Kolejny raz pociesza mnie Sieć (!)
To znaczy; nie mam najmniejszego wpływu, że istnieje, ale korzystam jak najbardziej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz